sähkömies

rmarika

tarina perustuu osaksi tosi tapahtumiin. kirjoitus on ensimmäiseni.. älkää olko liian julmia.. :)


-Ai niin, unohdin sanoa että sähkömies käy tänään iltapäivästä asentaa loput kaapelit.. oletko kulta sen aikaa kotona että pääsee sisälle?
Niinpä tietysti. Tyypillistä miestäni. Menee menojaan ja jättää asiat minun hoidettavaksi.
-juu, olen. huokaisin.
Mieheni oli lähdössä joka vuotiselle harrastus leirille ja itse ajattelin vaan olla ja nauttia olosta, rauhassa. Töissä tyypillistä kiirettä ja kaikenlaista muuta stressiä harteilla.
-meneeköhän sillä kauan?
-ei varmaan, muutama sokeripalan asennus olohuoneeseen.. mutta nyt täytyy joutua. Hei hei, olet rakas.
Sain tutun suukon ja lämpimän rakkaan halauksen. Painaessani pääni olkaa vasten tunsin mieheni hajuveden leijailevan nenääni.. Ai että tuo tuoksu on jotain jumalallista.. se saa aina minuun mahan pohajaani pienen kutinan.

Auton perävalojen hävitessä maantielle, nuuskin vielä mieheni jättämää tuoksua eteiseen.. hölmö minä. pienestä on minunkin kiihotus kiinni, naurahdin itselleni.
Kello ei ollut vielä paljoa ja sähköasentajan tuloon oli vielä aikaa. Ehkä kerkeäisin piipahtaa suihkussa, että pääsen sitten heti lähtemään kioskille hakemaan muutaman siiderin ja jonkun hyvän leffan iltaa varten. Kipaisin makuu huoneeseen riisumaan ja huomaisin kiusaavani itseäni. Joka vaatekappaleen vähetessä kuvittelin, kuinka joku tuijottaisi minua.. katselisi pyöreää pyllyäni jota mieheni muistaa ylistää ja kehua. Seuraisi kuin pujotan paidan pois päältäni.. Näkisi mustat ritaliivini takaosan, kaarevan selkäni, pitkän kaulani.. Laskiessani farkkuja, huomaisi muodokkaan lantioni ja mustat pitsiset stringit kun joudun hieman pyllistämään, että saan pois ne kokonaan. Viivytän kättäni hieman pikkuhuosujeni reunalla kuin odottaen, että antaisin itselleni luvan koskea itseeni. Samalla havahdun säikähtäen kun kuulen ovikellon soivan. Saamarin sähköt. Joko se nyt tuli! tupisin etsien kiiren vilkaa päälleni pyyhettä. Kietaisin sen tiukasti ympärilleni, en halua antaa millekkään vanhalle lievästi pöhöttyneelle miehelle minkäänlaisia rassaus kuvitelmia.
Kiirehdin ovelle, ja hämmästykseni oli suuri kun ovella olikin oikein mukavan näköinen, ehkä hieman ujon oloinen alle 30 mies. Pihalla seisoi tutun oloinen sähköliikeen auto.
-päivää, mies sanoi. teille piti sähköjä.. miehesi kanss oli puhe.. tuota.. mies mutisi. taisi hieman punastella. Reijo on loukannut jalkansa niin tulin itse.
Nyt muistinkin että olin tavannut joskus tämän miehen. Sehän oli koko firman omistaja, oikein leppoisa kaveri.
-joo, tule sisään. Olin juuri suihkuun menossa. Luulin että tulet myöhemmin? selostin mennessäni takaisin sisään.
-olohuoneeseen laitat vissiin jotain.. minä kun en mitää niitten päälle ymmärrä. ..menenkin nyt sinne suihkuun jos et tarviste minua mihinkään?
-en tarvitse,kiitos.
Katsoin miestä ja näin hänen katseensa viipyvän säärissäni jotka pilkottivat pyyhkeen alta. Nähdessään minun katseen, mies säikähti ja kääntyi purkamaan tavaroitaan. Minä siirryin suihkun puolelle.

