On kuu
suut
ja nälkäinen rakkaus.
Hiljainen puistotie
kotiin vie.
Mikä siellä odottaa
siihen rakkaus itseään
valmistelee
jatkuvin halauksin
levottomin käsin.
Kaikki kaunis tunnelmoi
ennakoivissa hyväilyissä
luvaten läheisyyttä rakastavaa.
Kuin silloin kun kaksi
tuntematonta törmäsi.
Ujoin herkin sormin
toisiinsa tutustui sinä yönä
jolloin kaikki oli kuin taikaa
ja rakkaus aloitti matkan
toiveissaan loputonta kohti.
Nyt kaikki kuin alkuunsa
kiertyy
ja sama nälkä yllättää
kuin aina ennenkin.
Rakkautta ja romantiikkaa...
Elokuvien jälkeen
8
235
Vastaukset
- Muuan mies
Kun ystävyys muuttuu
rakkaudeksi,Tunteet
intohimoksi.Kosketus
hyväilyksi.Lähelläoleminen
toiseen menenmisen näläksi.
Jokin kahden ihmisen välillä
muuttuu.Muuttuva kokonaisuus
kohtaa toisen.Kummallinen
joukko ihmisten kokemuksia
vain osuu yhteen.
Menee limittäin,lomittain.
Kuin itämainen yötori.
Näennäisen kaoottinen
tila.Mutta kuitenkin toimiva
Sisältäpäin.
Sitä rakkaus on.Kahden
kokonaisuuden liitto.Kaiken
aikaa muuttuvien asioiden
kohtaaminen.Rakkaudessa
luovuus on tapa selvitä.
Kuin aaltojen harjalla
ratsastaen.Kuohuja
pelkäämättä ja joka
aallosta oppien.Joka uutta
aaltoa hyväillen.
Niin,kai rakkaus elää niin kauan,
kun on valmis uuteen aaltoon.
Uuteen luovaan mahdollisuuteen
kasvattaa rakkautta taas pisara lisää.
Uusiutua.
Kun jää rannalla,rakkaus jatkaa
matkaa.Ja kysyy itseltä:enkö
uskaltanut.Vai enkö jaksanut.
Tai keksii jonkun tekosyyn.
Rakkaus tietää totuuden.
Kiitos runostasi.
Tunnelmoit ihan oaalla
tavalla ja vaatii kyllä
keskittymistä ja viitsimistä
päästä sisälle runoosi.
Hienoa että ryhdyit tähän runoon.
Mielestäni onnistuit hyvin.
sama nälkä kuin aina ennenkin...
paljon puhuvat sanat
Mukavaa iltaa..- runo64-1
..ovat kuin runoja,kertomuksia.
allekirjotan monet esittämäsi asiat.
no olipas kohteliaasti sanottu että
vaati keskittymistä,viitseliäsyyttä
päästä sisälle runooni-tuntuu joskus
ettei itsekkään ymmärrä mitä kirjottaa
mutta sellaista se joskus on.
kiitän käynistäsi ja toivotan mitä
parhainta iltaasi.
- lindalinda1
jo alku
' on kuu
suut
ja nälkäinen rakkaus ' on todella vaikuttava.
Mielestäni paranet runo runolta, ja tekstisi
käyvät yhä syvällisimmiksi. Pikku virheidenkin
määrä on kadonnut, olet tarkalla silmällä tehnyt
nytkin työsi. Lopputulos on on harkittua jälkeä
ja rakkauden mitä kauneinta kieltä.- runo64-1
...en onnistunut kovin hyvin tässä
ja jotenkin kun kaikki on mielessä
selvää mutta ei sitten kun kirjottaa
-ajatus katoaa.
kiitos rakas oppimestari kun luot
uskoa minuun,se kun on usein hukkateillä.
kiitos myös vieraillustasi
ja kaikkea hyvää pikkulauvantain iltaan
sinulle.
Sinä ammennat kyllä ja pohjattomasta
lakkasuosta runoja...
TÄmä oli kiva lukea nyt, kun juuri kävin elokuvissa:))
Sama nälkä..olet oikeassa, se ei katoa:)- runo64-1
..onko mitä ammentaa
kun on taas käynyt yöpakkasten
puolella melkein.
nyt odotan menoa suolle jännityksellä.
unelmakkin tarvitsevat rahoitusta,
nuorempana oli toisin,silloin riitti
rakkauden nälkä kuljettamaan eteenpäin.
no minä hukkasin ennätysmäärän ajatuksiani
tässä runossani etten tiedä mitä sanoa
mutta iloiseksi tulin käyntisi johdosta
joten kaikkea hyvää ,iloakin päivääsi
ja paljon!!!
- Minänoita
Kaunista ,kaunista
kerrontaa!
Ja terveisiä täältä
kaukaa tunturintuulista!- runo64-1
..rakkaassa lapissa
mutta kaiketi vastakkaisilla
laidoilla niin toinen voisi
vaikka olla kuussa.
kiitos kun kävit
ja toivotan hyviä hilla ilmoja
ja kaikkea hyvää viikonlopun
aatto päivääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419