Elikkä tilanne on seuraava. Minun koneeni ei suostu käynnistymään, kun koneen pistää käyntiin niin se jää siihen kohtaan josta pääsee biosiin (siis biosiin EI pääse). Ennen koneen "jökkäämistä" koneen 160 gt kiintolevyä osioitiin partition magicilla. Eli neuvot olisivat tarpeen.
Koneen Tiedot:
Emolevy : Asus P5B Deluxe
Prossu : Intel coreduo 6850
Näytön ohjain : Atiradeon 3870
Keskusmuisti : 3 Gt 800 Mhz
Kiintolevy 160 Gt
Kone ei käynnisty
asus p5b
1
525
Vastaukset
- se...
kovalevy irti ja kokeile sitte uusiks noin ens alkuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733754Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92021Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351246
- 1121148
- 1111116
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6995- 60984
- 35896