Ostin magneettimaalia ja sipaisin sitä yhden kerroksen yhteen kohtaan huoneeseen. Siinä ei ole edes vielä varsinaista maalia päällä eikä magneetit meinaa ottaa joka kohtaan. Jos laittaa paperin väliin niin silloin ihan turha toivoa että pysyisi missään kohdassa kiinni. Onko kellään kokemuksia / vinkkejä? Olisin etrittäin kiitollinen.
Magneettimaali kokemuksia
4
4816
Vastaukset
- Maalimasa
Sipaisepa muutama kerros lisää.
Muistithan sekoittaa maalin kunnolla?- alkup.
Lisäsin vielä kerroksen. Saa nähä miten käy kunhan kuivuu. Sekoitin kyllä kunnolla. :)
Oli aika jännä huomata miten eri paikoista ostetut maalit olivat ihan erilaisia vaikka molempia hämmensin oikeen puutikullakin että oli ihan tasaista massaa. Tämä viimeisin levittyi paljon paremmin ja tuli tasaisempi jälki. - mistä ostaa
alkup. kirjoitti:
Lisäsin vielä kerroksen. Saa nähä miten käy kunhan kuivuu. Sekoitin kyllä kunnolla. :)
Oli aika jännä huomata miten eri paikoista ostetut maalit olivat ihan erilaisia vaikka molempia hämmensin oikeen puutikullakin että oli ihan tasaista massaa. Tämä viimeisin levittyi paljon paremmin ja tuli tasaisempi jälki.vaan mitä erää myytävä maali on ollut. voi olla,että maalierässä on ollut virhe,sen takia olisi hyvä jättää aina vähän maalia pohjalle,palauttaa maalikauppaan,josta laittavat sen maalitehtaalle arvioitavaksi. parista tasoite/maalipurkista olen saanut korvaukset,koska on sattunut virhe-erä.
- alkup.
mistä ostaa kirjoitti:
vaan mitä erää myytävä maali on ollut. voi olla,että maalierässä on ollut virhe,sen takia olisi hyvä jättää aina vähän maalia pohjalle,palauttaa maalikauppaan,josta laittavat sen maalitehtaalle arvioitavaksi. parista tasoite/maalipurkista olen saanut korvaukset,koska on sattunut virhe-erä.
Ai. No harmi, kun ei tullut jätettyä mitään. Pitääpä muistaa tämä jatkossa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833288
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352639- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732239Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201869- 861632