Häälahja kirjeessä?

Hmm?

Isäni menee uusiin naimisiin enkä keksi mitään lahjaa koska kutsussa pyydetään lahjat kirjekuoressa?! Sillä heillä on jo koti ja kaikki tarvittat kodinkoneet yms.
En haluaisi antaa pelkkää rahaa, vaan jotain muuta.
Mikä olisi sellainen 'lahja' mistä molemmat pitäisivät ja saisivat kokea sen yhdessä?
Esim. Lahjakortti -> mutta mihin? :S

6

1102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lahjakorttiin

      mieltymysten mukaan
      - liput teatteriin/oopperaan/elokuviin
      - lahjakortti johonkin liikkeeseen
      - lahjakortti kylpylään tai hotelliin

      • lahjakortit

        hierontaan.


    • on tärkeä

      Jos isäsi on sinulle läheinen ja rakas, niin setelit kuoressa tai lahjakortti on kolkko lahja, eikä siitä jää minkäänlaista henkilökohtaista muistoa. Minkä ikäinen sinä olet, oletko ihan nuori? Voisit vaikka tehdä hääparille itse kortin josta näkee että sen eteen on nähty vaivaa ja se on suunnattu juuri isällesi ja tämän morsiamelle (esim. liittämällä valmiiseen ruusukorttiin perhevalokuvista saksittuja osia saa tehtyä hauskoja kollaaseja tai mitä ideoita nyt vaan keksit) tai antaa jonkin sinulle tärkeän valokuvan kehystettynä.

      • jää aina

        ihania muistoja! voit huoletta ostaa jonkin lahja kortin. joku jonkun matkan (jonku kans kimpassa?) tai sitten johonkin persoonallisene tai isällesi sopivaan liikkeeseen


      • on lahjakortti
        jää aina kirjoitti:

        ihania muistoja! voit huoletta ostaa jonkin lahja kortin. joku jonkun matkan (jonku kans kimpassa?) tai sitten johonkin persoonallisene tai isällesi sopivaan liikkeeseen

        Veikkaisin että ap ei pysty ostamaan matkalahjaa, siinä pitää olla tosi monta, jos meinaa matkan ostaa. Jostain hierontakäynnistä tai ravintolaillastakaan ei paljon muistoja jää, aikuiset ihmiset kun tuppaavat harrastamaan niitä silloin tällöin muutenkin. Väittäisin myös että jos antaa muutaman kympin lahjakortin johonkin liikkeeseen, niin ei sieltä mitään kovin ikimuistoista löydy. Ap saa tietysti tehdä mitä tykkää. Itse olen vaan saanut niin paljon lahjakortteja valmistujais/tupari/synttäri/joululahjaksi, ettei niistä muista yhtään mitä on keneltäkin saanut. Ihan kivoja ne ovat olleet, mutta eivät persoonallisia eivätkä mieleenjääviä missään tapauksessa.

        Yksi tuttu kosmetologi valitteli sitä, miten toukokuun lopussa tulee kauhea ruuhka, kun kaikki lahjakortin joululahjaksi saaneet naiset haluavat viime tingassa varata ajan ennen kuin lahjakortti umpeutuu. Sama toistuu marraskuussa kun äitienpäivälahjakorttien puolen vuoden voimassaoloaika alkaa umpeutumaan. Että niin innokkaita naiset ovat olleet lahjakorttiaan käyttämään... Minulle kyllä kosmetologilahjakortti kelpaisi hyvinkin:)


    • riittää silloin

      Perimmäisenä tarkoituksenahan tuossa lahjatoiveessa on ollut kerjätä rahaa, mutta kun eivät edes kehtaa suoraan pyytää niin laita vain kortti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2889
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2184
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe