Rakkaus tuo ihana ja yksinkertainen tapa hoitaa, parantaa ja eheyttää... niin itseään kuin muitakin.
Rakkaus
19
998
Vastaukset
- Aritta
ihan oikeassa.
- Aritta
valoenkeli kirjoitti:
ja olet näkevä sen valon ja rakkauden joka on kaikkialla.. :)
että niin minä näenkin. :-)
Jos haluaa nähdä vain pahuutta niin näkee vain sitä mutta kun haluaa nähdä rakkautta näkee myös ja tuntee sitä. Anna rakkautta ja saat rakkautta takaisin. :-) Aritta kirjoitti:
että niin minä näenkin. :-)
Jos haluaa nähdä vain pahuutta niin näkee vain sitä mutta kun haluaa nähdä rakkautta näkee myös ja tuntee sitä. Anna rakkautta ja saat rakkautta takaisin. :-)Olet aivan oikeassa. Luomme oman todellisuutemme ja maailmamme. Millaiseksi siis luomme sen. Haluammeko nähdä rakkautta ja valoa?
- Aritta
valoenkeli kirjoitti:
Olet aivan oikeassa. Luomme oman todellisuutemme ja maailmamme. Millaiseksi siis luomme sen. Haluammeko nähdä rakkautta ja valoa?
jos kaikki sen ymmärtäisivät.
Aritta kirjoitti:
jos kaikki sen ymmärtäisivät.
Kyllä kaikki tulevat ymmärtämään aikanaan juuri oikeaan aikaan heidän oman tiensä mukaisesti..
- Aritta
valoenkeli kirjoitti:
Kyllä kaikki tulevat ymmärtämään aikanaan juuri oikeaan aikaan heidän oman tiensä mukaisesti..
Niin se on. :-)
Aritta kirjoitti:
Niin se on. :-)
Minä Olen se joka Minä Olen
Sinä Olet se joka Sinä Olet
ja siksi on aivan ihanaa että olet täällä omalla olemisellasi näyttämässä miten voi nähdä maailman ja elää maailmassa.- Aritta
valoenkeli kirjoitti:
Minä Olen se joka Minä Olen
Sinä Olet se joka Sinä Olet
ja siksi on aivan ihanaa että olet täällä omalla olemisellasi näyttämässä miten voi nähdä maailman ja elää maailmassa.Minä Olen mitä Minä Olen.
Sinä Olet mitä Sinä Olet.
:-)
Hyvä nimimerkki sinulla muuten, olemmehan valo-olentoja täällä ja myös enkeleitä. Ja valotyöntekijöitä.
Vihdoinkin tapasin enkelin joka tietää olevansa enkeli. :-) Aritta kirjoitti:
Minä Olen mitä Minä Olen.
Sinä Olet mitä Sinä Olet.
:-)
Hyvä nimimerkki sinulla muuten, olemmehan valo-olentoja täällä ja myös enkeleitä. Ja valotyöntekijöitä.
Vihdoinkin tapasin enkelin joka tietää olevansa enkeli. :-)Kiitos sinulle kauniista sanoistasi. Olen myös itse hurjan iloinen "keksittyäni" tämän nimimerkkini. En ollut sellaista sanaa aiemmin kuullut. Se vaan on kaunis sana ja sisältää paljon symbolismia ja tietoa.
- Aritta
valoenkeli kirjoitti:
Kiitos sinulle kauniista sanoistasi. Olen myös itse hurjan iloinen "keksittyäni" tämän nimimerkkini. En ollut sellaista sanaa aiemmin kuullut. Se vaan on kaunis sana ja sisältää paljon symbolismia ja tietoa.
mitä olemme. :-)
Aritta kirjoitti:
mitä olemme. :-)
Tästähän on muodostunut meidän chat paikka :)
On ollut tosi mukavaa viestiä kanssasi.
Haluaisitko sähköpostin välityksellä viestiä?
Voit lähettää postia hotmail osoitteeseeni.- Aritta
valoenkeli kirjoitti:
Tästähän on muodostunut meidän chat paikka :)
On ollut tosi mukavaa viestiä kanssasi.
Haluaisitko sähköpostin välityksellä viestiä?
Voit lähettää postia hotmail osoitteeseeni.Kun tämä palsta ei oikeastaan ole tarkoitettu tällaisesta keskustelemiseen vaikka rakkaus onkin ainoa varma juttu joka parantaa. :-)
- ei olisi
Aritta kirjoitti:
Kun tämä palsta ei oikeastaan ole tarkoitettu tällaisesta keskustelemiseen vaikka rakkaus onkin ainoa varma juttu joka parantaa. :-)
Tarkoitettu rakkaudesta ja valosta keskusteluun?
Valo ja rakkaus voittaa, kun saavutetaan kriittinen piste. - Aritta
ei olisi kirjoitti:
Tarkoitettu rakkaudesta ja valosta keskusteluun?
Valo ja rakkaus voittaa, kun saavutetaan kriittinen piste.Kaikki eivät sitä ymmärrä. :-)
Aritta kirjoitti:
Kaikki eivät sitä ymmärrä. :-)
on voimaa. Nähdään ja toimitaan Rakkaudesta käsin. Voimme aina kysyä mitä rakkaus tekisi tai sanoisi juuri nyt.
- Aritta
valoenkeli kirjoitti:
on voimaa. Nähdään ja toimitaan Rakkaudesta käsin. Voimme aina kysyä mitä rakkaus tekisi tai sanoisi juuri nyt.
Olikohan se Neale Donald Walsch joka kirjoitti niin.
Aritta kirjoitti:
Olikohan se Neale Donald Walsch joka kirjoitti niin.
ja monet muutkin koska se toimii.
- ihmeessä nuoret
rakkaushan pehmittää kovatkin kuoret :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391