Tietäiskö joku miten erottaa aito ja feikki "piilukkopistooli" tms toisistaan. Ostin nimittäin pikkupojalle lahjaksi 27e kaksintaistelupistoolin näköisen vehkeen. Päällä sellainen ihme rautasysteemi joka laukeaa kun vetää liipasimesta. lukee Hawkins ja London ja RV. Punaista puuta, koisteena kullanväristä hevos/leijona/yms.
Kirpparilöytö
5
1188
Vastaukset
- Varmasti joo
Ostit itsellesi piilukkopistoolin ja jos laitat valokuvan siitä tänne voimme katsoa onko sinulla tärpännyt vai onko ostoksesi metallivalu jostain aseesta.
Sano pojalle terveisiä.- sylva
Miks sulla on ongelma tän jutun kanssa?
Poikaa kiinnostaa sotahistoria ja vanhat aseet - mua ei :)
Oon nyt googlettanu urakalla, eikä pyssy taida olla aito. Erittäin hyvä ja tyylikäs kopio kyllä, laukaisumekanismikin toimii. Mutta taitaa olla liian kevyt...
- tarttuuko
magneetti.
- Kyseessä ...
Minäkin ostin aikoinaan Turkista "merirosvopistoolin" Näyttää hienolta, kultaupotuksia ja kaiverruksia, mutta Repro kuitenkin. Seinäkoriste.
- sanat..
Kun aikasi naksuttelet laukaisukoneistoa, niin se sinkkivaluinen iskuri katkeaa.
Elä tiputa sitä lattialle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.948086- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552541- 482175
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291970- 481912
- 601788
- 191783