Minkä nimisä rotikoita teillä on?

Seenarot

Siinä se kysymys jo kuuluikin^:D Ja sitten vielä, että onko se virallinen nimi vai itse keksitty? Ja jos se on itse keksitty, niin mikä oli virallinen? :D Ystävälläni on rotikka nimeltä hupsu:D Virallista nimeä en muista..

34

2187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nekku

      meillä on sen niminen rottweiler kuin welma.se on hauska,vikkelä,hupsu,tuholainen.se tykkää ulvoa ja napostella sohvan kulmia

    • Edi nimeltään,

      vaikka tyttö onkin :-)

    • annuli-78

      meidän uroksen nimi on mätkä.:)

    • On..

      Jaro ja itsekeksitty:)

      • koiran nimi

        jaro ja kasvattaja nauroi nimelle;D ja toinen rocky:)


    • nimenä

      Meidän rotikan nimi on Läskipaska. Arvaahan, onko nimi virallinen vai itse keksimämme?

    • rottis

      Iines on meidän neidin nimi ja on ite keksitty ja oikea nimi on Aamina.Vinkkinä vaan et kannattaa ottaa koiralle nimeks sellanen jämäkkä ja helppo jonka pentu oppii nopeesti(=

    • ...

      Meidän 2,5 vuotiaan neidin nimi on Dina ja ihan itse on keksitty....

    • Nukkapukka

      Meiän rotku tytön nimi on Kerttu, ja ihan itse keksitty ja sopii meitin typsylle ko nenä päähän! ja paljon on nimellään hupia aiheuttanut naapureissa ja tuntemattomilla ihmisillä :D

    • ...

      Meillä rottis tyttö viralliselta nimeltää Jarabindan Fame Netta ja siitä näin kekseliäästi kutsumanimi Netta :)

      • jenski2

        meillä on Jarabindan Lallin jälkeläinen jonka oikea nimi on "Clay" ja kutsumanimi Diego ja uros kyseessä ite nimi repästiin jostain :) Diegon äiti on Dingo :D


      • tipiiittii
        jenski2 kirjoitti:

        meillä on Jarabindan Lallin jälkeläinen jonka oikea nimi on "Clay" ja kutsumanimi Diego ja uros kyseessä ite nimi repästiin jostain :) Diegon äiti on Dingo :D

        Jarabindan Lalli


      • Anonyymi

        meillä oli Jarabindan Helle Jore Jorski, joka nimettiin sittemmin Moreksi :)


    • nuunu

      Meidän neidin kutsumanimi on Pipsa, kennelnimeksi keksimme Fionan. Itse päätimme molemmat ja nämä kaksi nimeä sopivatkin hyvin neitiimme. Pipsa on leikkisä, villi ja vapaa, joka rakastaa olla hieman pirullinen mammalle. Fiona on tämä toinen puoli.. Rauhallinen, hienostunut ja miellyttävä, varsinkin vieraiden seurassa.. Niin etteivät he voi uskoa että tämä neiti olisi mitenkään hankala tai pirullinen.:D Oma karvalapseni.

      • minkero

        meillä on rottispoika nimeltä Fonzie


      • fifiii
        minkero kirjoitti:

        meillä on rottispoika nimeltä Fonzie

        Fifi


    • r

      meidän kohta 10kk vanha poika on nimeltään Nino, oikealta nimeltään Bumerangi..

      • löytyy

        meiltä löytyy 13kk vanha uros, Romeo. :D Ei siis virallinen nimi.


    • narttu nimeltä

      Fanny ja ikää neidillä pari kuukautta...

    • juoojkljollljlj

      Meidän kaunis rotikka on Veera (pakko vielä tässä kertoa ,että kaveri sai omistajaltansa pois otetun koiran siis rotikan,koira oli ollut romaniperheellä ja sen nimi oli:Huora... :( kaveri kutsuu sitä nyt muoriksi :)

    • marko.

      Multa löytyy tommonen hieman erikoisella kennelnimellä oleva rotikka...
      Jarabindan Eka Ekaliina(nimi tuli kuulemma siitä kun ekana syntyi, ja oli aina ekana kupilla/tissillä ennen muita pentuja)...kutsuma nimi on ihan vaan Iina tai Inu.

      • Anonyymi

        meiltäkin oli Jarabindan kennelistä semmoinen kuin Jarabindan Helle Jore Jorski josta keksimme nimen More.


    • rottis esa

      täältä löytyy poika nimeltä Esa :)

    • teeeeeeeeeee

      Brandi.(laus. Brändi) Aloittajan sanoja lainaten virallista nimeä "en muista"...

    • Rottweiler 22

      Meiltä löytyy Dara niminen narttu ja ihan ite keksimä =)

      • t,fdkbmfmbjdfl

        Meillä taas löytyy Lara


    • Hömpelipömpeli

      Mulla tyttö,nimi Ira,itse keksitty..sillä myös tarkoitus I.R.A..sopii niin hyvin sille.

    • Sir7

      Meillä on Rottweiler tytöt Kata ja Nita !!

    • lola3

      Meillä Järvenalhon Mon-Ami Militza, eli Lola (:

    • hjjehu

      Meidän rottispojan nimi on Rölli en tiedä mistä se silloin tuli mieleen mutta sopii sille kuin nenä päähän.

    • mmaiqq

      Meillä on narttu rottweiler Lyyli nimeltään. Kennelissä Annalyyli

    • huippu koira

      Minulla oli rotikka nimeltään Roomeo ja tietin siitä tuli Remu.

    • Harri1111

      Jill (virallinen on Annabel), Arca ja Staci (virallinen on Anastacia)

    • Anonyymi

      Meidän syyskuussa 8 v täyttävän pojun nimi Rambo. Ja ihan itse keksitty :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe