Heippa!
Olemme ostamassa chihua ensi kuussa, niin kysyisin vaan sellasta asiaa, että mistä voisi ostaa pikkuiselle töppöset ja takin kurjia ja kylmiä kelejä varten? Itse en ole ainakaan viellä mistään löytänyt chihu pennuille vaatteita. ..
mistä chihu pennulle vaatteet??
11
4697
Vastaukset
töppöset jalassa pennulla eikä aikuisellakaan Chihulla. kylmillä ja kosteilla ilmoilla vaan pienempiä lenkkejä.
joku sadeviitta voisi olla kyllä viisasta alkuun ja sinne alle vaikka pikku pusero.
jos tunnet jonkun joka osaa kutoa niin villainen on tosi hyvä. se lämmittää.
mutta ihan alussa viet koiraa vaan asioille ja paremmalla kelillä leikkimistäkin.
jos tuntuu sitten että koira ei isompana mene ulos niin sitten vaatteita hankkimaan. useilla kyllä menee rahat hukkaan kun koirat ei niitä pidä.
meillä on jokunen lämmin sade ja lumikelille tarkoitettu viitta ja ne on ok.
(on meillä muutama ihan huviksikin hankittu paita mutta niitä harvoin pidetään).- aikaan
vuodesta, neljä vuotta sitten hankin pitkäkarvaisen chihun pennun. ON se vaan niin pieni, ulkona oltiin ilmojen mukaan ilman vaatteita. Jos kylmä yllätti oli helppo sulkea lämpimään kainaloon tai poveen, ja sitten kotiin lämpimään. Takkia on kokeiltu, mut huonolla tuloksella, nyt suojaa oma turkki eikä niitä vaateita ole tarvittu. Jos niitä vaatteita kaipaat teet itse, säästyy eurot äkkiä neulot villanutun vaikka sitten kun pentu on sulla, osaat tehdä sopivan kokoisen,eikä ne töppöset taida pysyä tassuissa on ne tassut niin pienet.
- mitään
...hiton töppösiä!
Ne on täyttä huuhaata ja kakkaa.
Osta kunnollinen joka sään haalari ja sillä hyvä. - Hipsukka
Mielestäni huomioitavaa chihujen vaatteissa on hihat. Olen huomannut sadehaalareissa, toppatakeissa ja paidoissa,että lahkeet ovat lenkkeillessä tiellä. Etutassut hulpsahtavat kaula-aukosta ulos. Vaikka asu näyttää hyvältä sovituksessa niin menossa ja vauhdissa juttu on meillä ollut hankala. No, häiritsevät hiat on sitten poistettu. Suosittelen liivimallisia asuja tai loimia. Toisella koirallani on pinkit buutsit, pari kertaa ollaan jalkoihin kokeiltu...eivät toimi meillä.
- pentti555
koira ei mitään vaatteita tarvi. Vaikka chihu on pieni niin ei se halua että sen päälle puetaan typerät vaatteet. Haluaisitko pukea ison koirankin pennun?!
- 696
Suuri kasityolehti-olisikohan ollut joku 2kk sitten julkaisi takin ohjeen chihuahualle.Eli kay katsomassa viimeiset numerot kirjastossa.
Tosi hieno takki!Ompelijalla jos teettais,niin saisi pienennettyakin kaavaa samalla ja tehtya vaikka aikuiskoonkin samalla valmiiksi.
Me teetettiin untuvapuku mittojen mukaan ompelijalla poika chi koirallemme.Taalla italiassa on Roomassa alueellamme koirien oma raatali.Tullaan talvella suomeen 14 asteen lammosta miinus kymppiin tms,ilman vaihtelu on liian raju,niin kylla se tarvitsee silloin sen untuvapuvun!Saatte sanoa asiasta nyt ihan mita vaan!
Puku on hauska kypara-huppu mallinen,siina on korvillekkin omat taskut.Se on chihuahuan lasketteluasu,umpinaiset tassupussit ja hantasuojus tarrakiinityksella...Aukeaa automaattisesti kinttua nostaessa.
Kaikkeahan voi teettaa,jos on varaa maksaa...
Puku on tosi cool-harmaa heijastin nauha koristeilla,maksoi vaille 3 sataa.
Hirvittava tappelu pukiessa,mutta koiramme viettaa aikaa ulkona puku paalla ja pitaa lumesta,joten ihan ok.Muuten ilman pukua kylmaan se ei suostu menemaan ollenkaan. - 696
Ai niin jos osaat kutoa villasukkia,niin villasukan mallista saa chihuahuan puvun ;)
1/Nilkkaresorista (2oik.2nurin)tulee kaulus.
2/Kantapaan kutomisen jalkeen jata jalkapohjapuolelle 2 aukkoa chihun jalkoja varten(ota mitta koiralta etujalkojen valista)
3/Kudo suoraa aina vatsan loppuun tai pippeliosastolle asti ja paattele muutamalla sentilla resoria(2oikein/2nurin)
Kudo niihin jatettyihin aukkoihin vahan resoria "hihoiksi".
Tassa on kuule sellainen puku,joka ei kierra,hierra ja pysyy lenkilla paalla.Halpakin on.Suomenvillasta kudottuna on jamakka,eika kutittele elainta.
Itse olen kutonut huvikseni kirjoneuleita ja nimellisiakin versioita.Eli hauskaa vahan molemmille! - moiksis
ainakin doggystyle.fi sieltä pitäisi löytyä jonkunlaisia takkeja ja neuleita.
- TuuliaSJ.
Ja kysyä ensin vaikka ihan eläinlääkäriltä mielipidettä koiran pukemisesta: saatatte yllättyä,miltä voi säästyä kun koiralla on ulkoillessa oikea varustus päällä. Eteenkin pennut ja vanhat koirat kärsivät kylmyydestä. Omat koirani ovat aina puettuna kelin mukaisesti ja vaikka monet ovatkin kyselleet,eikö koiriani hävetä olen tullut siihen tulokseen,että lähden mieluummin sadekelillä oikealle lenkille,jolloin koirat eivät pura energiaa sisällä kuin että menisimme lähimmälle nurmikolle viideksi minuutiksi värjöttelemään. Pientä pentua kannattaa opetella käyttämään vaatteita jotta talvesta ei tulisi niin vaikea. Chihu kun on jalostettu Meksikoon,niin heillä on siellä hieman eri ilmasto kuin meillä täällä. Seuraavista paikoista saa paljon ja laadukkaita koirien vaatteita: yappy fashion (nettikauppa) ja (Helsingissä Le Petit Chien.
Muut saavat olla mitä mieltä tahansa,minun koirat pukeutuvat pinkkiin sadetakkiin näillä keleillä :D - Piia
Hei,
minulla on Chihullesi sopiva uutta vastaava hurtta jokasään haalari myynnissä. Väri puna-musta, koko 201 eli pienin mahdollinen. Hinta 20 euroa (ovh 32,70). Nouto Tampere tai voin myös postittaa. Yhteys [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291