lähtö

peres

vielä kerran

sormet painuvat toistensa lomiin

silmät löytävät lähtevän kyyneleen

huulet kuiskaavat

palaa

kaipaus
on jo hiipinyt
sisään

14

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuan mies

      Vielä en nouse.
      Istun penkillä
      tässä puistossa.
      Elämässä kiinni.

      Ennen olit vieressä.
      Katselimme omaa
      tähteämme.Lupasimme
      lentää sinne yhdessä.

      Pitää toisiamme kädestä
      meteorisateidenkin
      lävitse.Yksikään tähti ei
      erottaisi meitä.

      Olisimme toisillemme
      lämpimiä avaruuden
      kylmyydessäkin.Ja
      hohkaisimme tähtisadetta.

      Viestinä maahan,että
      olemme erottamattomat.
      Välähdyksenä avaruudesta ,
      että rakkaus kestää.

      Ja nyt katselen avaruutta
      yksin.Ja minun on kylmä.
      Emme ottaneet kuolemaa
      huomioon.Kuun mustaa puolta.

      Sitä mikä on pimeää
      ja kylmää.Mihin ei silmä yllä.
      Sielu jaksa.Mitä sydän
      pelkää.Vierasta.

      Silti uskon rakkauteen.
      Ja rakastan,että eläisin.
      Jokainen uusi hetki,on
      uusi syy rakastaa.

      Kiitos runostasi.
      Toivon että mahdollisimman
      moni nainen lukee sen.

      Ja ymmärtää miehestä
      paljon lisää sen jälkeen.

      Ja unohtaa jotain,mitä on
      tähän asti luullut.

      Mukavaa päivää sinulle.

      • peres

        Kiitos
        Hieno oli palauterunosi


    • *MURUKULTA*

      Ikävä - kaipauksen tunne lähdön edessä,
      jo sisälle kotiaan tekee..

      Haikea runosi, peres - Pidin tästä 'lähdöstä'! :)
      Iloisempaa pvää kuiteniin sinne toivoo tämä!

      *Puff* ja Muru meni :)

      • peres

        Mukavaa kun pidit
        Näitäkin lähtöjä elämässä on


    • Nyysk!

      En kestä, lähdöt ovat kamalia,
      runosi ei.. voi ihme siun kanssa,
      miten vaikuttavasti kirjoitat!

      • peres

        Kiitos
        Näitä lähtöjähän on mutta onneksi on paluitakin


    • TöllinLiisa

      Sen viimeisen kerran
      sitä itsekki esiin etsinny.
      Kaikki ne viimeiset sanat,
      kaikki ne viimeiset eleet.

      kaikki

      "kaipaus
      on jo hiipinny
      sisään

      tuttu vieras..huokaan.
      peres ..sydän tuntee surun..sydän tuntee ilon.Liisa

      • peres

        Kiitos paljon


    • Flau

      ensin mä tästä huitaisen täyden kympin.

      Toiseksi kehuisin tuota ihmeellistä tilan laajentumista tuntemattomista kasvoista kuin huoneeksi jossa lukija yllättäin seisoo ja katselee tätä kaikkea syvältä, kuin itsensä, olemisensa, takaa.

      Erinomainen eroamisruno, jossa lopuksi tähän intiimiin tilanteeseen astuu kolmas osapuoli, kuin kutsumaton vieras karvaan menetyksen jälkeen sisään.

      Se oli karmeaa.

      mainiomainiomainio

      • peres

        Kun tällaisen palautteen saa niin on parasta vain
        taivuttaa nöyrästi pää
        Kiitos


    • lindalinda1

      taisin eilen mainita jotain runojesi sisällöstä,
      mutta tässä on sama haikeus kuin edellisessäkin.

      Mutta tämä on jos mahdollista, vieläkin satutta-
      vampaa luettavaa. Sinun säkeesi puhuvat enemmän
      kuin sata kuvaa !

      Kiitos tästä herkkyydestä.

      • peres

        Kiitos ystävä
        Sinä puhut herkkyydestä
        Kummallista kuinka herkästi se saattaakaan muuttua
        ärtyydeksi
        Pirukin istuu josku olkapäällä
        Kaikki pitäisi vain ajoissa tunnistaa
        Tai ehkäpä ei


    • laudi**

      Lähtemiset ovat kamalia...

      Runosi *palaa* antaa kuitenkin
      uskoa ja toivoa :) huomiseen.

      • peres

        Kiitos laudi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe