Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ohjelma-avustajat RY

utelias :)

Onkos täällä ihmisiä, jotka ovat liittyneet tuonne? Olisi kiva tietää ;)

Sit on myöskin Roolituspalvelu ja Media-avutajat ry..

Mitä eroa näillä kaikilla on, vai onko mitään?

Kiinnostusta ois liittyä, mut en sitten tiedä :)

3

1817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeana-

      Itse olen tuossa roolituspalvelussa ja sieltä saattaa silloin tällöin tulla ihan koe esiintymisiä johonkin rooliin. Siellä myös pitää käydä ottamassa kuva sekä esittämässä monologi jonka perusteella sinut saatetaan valita johonkin. Ohjelma-avustajat Ry:n myös liityin, mutta siitä sain sellasen kuvan että tarkoistus on olla siis joku taka henkilö tai auttaa muuten vaan kohtaukissa yms. Media-avustajat ry:stä ei ole mitään tietoa. Kannattaa ehdottomasti liittyä, ei siinä mitään menetäkkään.

    • Yksi av. kuvauksissa

      Heippa Utelias!

      Olen mukana Media-avustajissa jonka tukipaikka on Tampere. Sieltä en ole saanut vielä yhtään keikkaa, mutta odottjan on hyvä olla.
      Myös Roolituspalvelussa olen rekisteröitynä harrastajanäyttelijänä. Sieltä kautta olen käynyt muutamsissa koekuvauksissa ja pariin mainokseenkin olen jo päässyt.
      Tuonne ohjelma-avustajiin olen yrittänyt monta kertaa laittaa viestiä, mutta virallista hakua en ole tehnyt.
      Nuo avustajat nimen alla ovat sellaisia yhteisöjä jotka järjestävät avustajia tuleviin elokuviin ja tv-sarjoihin. Roolituspalvelu on sellainen jossa ohjaajat hakevat roolihenkilöitä tuleviin elokuviinsa yös pienempiin rooleihin on mahdollisuus päästä samoin kuin mainoksiinkin. Joten rohkeasti vain yhteyttä johonkin näistä jos kuvaukset kiinnostavat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2102
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      24
      1715
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1490
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1451
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1358
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1251
    Aihe