Veden valuessa vartaloani pitkin, muistin pikku leikkini alun makkarissa. Tuttu lämpö alkoi taas virrata sisimpääni. Otin suihkun käteeni ja kuin automaattisesti siirryin pesemään oikein tarkasti kauniisti siistittyä pilluani. Minulle oli kerran sanottu sen olevan oikein naisellisen näköinen.. Olin niin imarreltu siitä lauseesta.
Annoin lämpimän veden hyväillä itseäni, vesi pisaroitten leikkiä ja poukkoilla klitorikrsellani.. tahtomattakkin huokaisin. Ai niin se sähkö mies! Täytyy olla hiljaa ettei se kuule.. Onhan tuo muutenkin jo noloa, että rouva availee ovia pyyhe päälla, saati sitten tyydyttää itseään suihkussa toisen tehdessä töitä.
Istahdin suihkun lattialle. Kosketin varovasti hipaisten nänniä joka oli kovettunut oikein terhakkaasti pystyyn.. Voi kun mieheni olisi kotona, oman kielensä kanssa. Hän osaa niin taitavasti näykkäistä ja pyörittää kieltä ympärillä.. pyörittelin sitä sormieni välissä ja liikuttelin samalla suihkua kaulalta rinnoille, siitä vatsalle ja hiukan klitorikselle. lämmin vesi houkutti painamaan suihkua tarkemmin sopukaani vasten.. Huokailin ja hengitykseni muuttui raskaammaksi ja voimakkaammaksi. pyöritin suihkua pikkasen pyörivästi itseäni kohti. Tiedän että näin saan varmasti. Ja samassa tuttu orgasmin aalto alkoi velloa syvällä minussa. laukesin ja vaistomaisesti kiljahdin nautinnosta.
kun olin saanut hengityksen tasaantumaan muistin taas sen sähkö miehen. toivottavasti veden kohina peitti alleen pienen hempeän hetken.. peseydyin loppuun ja kuivailin iteäni pyyhkeeseen.

