cossaatteko?

jiraoro_fan_girl

Niin tässä vaan haluisin kysyä että cossaako täällä monikin? Ite oon pari kertaa cossannu ja oon aika alottelija... Ja tekstiilitöissä oon surkea, joten se tuo vähän haastetta peliin. ^^

7

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KONAMI

      Olin tässä 26.-27.7 animeconissa Tampereella.
      Minulla on galleriassa kuvia, ne löytää samalla nikillä kuin mikä täälläkin on, mutta kuvat näkee vain jos on kirjautuneena sisään.

    • \\SHIGERU

      Jooo olen itsekin aivan surkea kässässä : '' )) mutta silti oon saanu kaikenlaista supustettua x 3 pitää vaan yrittää ni kyllä sitä jonkunlainen rätti on tuloksena X ----- D

      animeconissa olin itekin, ja galleriasta löytyy parisen kuvaa(conissa muitten ottamia), olisi kivaa päästä jonnekkin photoshoottiin ottamaan parempia kuvia ^^

      sana nick kuin nytkin : 3

    • ...mutta en ole vielä cossannut,mutta olisi kyllä suunnitteilla,että voisin joskus cossata jotakuta hahmoa.Mutta ensiksi pitäks keksii,ketä cossaisin. X3 Ja mitään pukuun tulee,niin ainakin kaksi tuttua aikuista ovat tarjoutuneet avustamaan/tekemään cossipukua,jos joskus siis aion cossata.Lisäksi pidän kässästä,mutta en ole varma puvun teosta,miten se minulta luonnistuu,kun en ole ennen tehnyt cossipukua. ^^'' No,kerta se ensimmäinenkin.

    • aiiliita

      olen harkinu alotamista ja olisvarmaan kivaa sillä seolis aninakin monipulinen harasstus ja varmaan hausskakin sillä voisi eläytyä hamoon paremin

    • Cosplay ftw

      Joo oon cossanu useesti. Ennen kun ne alko yleistyyn Suomessa kävin usein Japanissa cossaamassa. Sanon sen suoraan että cossaaminen Suomessa on vielä aika köyhää.

      Eniten tykkään cossata Sakata Gintokia Gintamasta, mutta en oo Suomessa viel cossannu sitä :P
      Mut ehkä joskus tulevaisuudessa

      Love & Peace

    • Bumbulilla

      Oon 10-15v tyttö, mul on vaaleet pitkät hiukset, oon 163cm. Mul on silmälasit. Mä en tiiä ketä cossaisin. Haluisin cossata jotain naispuolista, mut en tiiä oikein ketään koska en oo kovin animenaamainen ja laiha...
      Oikeesti, haluisin cossata, ni voisin osallistuu kaikki cossikisoihin...

      • Ei_Cosplay_Tietokirja

        En ole mikään suuri cosplayn tietokirja, mutta sanoisin että kannattaa aloittaa jostain helposta (Jos et ole ennen cossannut) ja esim. miettiä siis asun ostoa kokonaan uutena tai etsiä kirppareilt yms. Ja vaalea hiuksisia animetyttö hahmoja löytyy tuhansia!! Mutta silti peruukin käyttöä kannattaa harkita ihan tulevaisuuden ohella. Myös kannattaa hakeutua cosplay ryhmiin, jossa cossaaminen on helpompaa ja tutustuu myös uusiin ihmisiin.
        Ja itsekkään en ole mikään "Animemainen" ihminen, mutta se ei estä minua olenkaan! Cossasin tässä syksyllä Tracon X animehahmoa joka oli hyvin kaukana luonteesani ja ulkonäöstäni, mutta sain aikaan hyvä puvun (Kirppareilta, ostamalla ja tekemällä) ja siitä tuli hyvä!! Ulkonäköä ei kannata mietti cossaamisessa (paitsi tietty puvussa..) Omasta mielestä cossamisessa on parasta se että saa olla se mitä on, eikä sitä oteta pahalla ^^ Toivottavasti sait tästä pientä vinkkiä/Innostusta cossaamiseen.
        ~You don't have to do it RIGHT, you just have to do SOMETHING~


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe