New age

Alkulähteen valosta olemme tulleet. Olemme syntyneet valosta ja rakkaudesta. Olemme osa kaikkiallista olevaa. Olemme tähtiä jotka loistavat halki ikuisuuden. Valo on perus olemuksemme. Siksi kaipaamme takaisin kotiin, alkulähteeseen se saa meidät yhä suuremassa määrin kulkemaan kohti puhtaampaa ja puhtaampaa valoa kunnes taas olemme kotona.

5

1096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miisamaria

      lohduttavasta viestistäsi. Se todella lohdutti tällaisena sateisena iltana . Mullakin on voimakas kaipaus " takaisin kotiin "

      • Kiitos kauniista viestistäsi ja kiitoksesta!
        *hymy*


    • 13+2

      Kaikki on valoa.

      • Saagapolku

        On myös raskasta valoa jota voitaisiin kutsua negatiiviseksi, joka perustuu pelkoon perustuviin päätöksiin.
        Tämä raskas valo on saanut ihmiset uskomaan tiettyjä uskomuksia.
        Esimerkkinä sen että kun vanhenemme, niin sairastumme vanhetessamme.
        Joka ei alkuunkaan pidä paikkaansa.
        On uskonnollisia uskomuksia, poliittisia ym.
        Yksi mikä näkyy missä ihmiset uskovat johonki on Light tuotteet ja niiden menekki.
        Ne ovat makeutettuja aspartaamilla sen takia että jengi vois huonosti.
        Nämä nyt olivat esimerkkejä.
        Halusin pohjustaa seuraavaan, kun ymmärtää minkälainen egon luoma negatiivinen kulttuuri tämä on missä elämme, joka perustuu pitkälti itsekkyyteen.
        Nyt kun tiedostamme Valon, niin on helponpi yhtyä tulevaan.
        Auringomyrsky suuruusluokkaa suuri on tulossa.
        Fyysisesti ei pidä säikähtää, sillä tämä tarkoittaa henkistä lakaisua maanpinnalla.
        Mitenkä se vaikuttaa ihmisiin?
        Kirjaimellisesti paha saa palkkansa. Syyn ja seurauksen lain seuraamukset tulevat voimistumaan, niin voimakkaiksi ettei kaikki sitä välttämättä kestä. Tätä vastaan ei pääse minnekkään piiloon, eikä raha ja aseet auta. Se tulee koskettamaan meitä kaikkia vetämällä maton meidän altamme.
        Me ihmiset olemme uuden haasteen edessä, joka ei ole mahdoton.
        Se millä voit suojautua tähän ainoastaan on Rakkaus.
        Rakkaus pystyy vain pelastamaan sinun henkesi.
        Olemme Valon olentoja. Valon joka ilmentyy Rakkautena.
        Ja jokaisella meille on annettu avain siihen pieneen oveen joka on sydämmessämme.
        Kuten Jumala sanoo. Olen aina täällä. Et ole koskaan yksin. Olen sinun silmäluomiesi takana olen sinun sydämmessäsi. Olen täällä ja odotan että muistat kuka olet. Ajalla ei ole merkitystä, kun minulla ei ole aikaa. Jaksan odottaa teitä kaikkia takaisin kotiin jonne jokainen teistä aikanaan palaa. Kotiin josta ette koskaan edes pois lähteneetkään. Kutsu minä kuulen.
        Minä olen Te ja Te olette Minä Ikuisesti olemme Yhtä.
        Eli kun Syyn ja seurauksen vaikutukset voimistuvat, niin se tarkoittaa sitä että tuntemamme uskomusjärjestelmät ropisevat pois ja se ropina alkaa systeemin sisältäkäsin.
        Rakkaat kanssakokijat me olemme uuden haasteen edessä. Mitä ei ole koskaan tapahtunut.


      • Valonlapsihaluanolla
        Saagapolku kirjoitti:

        On myös raskasta valoa jota voitaisiin kutsua negatiiviseksi, joka perustuu pelkoon perustuviin päätöksiin.
        Tämä raskas valo on saanut ihmiset uskomaan tiettyjä uskomuksia.
        Esimerkkinä sen että kun vanhenemme, niin sairastumme vanhetessamme.
        Joka ei alkuunkaan pidä paikkaansa.
        On uskonnollisia uskomuksia, poliittisia ym.
        Yksi mikä näkyy missä ihmiset uskovat johonki on Light tuotteet ja niiden menekki.
        Ne ovat makeutettuja aspartaamilla sen takia että jengi vois huonosti.
        Nämä nyt olivat esimerkkejä.
        Halusin pohjustaa seuraavaan, kun ymmärtää minkälainen egon luoma negatiivinen kulttuuri tämä on missä elämme, joka perustuu pitkälti itsekkyyteen.
        Nyt kun tiedostamme Valon, niin on helponpi yhtyä tulevaan.
        Auringomyrsky suuruusluokkaa suuri on tulossa.
        Fyysisesti ei pidä säikähtää, sillä tämä tarkoittaa henkistä lakaisua maanpinnalla.
        Mitenkä se vaikuttaa ihmisiin?
        Kirjaimellisesti paha saa palkkansa. Syyn ja seurauksen lain seuraamukset tulevat voimistumaan, niin voimakkaiksi ettei kaikki sitä välttämättä kestä. Tätä vastaan ei pääse minnekkään piiloon, eikä raha ja aseet auta. Se tulee koskettamaan meitä kaikkia vetämällä maton meidän altamme.
        Me ihmiset olemme uuden haasteen edessä, joka ei ole mahdoton.
        Se millä voit suojautua tähän ainoastaan on Rakkaus.
        Rakkaus pystyy vain pelastamaan sinun henkesi.
        Olemme Valon olentoja. Valon joka ilmentyy Rakkautena.
        Ja jokaisella meille on annettu avain siihen pieneen oveen joka on sydämmessämme.
        Kuten Jumala sanoo. Olen aina täällä. Et ole koskaan yksin. Olen sinun silmäluomiesi takana olen sinun sydämmessäsi. Olen täällä ja odotan että muistat kuka olet. Ajalla ei ole merkitystä, kun minulla ei ole aikaa. Jaksan odottaa teitä kaikkia takaisin kotiin jonne jokainen teistä aikanaan palaa. Kotiin josta ette koskaan edes pois lähteneetkään. Kutsu minä kuulen.
        Minä olen Te ja Te olette Minä Ikuisesti olemme Yhtä.
        Eli kun Syyn ja seurauksen vaikutukset voimistuvat, niin se tarkoittaa sitä että tuntemamme uskomusjärjestelmät ropisevat pois ja se ropina alkaa systeemin sisältäkäsin.
        Rakkaat kanssakokijat me olemme uuden haasteen edessä. Mitä ei ole koskaan tapahtunut.

        Kannattaa katsoa dokumentti "Furious Love". En tosin tiedä saako sitä vielä suomenkielisenä, mutta todella katsomisen arvoinen.
        Tässä pari linkkiä jos haluatte nähdä youtube-pätkiä siitä ja trailerin:
        http://www.youtube.com/watch?v=YyfH3T8HXZg

        http://www.youtube.com/watch?v=lyCM9AJ01sk

        http://www.youtube.com/watch?v=YyfH3T8HXZg


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe