Hard rock cafe paita?

Rouva M*

Taas sarjassa "viksuja kysymyksiä"........mutta,meinaan aloitta hard rock-paitojen keräilyn matkustellessani,ja kysyisin että myydäänkö niitä sitte niissä kahviloissa vai missä?
Kohta menossa ateenaan jne.

31

10692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsellä 2

      se on että vain sieltä aitoja saa.

      • Rouva M*

        Kiitoa tiedosta :)Niin vähän päättelinkin,mutta kun on blondi nii ei osaa aina luottaa tuohon päättelykykyynsä.


      • Pirtu maistuu
        Rouva M* kirjoitti:

        Kiitoa tiedosta :)Niin vähän päättelinkin,mutta kun on blondi nii ei osaa aina luottaa tuohon päättelykykyynsä.

        Hard rock ravintoloiden myymälästä.Muualta piraatteja.Käys katsoo heidän nettisivuja siel pitäis olla kaikki maailman hard rock paikat.


      • RouvaM*
        Pirtu maistuu kirjoitti:

        Hard rock ravintoloiden myymälästä.Muualta piraatteja.Käys katsoo heidän nettisivuja siel pitäis olla kaikki maailman hard rock paikat.

        Juu vaikka pirtukin maistuu,niin joskus pitää olla sivistyneen oloinen ja juoda kahviakin.
        Kävin jo kyseisellä sivustolla ja huomasin että monessa paikassa on käytävä jos kaikki paidat kerää:)


      • paitojen haku
        RouvaM* kirjoitti:

        Juu vaikka pirtukin maistuu,niin joskus pitää olla sivistyneen oloinen ja juoda kahviakin.
        Kävin jo kyseisellä sivustolla ja huomasin että monessa paikassa on käytävä jos kaikki paidat kerää:)

        Helposti pääsee alkuun keräämällä pieneltä alueelta useimpia Hard Rock Cafeita. Näitä on esim USAn itärannikko, Egypti, Japani ja tietty Eurooppa.
        Mun saldo on tällä hetkellä 121. Hard Rock Cafeta. Tänä vuonna käyn vielä 4-6 uudessa paikassa.
        Ja joka paikasta on tosiaan ostettu se paita!


      • vaateliike on eri tilassa
        paitojen haku kirjoitti:

        Helposti pääsee alkuun keräämällä pieneltä alueelta useimpia Hard Rock Cafeita. Näitä on esim USAn itärannikko, Egypti, Japani ja tietty Eurooppa.
        Mun saldo on tällä hetkellä 121. Hard Rock Cafeta. Tänä vuonna käyn vielä 4-6 uudessa paikassa.
        Ja joka paikasta on tosiaan ostettu se paita!

        Vaatepuolelle on yleensä on sisäänkäynti joko sisä- tai ulkokautta, itse ravintolassa niitä ei tulla kaupittelemaan.

        Niitä saaa myös on-line, joten...


      • rock shop
        vaateliike on eri tilassa kirjoitti:

        Vaatepuolelle on yleensä on sisäänkäynti joko sisä- tai ulkokautta, itse ravintolassa niitä ei tulla kaupittelemaan.

        Niitä saaa myös on-line, joten...

        Kauppa voi olla myös ravintolan yhteydessä samassa tilassa. Mieleen tulee esim Lake Tahoe ja Guam. Joskus myös tarjoilijat tuovat ostokset suoraan pöytään tai esittelevät pinssejä.
        Nettikaupasta voit ostaa paitoja, mutta niissä ei ole kaupunkien nimiä ollenkaan. Muuten näyttävät kyllä ihan samalta kuin paikan päältä ostettaessa.


      • koskaan kaupungin nimeä
        rock shop kirjoitti:

        Kauppa voi olla myös ravintolan yhteydessä samassa tilassa. Mieleen tulee esim Lake Tahoe ja Guam. Joskus myös tarjoilijat tuovat ostokset suoraan pöytään tai esittelevät pinssejä.
        Nettikaupasta voit ostaa paitoja, mutta niissä ei ole kaupunkien nimiä ollenkaan. Muuten näyttävät kyllä ihan samalta kuin paikan päältä ostettaessa.

        On ne paidat silti ryökäleen kalliita halpamaissa.


      • Anonyymi
        paitojen haku kirjoitti:

        Helposti pääsee alkuun keräämällä pieneltä alueelta useimpia Hard Rock Cafeita. Näitä on esim USAn itärannikko, Egypti, Japani ja tietty Eurooppa.
        Mun saldo on tällä hetkellä 121. Hard Rock Cafeta. Tänä vuonna käyn vielä 4-6 uudessa paikassa.
        Ja joka paikasta on tosiaan ostettu se paita!

        Siis suikaloi mennyt paitoihin noin 3ooo e plus matkat kulut
        Ja sitten itket netissä kun bensa on suloista


    • sissanen

      Jos aikoo paljonkin Hard Rockeissa vierailla, kannattaa liittyä All Access Clubiin. Maksoi noin 25 taalaa. Sillä sai pinssin, pienen pussukan, 20 $ alennusta All Access tililleen. Jatkossa saa aina 20 $, kun tilille kertyy ostoksia 200 taalan edestä (eli 10 % alennus). Lisäksi pääsee jonojen ohi ensimmäiselle vapautuvalle paikalle.
      Meillä ainakin on kannattanut, kun on tapana ostella tuliaiset matkoilta Hard Rockeista ja usein syödäänkin samalla. On lisäksi ihan yksinkertainen käyttää.

      • samassa paikassa

        Toisinaan myymälä saattaa olla ihan eri paikassa.
        Kairon myymälä onkin erillään Gizassa.

        Maltalla taas löytyy toinenkin myymälä lentokentältä.

        Itsellä parikymmentä paitaa mutta järkiinnyin
        muutama vuosi sitten ja lopetin niiden ostamisen.
        Hinta sikakusetustasoa ja paitojen laatu yleensä
        todella heikkoa.
        Pakit ompelee niitä orjatyönä Dubaissa josta
        tulee useimpien paikkojen paidat.

        Moni vitosen piraatti ollut parempaa laatua kuin
        kolmenkympin originaalit joissa tahtoo varsinkin
        kaulus venyä omituisesti ja värit haalistua.


      • mullakin muutama
        samassa paikassa kirjoitti:

        Toisinaan myymälä saattaa olla ihan eri paikassa.
        Kairon myymälä onkin erillään Gizassa.

        Maltalla taas löytyy toinenkin myymälä lentokentältä.

        Itsellä parikymmentä paitaa mutta järkiinnyin
        muutama vuosi sitten ja lopetin niiden ostamisen.
        Hinta sikakusetustasoa ja paitojen laatu yleensä
        todella heikkoa.
        Pakit ompelee niitä orjatyönä Dubaissa josta
        tulee useimpien paikkojen paidat.

        Moni vitosen piraatti ollut parempaa laatua kuin
        kolmenkympin originaalit joissa tahtoo varsinkin
        kaulus venyä omituisesti ja värit haalistua.

        Hard Rock Cafeita melkein joka kaupungissa, paitsi ei hesassa. Parhaan paidan olen ostanut vuosia sitten Tukholmasta. Myös Pekingissä oli hyvät paidat 12 v. sitten. Ajat muuttuu.
        Ruoka on kyllä aina siellä ollut hyvää, mun makuuni.


      • lahden yli
        mullakin muutama kirjoitti:

        Hard Rock Cafeita melkein joka kaupungissa, paitsi ei hesassa. Parhaan paidan olen ostanut vuosia sitten Tukholmasta. Myös Pekingissä oli hyvät paidat 12 v. sitten. Ajat muuttuu.
        Ruoka on kyllä aina siellä ollut hyvää, mun makuuni.

        http://www.rockcafe.ee/index.php?id=kontakthttp://www.tallinn-life.com/drink/pubs_cafes_details/13-Rock_Cafe


      • luotettavasti on-line?

    • tyyli missä

      Näin Hard Rock cafe-paidan erään keski-ikäisen/vanhan rouvan päällä muistaakseni Sokoksella Tampereella. Oli kyllä aika naurettavan näköinen oikeasti.

      • Rouva M

        Noh.
        Ensinnäkin näitä haart rok paitoja on myös niitä halpismalleja,joita saa nettimyynnistä joissa on painettu teksti jollaisen olet nähtävästi nähnyt...minä taas paljon matkustaneena olen nähnyt niitä aitoja,jotka on sitten ihan toista maata.
        Ja itse aion keräillä näitä AITOJA ja vaikka olen TYYLIKÄS(ja seksy)nainen,niin aina on tilanteita missä on kiva näyttäytyä kyseinen paita päällä millä voi viestittää kanssaolijoille että ei olla mitään kotona nyhjääjiä..vaan maailmanmatkaajia ;)


      • Shakira-paidan
        Rouva M kirjoitti:

        Noh.
        Ensinnäkin näitä haart rok paitoja on myös niitä halpismalleja,joita saa nettimyynnistä joissa on painettu teksti jollaisen olet nähtävästi nähnyt...minä taas paljon matkustaneena olen nähnyt niitä aitoja,jotka on sitten ihan toista maata.
        Ja itse aion keräillä näitä AITOJA ja vaikka olen TYYLIKÄS(ja seksy)nainen,niin aina on tilanteita missä on kiva näyttäytyä kyseinen paita päällä millä voi viestittää kanssaolijoille että ei olla mitään kotona nyhjääjiä..vaan maailmanmatkaajia ;)

        Sen mustan, jossa on vaaleanpunaisella kuva ja kimalletta, tyttö oli ihan myyty. Itselleni en löytänyt mieleistä paitaa.


      • RouvaM*
        Shakira-paidan kirjoitti:

        Sen mustan, jossa on vaaleanpunaisella kuva ja kimalletta, tyttö oli ihan myyty. Itselleni en löytänyt mieleistä paitaa.

        piti ihan kelata taakseppäin........en mää shakira paidoista oo nii älyttömän kiinnostunu..ainakaa niistä kimalteista :)


      • ikinuori rokkari

        Kuule kaveri, kerro minulle missä iässä rokki- ja bändipaitojen käyttäminen on kielletty. Itse olen nuorekas 50 ja käytän ihan surutta lempparibändieni paitoja. Jos olet noin ikärasisti niin et varmaan kuuntele sellaisia bändejä kuten esim. Scorpions, Deep Purple, DIO, Whitesnake...nehän on kaikki "vanhuksia". PS kunnon rokkari ei (suostu) koskaan "vanhenemaan" Ei piruuttaan. Revi siitä!


      • Rouva M

        Sulle ei ole tainnu vielä valjeta että ihmisiä on monen näköisiä,keksi ikäisissä sekä nuoremmissa...nykyisin alkaa jo tuntumaan että nuoremmat on paHemman näköisiä lössyköitä kun KESKI-ikäiset jotka kehtaa tehdä muutakin kun nassuttaa pizzaa ja istua jonkun värkin edessä ja naputella.Nimenomaan ne oikeat rokkarit jotka on vanhempia....niissä on munaa ja tyyliä,kieltämättä jotkut rouvat legginsseissään herättää hilpeyttä,mutta ei sitten saa yleistää.


    • mulla ne kaikki

      Ateenassa paitoja saa jopa metron muistoesinekaupasta.
      Kanariansaarilta saa Irwinin paitoja, mulla on ne kaikki 5000 kpl, olen juntti.
      Syö shellillä ja osta paita tukemaan köyhiä.
      viksuja ihmisiä olette.

      • Rouva M

        ..no niinpä tunnut olevan sinäkin,mukavaa syksyn jatkoa


      • saisi olla naisten mallisina
        Rouva M kirjoitti:

        ..no niinpä tunnut olevan sinäkin,mukavaa syksyn jatkoa

        Oudon konservatiivinen värimaailma silti on, noin sukupuolisuuden suhteen.


    • vinkittelijä

      Meillä on ollut tapana ostaa hard rock cafeesta aina käydessään snapsilasi. Kolottu on seuraavat paikat; Lontoo, Pariisi, Kuala Lumpur, Miami, Orlando, Honolulu, Maui, Cancun, Cozumel, Cayman Islands, Tukholma, Oslo, Kööpenhamina, Amsterdam, Pariisi, Rooma, Grand Canaria, Las Vegas, New York, Singapore, Bangkok

      • Rouva M

        Viikonpäästä olen(toivottavasti) Dubaissa ja pitäisi katsastaa millainen paikka siellä on...ja pitää aloittaa snapsilasien keräily ;)


      • Dubaihin...
        Rouva M kirjoitti:

        Viikonpäästä olen(toivottavasti) Dubaissa ja pitäisi katsastaa millainen paikka siellä on...ja pitää aloittaa snapsilasien keräily ;)

        Piipahda samalla reissulla myös Bahrainissa ja Kuwaitissa. Air Arabialla lentää edullisesti Sharjahista. Aikaisemmin Kuwaitin HRC oli ainoa maailmassa jossa ei ollut alkoholitarjoilua. Olut oli 0% ja Hurricane drinkin sai tilattua, mut alkoholittomana. Nykyään myös Dubain HRC on alkoholiton.


      • Paidan haluaja
        Dubaihin... kirjoitti:

        Piipahda samalla reissulla myös Bahrainissa ja Kuwaitissa. Air Arabialla lentää edullisesti Sharjahista. Aikaisemmin Kuwaitin HRC oli ainoa maailmassa jossa ei ollut alkoholitarjoilua. Olut oli 0% ja Hurricane drinkin sai tilattua, mut alkoholittomana. Nykyään myös Dubain HRC on alkoholiton.

        Hei. En ole ikinä käynyt hard rock cafessa, joten olen vähän epätietoinen. Olemme menossa syyskuussa portugalin albufeiraan ja olen päässyt siihen käsitykseen ettei siellä ole hard rock cafeeta. Haluaisin paidan ihan sama onko piraatti. Mistä piraatin voisi ostaa???


    • .

      Key Westistä, USAsta.

      • Ausseissa ollut

        Nut rock cafe, Stanley Tasmania

        Multa löytyy sellainen paita, ja ihan samanlainen kuin tuo hard rock cafe.


    • paitojen haku

      Käytynä 165 Hard Rock Cafeeta. Viimeisenä Helsinki. 6 paikkaa jäljellä. Seuraavana Macao.

    • janiig

      Eihä nuita paikkoja ole kuin 150 niin miten nuin mones oot käynyt?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe