Olen lähdössä syyskuussa Turkkiin ja mieleni tekisi varata omatoimimatka, joka sisältäisi ensin viikon Istanbulissa ja viikon Alanyassa tai Marmariksella. Mistä tälläisen matkan voi varata?
Plajonko maksaa lentolippu sisäisellä lennolla Istanbulista Alanyaan?
Istanbul-Alanya lento
4
2227
Vastaukset
esim www.thy.com
- THY.COM
Sieltä löytyy liput ja hinnat. Alanyaa lähinnä on Antalyan ja Marmarista Dalamanin kenttä.
- *999*
Hei tässä sinulle vaihtoehtoja. www.atlasjet.com.tr tai www.onurair.com.tr Ota huomioon että jos lennät Atlasjetilla kuuluu lentolipun hintaan bussikuljetus. Jos olet kuitenkin tulossa Hki-istanbul-Antalya niin kysy hintoja jos lennat thylla koko matkan.Atlasjetin lento lahti jotenkin hullusti ettei kerkea Istanbulista Hgin koneeseen.
- hedie
*999* kirjoitti:
Hei tässä sinulle vaihtoehtoja. www.atlasjet.com.tr tai www.onurair.com.tr Ota huomioon että jos lennät Atlasjetilla kuuluu lentolipun hintaan bussikuljetus. Jos olet kuitenkin tulossa Hki-istanbul-Antalya niin kysy hintoja jos lennat thylla koko matkan.Atlasjetin lento lahti jotenkin hullusti ettei kerkea Istanbulista Hgin koneeseen.
Joskus saattaa saada matkan kohteeseen halvemmalla ,kun ostaa vaan nopean lähdön kohteeseen 1-2vkoa.Kentällä ilmoittaa ettei käytä hotellia.Olen itse lennellyt hki-istanbul-antalya THY:llä ja joskus ostanut jokeri matkan 2vkoa Alanyaan,mutta jatkanut antalyasta omin päin matkaa..on tullut halvemmaksi kuin pelkät lennot ostettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821635- 401279
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87976Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja201936- 53862
- 61853
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.66838Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830- 34784
- 37779