odotusta.....odotusta...

odottajatar

`

ei niin pahaa
ettei jotain
hyvääkin

ole huoletta
huomasin juuri,
odotus ei haittaa

päätäsekoittavan
rakkauden pyörteissä
olisi ollut vaikeaa
huomata, että minua
tarvittiin vielä
kotitallissa

`

7

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuan mies

      Merkillistä miten kevät
      meidän päät sekoittaa ja
      hormoonit.Kun ruoho
      alkaa vihertämää ja toisesta
      sukupuolesta tulee ne tuoksut.
      Humalluttavat.

      Se on menoa silloin.
      Ja minä mukana.Kohdetta
      katselen.Minäkin.Luonto
      vie ja nämä tukevat jalat.
      Aamusta iltaan se on yhtä laukkaa.
      Komeaa.

      Sanovat että toiset pääsee
      tositoimiin.Nirhaisee kateus.
      Pitää vähän laukata ettei kenkuta.
      Ja vähän muutenkin pitää olla
      menossa.Kengättömänä on kevyttä.
      Sulavaa.

      Loppukesästä suurin osa on
      ollut tositoimissa.Oriiden
      touhuissa.Kyselyjä tulee: oletkos
      päässyt hypylle.Vetäydyn taktisista
      syistä syysroholle.Hissun kissun.
      Minä ruunanretkale.

      Kiitos runostasi.
      Sympaattinen ja erilainen
      runo sinulta.Pidin siitä heti.

      Iloa kotitalliisi.
      Vanhalta ruunalta!

      • odottajatar

        jaksaisi odotella, kunnes saan nuoren orivarsani tallissa jaloilleen. Nyt on tarjolla vain satunnaisia hännänheilautuksia *huokaus*
        Ihahhaa ihanaa tamma hirnahtaa runostasi, kiitos.


      • odottajatar
        odottajatar kirjoitti:

        jaksaisi odotella, kunnes saan nuoren orivarsani tallissa jaloilleen. Nyt on tarjolla vain satunnaisia hännänheilautuksia *huokaus*
        Ihahhaa ihanaa tamma hirnahtaa runostasi, kiitos.

        hevosterminologia meni tahattomasti sekaisin. Ja nyt jos kiireessä korjaan tulee tuloksesta vielä hullumpi. Ja tuon loppuosankin voi helposti ymmärtää väärin. Tallinovet on aina auki Hänelle, jolle kirjoitin.


      • Muuan mies
        odottajatar kirjoitti:

        hevosterminologia meni tahattomasti sekaisin. Ja nyt jos kiireessä korjaan tulee tuloksesta vielä hullumpi. Ja tuon loppuosankin voi helposti ymmärtää väärin. Tallinovet on aina auki Hänelle, jolle kirjoitin.

        On vanhan ruunan päivä
        painumas iltaan.Lautaset
        lepoa kaipaille.

        Vanha turpa hamuaa
        kauraan.Herkkua pyörittelee
        huulille.

        Muisto kultaiset päässä
        pyörii.Kaviot kuluneet maata
        raapaisee.

        Nuoret tammat lähistöllä
        kirii.No,ehkä vähän
        sinne suuntaan ruuna haikailee.

        Mutta muista aina tämä,kun
        palstalla vehtaillaan.Vaikka ruuna
        on vanha ja takku,On huumori
        kohdallaan.

        Mukavaa iltaa sinulle.

        Vanha ruuna.


      • odottajatar
        Muuan mies kirjoitti:

        On vanhan ruunan päivä
        painumas iltaan.Lautaset
        lepoa kaipaille.

        Vanha turpa hamuaa
        kauraan.Herkkua pyörittelee
        huulille.

        Muisto kultaiset päässä
        pyörii.Kaviot kuluneet maata
        raapaisee.

        Nuoret tammat lähistöllä
        kirii.No,ehkä vähän
        sinne suuntaan ruuna haikailee.

        Mutta muista aina tämä,kun
        palstalla vehtaillaan.Vaikka ruuna
        on vanha ja takku,On huumori
        kohdallaan.

        Mukavaa iltaa sinulle.

        Vanha ruuna.

        ajattelin vain miespuolisten henkilöiden loukkaantuvan ruuna nimityksestä, kun minulle selvisi mitä se tarkoittaa.

        P.S enkä minä halua vehtailla palstalla. Kirjoitan vain runoja.


      • Muuan mies
        odottajatar kirjoitti:

        ajattelin vain miespuolisten henkilöiden loukkaantuvan ruuna nimityksestä, kun minulle selvisi mitä se tarkoittaa.

        P.S enkä minä halua vehtailla palstalla. Kirjoitan vain runoja.

        Vietin lapsuuteni hämeessä ja siellä
        vehtaaminen tarkoitti,sanojen,ajatusten
        ja runojenkin,vaihtoa.Ei mitään
        sen vakavampaa.

        En tullut ajatelleeksi,että sen voisi ymmärtää väärin.Pyydän kovasti anteeksi.


    • Tiedän tasan tarkalleen mistä puhut!!
      Kopsahti tämä runo, kuin otsani kotitallin ovenkamanaan.

      Pidinpä kovasti tästä:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe