Elokuvien jälkeen

runo64

On kuu
suut
ja nälkäinen rakkaus.

Hiljainen puistotie
kotiin vie.
Mikä siellä odottaa
siihen rakkaus itseään
valmistelee
jatkuvin halauksin
levottomin käsin.

Kaikki kaunis tunnelmoi
ennakoivissa hyväilyissä
luvaten läheisyyttä rakastavaa.

Kuin silloin kun kaksi
tuntematonta törmäsi.
Ujoin herkin sormin
toisiinsa tutustui sinä yönä
jolloin kaikki oli kuin taikaa
ja rakkaus aloitti matkan
toiveissaan loputonta kohti.

Nyt kaikki kuin alkuunsa
kiertyy
ja sama nälkä yllättää
kuin aina ennenkin.
Rakkautta ja romantiikkaa...

8

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuan mies

      Kun ystävyys muuttuu
      rakkaudeksi,Tunteet
      intohimoksi.Kosketus
      hyväilyksi.Lähelläoleminen
      toiseen menenmisen näläksi.

      Jokin kahden ihmisen välillä
      muuttuu.Muuttuva kokonaisuus
      kohtaa toisen.Kummallinen
      joukko ihmisten kokemuksia
      vain osuu yhteen.

      Menee limittäin,lomittain.
      Kuin itämainen yötori.
      Näennäisen kaoottinen
      tila.Mutta kuitenkin toimiva
      Sisältäpäin.

      Sitä rakkaus on.Kahden
      kokonaisuuden liitto.Kaiken
      aikaa muuttuvien asioiden
      kohtaaminen.Rakkaudessa
      luovuus on tapa selvitä.

      Kuin aaltojen harjalla
      ratsastaen.Kuohuja
      pelkäämättä ja joka
      aallosta oppien.Joka uutta
      aaltoa hyväillen.

      Niin,kai rakkaus elää niin kauan,
      kun on valmis uuteen aaltoon.
      Uuteen luovaan mahdollisuuteen
      kasvattaa rakkautta taas pisara lisää.
      Uusiutua.

      Kun jää rannalla,rakkaus jatkaa
      matkaa.Ja kysyy itseltä:enkö
      uskaltanut.Vai enkö jaksanut.
      Tai keksii jonkun tekosyyn.
      Rakkaus tietää totuuden.

      Kiitos runostasi.
      Tunnelmoit ihan oaalla
      tavalla ja vaatii kyllä
      keskittymistä ja viitsimistä
      päästä sisälle runoosi.

      Hienoa että ryhdyit tähän runoon.
      Mielestäni onnistuit hyvin.

      sama nälkä kuin aina ennenkin...
      paljon puhuvat sanat

      Mukavaa iltaa..

      • runo64-1

        ..ovat kuin runoja,kertomuksia.
        allekirjotan monet esittämäsi asiat.
        no olipas kohteliaasti sanottu että
        vaati keskittymistä,viitseliäsyyttä
        päästä sisälle runooni-tuntuu joskus
        ettei itsekkään ymmärrä mitä kirjottaa
        mutta sellaista se joskus on.
        kiitän käynistäsi ja toivotan mitä
        parhainta iltaasi.


    • lindalinda1

      jo alku
      ' on kuu
      suut
      ja nälkäinen rakkaus ' on todella vaikuttava.

      Mielestäni paranet runo runolta, ja tekstisi
      käyvät yhä syvällisimmiksi. Pikku virheidenkin
      määrä on kadonnut, olet tarkalla silmällä tehnyt
      nytkin työsi. Lopputulos on on harkittua jälkeä
      ja rakkauden mitä kauneinta kieltä.

      • runo64-1

        ...en onnistunut kovin hyvin tässä
        ja jotenkin kun kaikki on mielessä
        selvää mutta ei sitten kun kirjottaa
        -ajatus katoaa.
        kiitos rakas oppimestari kun luot
        uskoa minuun,se kun on usein hukkateillä.
        kiitos myös vieraillustasi
        ja kaikkea hyvää pikkulauvantain iltaan
        sinulle.


    • Sinä ammennat kyllä ja pohjattomasta
      lakkasuosta runoja...
      TÄmä oli kiva lukea nyt, kun juuri kävin elokuvissa:))
      Sama nälkä..olet oikeassa, se ei katoa:)

      • runo64-1

        ..onko mitä ammentaa
        kun on taas käynyt yöpakkasten
        puolella melkein.
        nyt odotan menoa suolle jännityksellä.
        unelmakkin tarvitsevat rahoitusta,
        nuorempana oli toisin,silloin riitti
        rakkauden nälkä kuljettamaan eteenpäin.
        no minä hukkasin ennätysmäärän ajatuksiani
        tässä runossani etten tiedä mitä sanoa
        mutta iloiseksi tulin käyntisi johdosta
        joten kaikkea hyvää ,iloakin päivääsi
        ja paljon!!!


    • Minänoita

      Kaunista ,kaunista
      kerrontaa!

      Ja terveisiä täältä
      kaukaa tunturintuulista!

      • runo64-1

        ..rakkaassa lapissa
        mutta kaiketi vastakkaisilla
        laidoilla niin toinen voisi
        vaikka olla kuussa.
        kiitos kun kävit
        ja toivotan hyviä hilla ilmoja
        ja kaikkea hyvää viikonlopun
        aatto päivääsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe