cossaatteko?

jiraoro_fan_girl

Niin tässä vaan haluisin kysyä että cossaako täällä monikin? Ite oon pari kertaa cossannu ja oon aika alottelija... Ja tekstiilitöissä oon surkea, joten se tuo vähän haastetta peliin. ^^

7

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KONAMI

      Olin tässä 26.-27.7 animeconissa Tampereella.
      Minulla on galleriassa kuvia, ne löytää samalla nikillä kuin mikä täälläkin on, mutta kuvat näkee vain jos on kirjautuneena sisään.

    • \\SHIGERU

      Jooo olen itsekin aivan surkea kässässä : '' )) mutta silti oon saanu kaikenlaista supustettua x 3 pitää vaan yrittää ni kyllä sitä jonkunlainen rätti on tuloksena X ----- D

      animeconissa olin itekin, ja galleriasta löytyy parisen kuvaa(conissa muitten ottamia), olisi kivaa päästä jonnekkin photoshoottiin ottamaan parempia kuvia ^^

      sana nick kuin nytkin : 3

    • ...mutta en ole vielä cossannut,mutta olisi kyllä suunnitteilla,että voisin joskus cossata jotakuta hahmoa.Mutta ensiksi pitäks keksii,ketä cossaisin. X3 Ja mitään pukuun tulee,niin ainakin kaksi tuttua aikuista ovat tarjoutuneet avustamaan/tekemään cossipukua,jos joskus siis aion cossata.Lisäksi pidän kässästä,mutta en ole varma puvun teosta,miten se minulta luonnistuu,kun en ole ennen tehnyt cossipukua. ^^'' No,kerta se ensimmäinenkin.

    • aiiliita

      olen harkinu alotamista ja olisvarmaan kivaa sillä seolis aninakin monipulinen harasstus ja varmaan hausskakin sillä voisi eläytyä hamoon paremin

    • Cosplay ftw

      Joo oon cossanu useesti. Ennen kun ne alko yleistyyn Suomessa kävin usein Japanissa cossaamassa. Sanon sen suoraan että cossaaminen Suomessa on vielä aika köyhää.

      Eniten tykkään cossata Sakata Gintokia Gintamasta, mutta en oo Suomessa viel cossannu sitä :P
      Mut ehkä joskus tulevaisuudessa

      Love & Peace

    • Bumbulilla

      Oon 10-15v tyttö, mul on vaaleet pitkät hiukset, oon 163cm. Mul on silmälasit. Mä en tiiä ketä cossaisin. Haluisin cossata jotain naispuolista, mut en tiiä oikein ketään koska en oo kovin animenaamainen ja laiha...
      Oikeesti, haluisin cossata, ni voisin osallistuu kaikki cossikisoihin...

      • Ei_Cosplay_Tietokirja

        En ole mikään suuri cosplayn tietokirja, mutta sanoisin että kannattaa aloittaa jostain helposta (Jos et ole ennen cossannut) ja esim. miettiä siis asun ostoa kokonaan uutena tai etsiä kirppareilt yms. Ja vaalea hiuksisia animetyttö hahmoja löytyy tuhansia!! Mutta silti peruukin käyttöä kannattaa harkita ihan tulevaisuuden ohella. Myös kannattaa hakeutua cosplay ryhmiin, jossa cossaaminen on helpompaa ja tutustuu myös uusiin ihmisiin.
        Ja itsekkään en ole mikään "Animemainen" ihminen, mutta se ei estä minua olenkaan! Cossasin tässä syksyllä Tracon X animehahmoa joka oli hyvin kaukana luonteesani ja ulkonäöstäni, mutta sain aikaan hyvä puvun (Kirppareilta, ostamalla ja tekemällä) ja siitä tuli hyvä!! Ulkonäköä ei kannata mietti cossaamisessa (paitsi tietty puvussa..) Omasta mielestä cossamisessa on parasta se että saa olla se mitä on, eikä sitä oteta pahalla ^^ Toivottavasti sait tästä pientä vinkkiä/Innostusta cossaamiseen.
        ~You don't have to do it RIGHT, you just have to do SOMETHING~


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe