Pölytön

'

tunne

täyteläinen

makea
juuri minun makuuni

siihen uskoin
sen kanssa nukuin
sitä hellin

keräsin keijupölyä
sydämenmuotoiseen
rasiaan
jonka päällä oli nimesi
enkä edes sulkenut sitä
olin varma sen säilymisestä
eräänä aamuna pöly oli poissa

rakkaus oli nimesi

enkä usko enää keijuihin

16

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      sitä keijupölyä, vaan en tiedä mistä sitä saa.

      Uskon kyllä keijuihin, menninkäisiin ja enkelei-
      hinkin. Mutta se on sivuseikka lukiessa runoasi,
      joka on kirjoitettu emännyksen ennätysmäisen tai-
      dokkailla säkeillä - tunteella. Joskus tässä esi-
      titit minulle kyssäsin, jonka nyt nakkaan takai-
      sin - mistä näitä pölyjä ja aromeita itse rapsut-
      telet runoihisi, häh ?

      Usko vaan keijuihin emäntä, ja siihen että olet
      runottarien aatelia.

      • Keijuja,,, onko niitä, niistä en oikein tiedä.
        Mistä minä mitä kaivan, en oikein tiedä
        sitäkään, jostainhan sanat tulevat..
        Joskus tuntuu, että runo on jo valmis,
        ennen kuin se edes on paperilla,,,
        onko niin, en tiedä siitäkään.

        Tämä on vähän tämmönen " en tiedä" vastaushöpötys.
        Mutta saan sen varmaan anteeksi:))

        Sinua superkiitoksella nakkaan:)


    • tee.

      Pidin runostasi, sen avoimuudesta - minulle.
      Luulen, että hyvää rakkausrunoa on vaikea , ellei mahdoton kirjoittaa olematta avoin, ennen muuta itselleen.

      • Sinun käyntisi on minulle suuri kunnia,
        jos uskaltaisin, sanoisin, että kyynelet
        tulivat silmiini, mutten taida sitä
        rohjeta tähän laittaa.
        Tiedän, että olet runojen ystävä,
        suurten maailmanluokan kirjailijoiden kirjoittamien runojen ystävä,
        ja silti jätät viestisi minun runooni!
        Se tekee
        minusta hyvin nöyrän, nöyremmän,
        kuin pystyn tässä kuvailemaan.
        Kiitos on tässä liian vaatimaton sana,
        mutta lämmöllä sen Sinulle sanon, ystäväni tee.
        Kiitos!


    • cocos_vanilla

      Rakkauden lumo

      tuntuu siltä
      maistuu mairealta
      vaikuttaa öisin

      Liiankin makeaa
      ollakseen totta?



      Voisiko sitä vielä uskoa
      kuitenkin
      ainakin yhteen keijuun...

      Pöly yleensä laskeutuu...

      Taianomainen on runosi tänään,
      antaa aihetta miettiä
      mihin sitä rakkauden tunteissaan
      nojaa...

      • Keijut katoavat, kun silmät aukeavat tai
        korvat kuulevat paremmin.
        Ehkä keiju vain meni hetkeksi pois,
        ehkä lopullisesti, ei minun tarvitse sitä tietää,
        kyllä se ajastaan selviää.

        Mihin voi nojata....sepä olikin vaikea juttu,
        luulen senkin selviävän,
        kun pöly laskeutuu!
        Kiitän pohtivasta palautteestasi,
        se lämmitti sieluani:)

        Hyvää yötä


    • KuunKeiju

      keijuihin kannattaisi uskoa. Kyllä niitä on, aivan niinkui ufojakin.

      • Olet oikeassa, ja kai minä vielä niihin uskonkin..
        olen vain hetkellisessä "keiju-uskon puutteessa".
        Kuten tuolla aiemmin sanoin,
        ehkä luottamus keijuihin vielä palaa:))

        Kiitos Kuunkeiju, sinä jos kuka tiedät mitä
        keijuista pitää ajatella:))


    • peres

      Kun kirjoitat kuin keiju niin
      usko vain
      Minäkin ukonkörilys uskon peikkoihin ja silloin tietenkin pitää keijujakin olla

      • Jos sinä olet peikko, niin minä lupaan olla keiju.

        Tavataan auringon noustessa
        ovaalinmuotoisella kivellä:))) tiedäthän sen.
        Ehkä ukskoni keijuihin palaa, kun kannustit minua
        noin lämpimästi:)


    • ...alkaa änkyttään...
      e i k ö m u k a k e i j u j a o l e.
      Mä en luovu toivosta=)
      Ihanan runon taas paiskasit ruudulle.

      • Älä minua vaan usko,,, onhan Joulupukkikin,
        vaikka minä luulin, ettei ole:))

        Pölypuhtaat kiitokset sulle!


    • runo64-1

      ...uskoa,
      rakkaudella on monta kasvoa
      ja nimeä.
      joka huutoosi vastaa
      voi olla rakkaus.
      pidin tuosta runosi keijupölystä
      ja miten rinnastit sen rakkauden
      katoamiseen.
      hyvä mestari marin!!!

      • Ihanaa lukea viestisi,
        kiitän siitä lämpimästi:)


    • Tunnustan:D, miul ko on toi pölyallergia, nii puhalsin ne pois..:). Moi taas, pienen tauon jälkhen. Toi edellinen tarttu jostain, en tiiä mistä. Lämmin runo Mari..
      Tarkkis

      • Onneksi olen siivonnut, pölyä *katselee tarkkaan*
        ei missään:))

        Kiva, kun palasit, lämmin tunnekin palasi
        mukanasi:))

        Kiittäen
        Marin


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe