on ollut markkinoilla nelisen vuotta.
Millaisia kokemuksia?
On tässä käsillä tuo vaikea vuoteen valinta.
Ekornes Svane Zenit IntelliGel-
11
5872
Vastaukset
- ant3
Samaa olen miettimässä, mutta haluaisin myös kuulla käyttäjien kommentteja.
Ensituntuma oli ihan hyvä, mutta en nyt hurmokseen mennyt...
Mitenhän kestää pitemmin, kun tuo hinta on kyllä aika suolanen.- ostaja_Milla
Halaisin minäkin kovasti kuulla mitä mieltä Zenitin ja Zefirin omistajat ovat sängyistään?? Itse myös vaikea valinta edessä.. mitä nyt kaupoissa olen kierrellyt ja katsonut, niin Svanen nämä kaksi Wonderlandin Harmony runkosänky on tuntunut minulle parhaimmalta vaihtoehdoilta. Vaikea kuitenkin sanoa, pitäisi ainakin pari yötä saada nukkua sängyssä ennen valintaa :/
- titaani
ainakin viikon nukkumisen jälkeen.Tosi tyytyväinen olen ollu selkä ei oo ollu yhtään jumis ja pirteänä aamusi herää.Jos selässä on jotai vikaa niin ei patjan osto välttämättä mitään auta.
- on ollut 4v
Meillä ollut sänky jo n 4v ja ollut tosimainio ostos vaikka silloinkin maksoi 2200€
Olen itse n.125kg ei olisi tavallinen joustin sänky kestänyt painoa. Eli ei ole 4v mennyt miksikään suosittelen. - Anni M
on ollut 4v kirjoitti:
Meillä ollut sänky jo n 4v ja ollut tosimainio ostos vaikka silloinkin maksoi 2200€
Olen itse n.125kg ei olisi tavallinen joustin sänky kestänyt painoa. Eli ei ole 4v mennyt miksikään suosittelen.minulla ollut sänky noin 2 kk mut tunsin heti 2 yön jälkeen että on mun selälle hyvä.selässä nikama siirtymä jossa kulumaa,en meinannut päästä yön jälkeen entisestä sängystä ylös mutta nyt on ilo nousta aamuisin.Ainut että päänsärkyä vähän kun sängyn maksun eräpäiväkin lähestyy...
- Rairai BaliHai
Saako näitä mainion kuuluisia sänkyjä jostain muualta kuin Maskusta tai A-kalusteesta? Me kovasti haluttais kyseinen patja muttei viitsittäisi sponssata Sukaria ja hänen idioottimaisia hankkeitaan?
- 123456789
Ei saa muualta, jos Suomesta meinaat ostaa. Mutta osta jostain yksityisestä (franchising) myymälästä, jos et halua Sukarin ketjua sponssata.
- Hyviä unia
Osallistun nyt tähän vuosien takaiseen keskusteluun muutamalla kommentilla (ihan vaan, jos joku vielä hakee tukea vuodehankinnalleen).
Ekornesin Svane Zenit vuode on osoittautunut aivan huipppuhyväksi. Mahtava nukkumiselämys. Selkä- ym. vaivat rupesivat hellittämään heti ensimmäisen Svanella nukuttujen öiden jälkeen. Nukuttua tulee yhtäjaksoisesti. Ja unet ovat olleet mitä ihanimmat ja ihmeellisemmät.
Kerron tästä nyt 'vahvalla kokemuksen äänellä' - Svanella nukuttu nyt parin viikkoa.
Hyviä unia kaikille teille - missä ja millä ikinä nukuttekin! - Zenit
Itse vaihdoin Tempurista svanen zenit patjaan koska myyjän mukaan patja ja petauspatja hengittää huomattavasti paremmin. Tempurilla hikoilin (varsinkin kesäisin) valtavasti joka häiritsi yöunia vaikka muuten patja tuntui hyvältä. Nyt muutaman kuukauden patjalla nukuttuani voin suositella sitä jokaiselle, varsinkin jos on taipumusta hikoilemiseen öisin. Myös 25 vuoden takuu loi luottoa ostopäätökselle.
- Onnellinen nukkuja
Minä vaihdoin Jensenin Royalit Carpediemin Malö sänkyyn, voin sanoa etten aiemmin tiennyt miten hyvä sänky voikaan olla. Ostopäätös syntyi 3 minuutin kokeilulla. Ei tarvittu koneita kertomaan mitä pitää ostaa.
- Tyytyväinen käyttäjä
Meillä ollut tuo Zenit kanssa viime kesästä hyvältä on tuntunut. Aika kallishan tuo oli, mutta säästän mielummin muista huonekaluista kun sängystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516303Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?354300HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972567- 1351878
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311523Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3861469- 131283
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101253Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76972- 115945