Mistä tallinnassa saa meripihkakoruja?
Meripihkakorut
7
2464
Vastaukset
- hoh hoijjaa
kaupoista!
- trallallaa
Ai niinku kenkä kaupoista vai?! :O
- kokeilisit
trallallaa kirjoitti:
Ai niinku kenkä kaupoista vai?! :O
löytää niitä esim. koru- ja matkamuistomyymälöistä.
Yksi niihin erikoistunut liike on ylhäällä Toompealla lähellä itäistä näköalatasannetta. - xyzh
kokeilisit kirjoitti:
löytää niitä esim. koru- ja matkamuistomyymälöistä.
Yksi niihin erikoistunut liike on ylhäällä Toompealla lähellä itäistä näköalatasannetta.Ole varovainen, luulen että paljon meripihkana myyty on muovia.
- luulosi
xyzh kirjoitti:
Ole varovainen, luulen että paljon meripihkana myyty on muovia.
ei ole tiedon väärti!
- Mmääjh
luulosi kirjoitti:
ei ole tiedon väärti!
Radiosta kuulin taannoin meripihkaväärennöksistä. Englannissa väärennöksiä oli päätynyt jopa museoon tai vastaavaan?
Ohjelmassa kerrottiin mm. että aitoutta on testattu kuumilla neuloilla (muovi sulaa) ja että väärentäjät on tähänkin kehitelleet "parannuskonstinsa"?
Toisaalta meripihkaa tiettävästi löytyy juurikin Eestin rannikoilta.
- allapajunen
Onko teidän meripihkan kultakorut Suomessa. Jos on, missä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232