ei pettänyt Tykkimäki taaskaan! Ilman suurempia jonoja pääsi kaikkiin haluamiin laitteisiin, kahdeksan tuntia kului liian nopeasti. Laitteita sopivasti meidän perheen makuun, jokainen pääsi suosikkiinsa monta kertaa. Harmittamaan jäi koska tuo iki-ihana meidän perheen suosikki ja jo nostalginen laite minulle eli Calypso pyöri nyt viimeistä kesäänsä. Onneksi menimme siinä vielä viimeiset kymmenen kertaa. Good by Calypso!
Vastaukset 1
- Minä se vaan olen xD
Jos oikein muistan, niin calypso ei suinkaan poistu tykkimäeltä pysyvästi. Taisi olla niin että ensi vuonna calypso on poissa koko vuoden mutta palaa taas v.2010
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901328
- 45667
- 20629
- 46569
- 47563
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38549Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132528- 70521
- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176478