Työtason alle sijoitettavia pakastimia ei näytä valtavasti olevan, joten voitteko auttaa? Jos tiedät tason alle sijoitettavan pakastinkaapin/kaappipakastimen niin kerrotko merkin ja mallin? Pakastettavaa ei ole täyskorkean kaapin vertaa, mutta toisaalta tarvitaan perus-jääkaappi-pakastin-yhdistelmään verrattuna enemmän jää/viileä-kaappitilaa eli laitetaan jää-viileäkaappi ja tason alle laitettava pakastin. Tai muita ideoita?
Pakastinkaappi tason alle
5
2179
Vastaukset
- GEENA-huoltaja
merkiltä. HooverHelkama ja Scanfrost varmaan ne halvimmat. Ota tarkka korkeusmitta. Kaikissa ei ole irroitettavaa päällykantta ja korkeus ei silloin ole muutettavissa
- siis mitä???
Olin luullut, että nuo pakastinkaapit, joissa on päällykansi, ovat tarkoitettuja olemaan jossain muualla kuin työtason alla, jotta ilma voi kiertää? Olenko ollut väärässä? Siis haenkohan nyt sitten kalusteisiin integroitavaa vai mitä mallia...?
- GEENA-huoltaja
siis mitä??? kirjoitti:
Olin luullut, että nuo pakastinkaapit, joissa on päällykansi, ovat tarkoitettuja olemaan jossain muualla kuin työtason alla, jotta ilma voi kiertää? Olenko ollut väärässä? Siis haenkohan nyt sitten kalusteisiin integroitavaa vai mitä mallia...?
mitä itse olen saanut käsiini eivät kiellä asentamasta työtason alle. Yläpuolellehan täytyy joka tapauksesssa jättää 5-10cm rako kuten kaikissa kylmälaitteissa. Laitteet myöskin tuulettavat yleensä alaritilän kautta.
- sama ongelma
GEENA-huoltaja kirjoitti:
mitä itse olen saanut käsiini eivät kiellä asentamasta työtason alle. Yläpuolellehan täytyy joka tapauksesssa jättää 5-10cm rako kuten kaikissa kylmälaitteissa. Laitteet myöskin tuulettavat yleensä alaritilän kautta.
No eipä sitä tietenkään kielletä asentamasta työtason alle, mutta jos jättää sen määrätyn raon, on se työtaso äkkiä 5 cm tai enemmänkin normaalimitoitusta korkeammalla. Ongelma varsinkin, jos ei olla tekemässä kokonaista keittiöremonttia ja tason nosto ei siksi tule kysymykseen. Ja ongelma myös, jos keittiön käyttäjät eivät ole normaalia pidempiä.
- zaqs
Ainakin Siemensillä on tason alle tulevaa integroitua mallia.
http://www.siemens-kodinkoneet.com/?5=GU15DA40&26=13315
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450