Aluksi voisin mainita, että jenifer lopezin tyylinen musa ei ole koskaan ollut lähellä sydäntäni, lähinnä täydellisen musikaalisuuden puutteen takia. Mutta, silti on usein kotona mtv päällä ihan vaan taustamusiikkina kotihommille.
Monesti ollaan jääty sitten syystä tai toisesta niitä videoita tuijottamaan, ja olen pannut merkille erityisesti lopezin musavideot;
Siis mikä ihmeen miesvihaaja-kusipää-ämmä se jennifer oikein on?? Siis ei herranjumala! Lyriikoissa ja videoissa aina se on mukamas jättämässä tylysti jotain miestä ja ollaan heittämässä tavaroita miehen päälle, haukutaan maan rakoonm ajetaan ulos kadulle sateeseen ja jopa potkitaan munille. Mieheni kanssa yhteen ääneen sitä ihmeteltiin, että mitä helvettiä?!
Tosin en usko yhtään että jennifer tuottaisi tai sanoittaisi itse biisejään, kai ne valmiina hänen eteensä tuodaan (kuten britneyllä ja muilla vastaavilla). Mutta en silti voi lakata ihmettelemästä. Se vähäkin arvostus mitä minulla lopezia kohtaan on koskaan ollut, on nyt pudonnut pahasti pakkaselle eikä paljoa noin ääliömäinen "olen vahva ja heitän kaikki tylysti pihalle" wannabe meininki kiinnosta sitten paskan vertaa. Voi jeesus! Ehkä ärsyttävintä paskaa mitä mtv on tähän mennessä suoltanut.
Mikä on vikana
5
1766
Vastaukset
- Anne111
Pitääkö joku suomalaisia kotisivuja Jennifer Lopez:ista?
Jennifer on kyllä kirjoittanut todella suuren osan kappaleistaan itse. Ja niin tekee myös melkein kaikki maailmanluokan tähdet, myös Britney niin paljon kuin hänen vain annetaan kirjoittaa omia kappaleitaan.
Näyttää minusta vain sille, että olet katkera akka itse, kun haukut noin jotain ihmistä jota et koskaan ole tuntenut.- JIiiiiiiiiiiiiiiiILO
Ekassa viestissä on vähän jyrkkää asennetta, mutta ei Jenniver myöskään ole todellakaan kirjoittanut kappaleitaan itse.
Ei hän ole millään lailla musiikkilahjak kuus.- patija
Voi kuule anteeksi nyt vaan, mutta itseasiassa Jennifer on kirjoittanut TODELLA paljon kappaleitaan itse, idiootti. Jos et omista yhtään hänen albumiaan tai jaksa vaikka wikipediaa sen vertaa vilauttaa, että opettaisit itseäsi, niin vaikene kokonaan.
Jennifer on ollut mukana kirjoittamassa debyttinsä melkein jokaista kappaletta, samoin J.Lo albumin, This Is Me... Then albumin ja niin edelleen... en jaksa edes luetella kaikkia erikseen, joten mitä sanoitkaan lyriikoiden kirjoittamisesta?
Ja kyllähän nyt tietysti JLo muut artistit päättävät, että mitä tekevät omissa musiikkivideoissaan :D Vaikka henkilö Ärsyyntynyt PAHASTI olikin puolustuskannalla, niin hei haloo silti.
- Ärsyyntynyt PAHASTI
Ei vittu et mua ärsyttää nää vitun mielistelijät jokka haukkuu niitä joita ei edes tunne! Voi olla,että Lopez ei kirjoita kaikkia biisejä itse mutta joitakin kyllä. Ja videoitakaan ei välttämättä Lopez ite suunnittele,mutta ajatelkaas kuinka huolehtivainen ja mahtava äiti ja artisti hän on! Olette varmaan kaikki joitakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379