Olohuoneeseen saapuessani sähkömies näytti olevan hyvin keskittynyt työhönsä. ei varmaan ole kuullut mitään.
-öö, haluaisitko sinä kahvia? kysyin kohteliaisuuttani. -sitä taitaa olla vielä termarissa.
-kiitos, voi kai sitä kupposen.. mies vastasi kääntyen katsomaan minua. Jotenkin minusta tuntui että hän oli punastunut entisestään ja silmiin oli ilmestynyt kiilto. Hän lähti seuraamaan minua keittiöön. Kahvi kuppia ojentaessa sormemme kohtasivat ja mies katsoi minua suoraan silmiin.
-tiesitkö ettei sähkömieheen saa koskea ollessaan märkä..
nyt oli minun vuoroni punastua. kuinka noloa. Mies katsoi minuun hyvin tarkkaan silmiin ja astui lähemmäs.
-Olet hyvin kaunis nainen. Katsoin sinua jo kun ensi kerran nähtiin. Mies nosti kätensä ja siirsi märkiä hiuksiani pois olkapäältä.
-Saanko suudella sinua?
olin aivan hämmästynyt. miten tuo voi puhua tuollaista. Jokin tilanteessa kuitenkin kiihotti minua aivan suunnattomasti ja kauhukseni annoin myöntävän vastauksen. mies otti minua niskan takaa hellästi kiinni ja painoi huulensa minuun kiinni. En tienyt miten päin olisin. Pitäsikkö sittenkin antaa avokämmenellä ja lujasti, vai vain nauttia tilanteesta. Mies tiukensi otettaan, laski kahvi kupin tiski pöydälle ja työnsi minut pöyttää vasten. Hän painoi kädellään rintaani vasten saaden minut laskeutumaan nojalleen.
-olet aivan suunnattoman seksikäs. mies huokaisi -saanko..? mies katsoi kysyvästi ja osoitti pyyhettä. Ymmärsin hänen haluavan riisua sen. Nyökkäsin varovaisen vastauksen. Miehen kiilto silmissä kasvoi.. Samoin hänen huosunsa etumus. Varovaisesti hän tarttui pyyhkeeseen ja aukaisi sitä kun säkyvää lahjaa. Hengitykseni alkoi voimistua pelosta, jännityksestä ja suunnattomasta kiihotuksesta jonka tämä tilanne aiheutti.
-tavattoman kaunis.. mies kuiskaili.
siinä minä nojasin pöytää vasten, aivan alastomana, rintakehä kohoillen. mies laskeutui lähemmäs. suuteli kaulaani.. siirtyi lähemmäs rintoja. aivan kiusaten. odotin kosketusta, mutta mies nousi taas kaulalle. sormin hän siveli kylkeä aivan reidelle asti. mutta ei koskenut.
-ota minut jos aijot. älä kiusaa! sanoin varmaan turhankin painokkaasti, koska mies kohottautui ylös. Hän virnisti ilkikurisesti,
-ai haluaa rouva lujaa?
sähkömies poistui olohuoneen puolelle mutta saapui samassa takasin. hänen kädesään oli valkoinen johto kerä.
-käänny ympäri. mies komensi.
En voinut muuta kuin totella. tai halusin totella. Halusin aivan suunnattomasti tuota vierasta miestä. Käännyin mahalleni pöytää vasten. Mies otti käteni kiinni. Sitoi ne varmoin ottein yhteen ja johdon toisen pään pöydän jalkaan pöydän toiselle puolen, niin että jäin pylly pystyyn, maha pöytää vasten. Mies siirtyi taakseni polvilleen. Siinä olin. Aivan toisen armoilla avoimena, hänen silmien edessä. Tunsin kielen lipuvan takareittä pitkin.
-taisit olla hieman tuhma suihkussa? sähkömies kysyi.. ynisin vain vastauksen koska samalla tunsin huulet ja kielen pyöreän pyllyni päällä. Siitä kieli kulki taidokkaasti lähemmäs klitorista. Mies avasi jalkojani enemmän erilleen, että mahtui työskentelemään.. Taidokas kieli leikitteli klitoriksella, milloin pyörivin ja millon pitkin vedoin. Tunsin kuinka kosteuteni alkoi valua.. vapisin ja tärisin. Huokailin ja toivoin miellessäni, ettei mies ikinä lopettaisi.
samassa mies nousi ylös. Kuulin kuinka hänen housunsa putosivat lattialle. -
-maistut hyvälle... mutta olet sen verran jo kostea että taidat kaivata jotain syvälle... mies sanoi.
Tunsin hänen levittävän minua sormin ja kovan kalun asettuvan huulille. Hän työntyi minuun ensin varovasti,mutta kun tunsi kosteuteni, hän rohkastui ja alkoi työntyä minuun voimakkammin.
-ota minut lujaa... sain pyydettyä ja mies teki työtä käskettyä. Hän tarttui voimalla minua lanteilta kiinni ja pani minua niin syvälle kuin vain pääsi. niin lujasti kuin pystyi. Vikisin ja voihkin. Tuntui että halkean. Mies siirsi toisen käden klitorikselle ja pyöritti sormein turpeaa häpyä. Se oli liikaa. tunsin kihelmöinnin alkavan.. maailman pyörivän ympärilläni. Laukseni lujasti huutaen. tärisin ja supistelin. sähkömies jännittyi, ja hän tuntui hetken kovemmalta ja isoimmalta, aivan ihanalle, syvällä minussa.

mies aukasi johdot käsistäni ja kiirehti tukemaan minua. huippasi.
-olet aivan uskomaton nainen. hän piti minusta kiinni ja suuteli.
-...katselin tuossa että pitää varmaan uusia nämä keittiönkin johdot... tulisinko ensi viikolla? sähkömies kysyi taas jotenkin ujon oloisena, posket hieman punastuen.

3

13534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hywä

      Kateeksi käy sähkömiestä, töissä lukiessani alkoi etumus kummasti pullottaa.

    • Näitä lisää

      Enemmänkin saisi olla naisnäkökulmasta kirjoitettuja tekstejä. Kappalejakoa saisi hieman hioa, niin lukeminen helpottuu. Muistakaa oikoluku :)

    • G68

      Kerro mikä osa oli totta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe