Siinä se kysymys jo kuuluikin^:D Ja sitten vielä, että onko se virallinen nimi vai itse keksitty? Ja jos se on itse keksitty, niin mikä oli virallinen? :D Ystävälläni on rotikka nimeltä hupsu:D Virallista nimeä en muista..
Minkä nimisä rotikoita teillä on?
34
2367
Vastaukset
- nekku
meillä on sen niminen rottweiler kuin welma.se on hauska,vikkelä,hupsu,tuholainen.se tykkää ulvoa ja napostella sohvan kulmia
- Edi nimeltään,
vaikka tyttö onkin :-)
- annuli-78
meidän uroksen nimi on mätkä.:)
- On..
Jaro ja itsekeksitty:)
- koiran nimi
jaro ja kasvattaja nauroi nimelle;D ja toinen rocky:)
- nimenä
Meidän rotikan nimi on Läskipaska. Arvaahan, onko nimi virallinen vai itse keksimämme?
- rottis
Iines on meidän neidin nimi ja on ite keksitty ja oikea nimi on Aamina.Vinkkinä vaan et kannattaa ottaa koiralle nimeks sellanen jämäkkä ja helppo jonka pentu oppii nopeesti(=
- ...
Meidän 2,5 vuotiaan neidin nimi on Dina ja ihan itse on keksitty....
- Nukkapukka
Meiän rotku tytön nimi on Kerttu, ja ihan itse keksitty ja sopii meitin typsylle ko nenä päähän! ja paljon on nimellään hupia aiheuttanut naapureissa ja tuntemattomilla ihmisillä :D
- ...
Meillä rottis tyttö viralliselta nimeltää Jarabindan Fame Netta ja siitä näin kekseliäästi kutsumanimi Netta :)
- jenski2
meillä on Jarabindan Lallin jälkeläinen jonka oikea nimi on "Clay" ja kutsumanimi Diego ja uros kyseessä ite nimi repästiin jostain :) Diegon äiti on Dingo :D
- tipiiittii
jenski2 kirjoitti:
meillä on Jarabindan Lallin jälkeläinen jonka oikea nimi on "Clay" ja kutsumanimi Diego ja uros kyseessä ite nimi repästiin jostain :) Diegon äiti on Dingo :D
Jarabindan Lalli
- Anonyymi
meillä oli Jarabindan Helle Jore Jorski, joka nimettiin sittemmin Moreksi :)
- nuunu
Meidän neidin kutsumanimi on Pipsa, kennelnimeksi keksimme Fionan. Itse päätimme molemmat ja nämä kaksi nimeä sopivatkin hyvin neitiimme. Pipsa on leikkisä, villi ja vapaa, joka rakastaa olla hieman pirullinen mammalle. Fiona on tämä toinen puoli.. Rauhallinen, hienostunut ja miellyttävä, varsinkin vieraiden seurassa.. Niin etteivät he voi uskoa että tämä neiti olisi mitenkään hankala tai pirullinen.:D Oma karvalapseni.
- minkero
meillä on rottispoika nimeltä Fonzie
- fifiii
minkero kirjoitti:
meillä on rottispoika nimeltä Fonzie
Fifi
- r
meidän kohta 10kk vanha poika on nimeltään Nino, oikealta nimeltään Bumerangi..
- löytyy
meiltä löytyy 13kk vanha uros, Romeo. :D Ei siis virallinen nimi.
- narttu nimeltä
Fanny ja ikää neidillä pari kuukautta...
- juoojkljollljlj
Meidän kaunis rotikka on Veera (pakko vielä tässä kertoa ,että kaveri sai omistajaltansa pois otetun koiran siis rotikan,koira oli ollut romaniperheellä ja sen nimi oli:Huora... :( kaveri kutsuu sitä nyt muoriksi :)
- marko.
Multa löytyy tommonen hieman erikoisella kennelnimellä oleva rotikka...
Jarabindan Eka Ekaliina(nimi tuli kuulemma siitä kun ekana syntyi, ja oli aina ekana kupilla/tissillä ennen muita pentuja)...kutsuma nimi on ihan vaan Iina tai Inu.- Anonyymi
meiltäkin oli Jarabindan kennelistä semmoinen kuin Jarabindan Helle Jore Jorski josta keksimme nimen More.
- rottis esa
täältä löytyy poika nimeltä Esa :)
- teeeeeeeeeee
Brandi.(laus. Brändi) Aloittajan sanoja lainaten virallista nimeä "en muista"...
- Rottweiler 22
Meiltä löytyy Dara niminen narttu ja ihan ite keksimä =)
- t,fdkbmfmbjdfl
Meillä taas löytyy Lara
- Hömpelipömpeli
Mulla tyttö,nimi Ira,itse keksitty..sillä myös tarkoitus I.R.A..sopii niin hyvin sille.
- Sir7
Meillä on Rottweiler tytöt Kata ja Nita !!
- lola3
Meillä Järvenalhon Mon-Ami Militza, eli Lola (:
- hjjehu
Meidän rottispojan nimi on Rölli en tiedä mistä se silloin tuli mieleen mutta sopii sille kuin nenä päähän.
- mmaiqq
Meillä on narttu rottweiler Lyyli nimeltään. Kennelissä Annalyyli
- huippu koira
Minulla oli rotikka nimeltään Roomeo ja tietin siitä tuli Remu.
- Harri1111
Jill (virallinen on Annabel), Arca ja Staci (virallinen on Anastacia)
- Anonyymi
Meidän syyskuussa 8 v täyttävän pojun nimi Rambo. Ja ihan itse keksitty :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446