Tietäiskö kukaan KappAhlin työtavoista ym. mitää. Millaista työtä ym.
KappAhl
7
4233
Vastaukset
- @ava
Mitä haluat tietää KappAhlista? Olen työskennellyt nyt noin 2 vuotta kyseisessä firmassa...Suht.tyytyväinen ollut...=)
- kissukka
Moi! Itse olisin myös kiinnostunut, radiosta kuulin et voi hakea töihin.. Haluun vaihtaa työpaikkaa! :(
Nii kerros minkälaista työtä se oikeen on? :) Oon ollu joskus vuonna nakki seppälässä TETissä, varmaan aika samanlaista meininkiä. - @ava
kissukka kirjoitti:
Moi! Itse olisin myös kiinnostunut, radiosta kuulin et voi hakea töihin.. Haluun vaihtaa työpaikkaa! :(
Nii kerros minkälaista työtä se oikeen on? :) Oon ollu joskus vuonna nakki seppälässä TETissä, varmaan aika samanlaista meininkiä.No niin elikkäs....Ihan ensimmäiseksi haluan sanoa ne huonot puolet työstä jotka minua eniten kiusaavat:TODELLA pienet tuntisopparit jokaisella,pienimmät 15h/viikko ja maksimi 30h/viikko!Paljon 4 tunnin työpäiviä,ei kiva...=(
Firmana KappAhl hyvä,etuudet mun mielestä paljon paremmat kuin muualla.Esim.henksa-ale 30%, työterveyspalvelut,liikuntarahat yms...Työnkuvaan kuuluu asiakaspalvelu tietysti, kuorman purkua, esillepanoa...eli tälläsiä jokapäiväisiä vaatekaupan juttuja!
Mitäs vielä...Sen voin sanoa, että KappAhl tosiaan pitää työntekijöistään huolta,ei turhan ylimainostettua!
Ihan ok duunipaikkana mut vaihtaisin jos jostain sais lisää työtunteja...=) - ngaeghröehg
Mitä vaatimuksia töihin pääsyyn? Itse olen merkonomi, mutta olen työskennellyt toimistossa pääosin, toki sielläkin on asiakaspalvelua. Nyt lopen kylläastynyt tietokoneen näpyttelyyn. Miten tulee toimeen noilla tunneilla? Täytyykö hakea jotain tukia lisäksi? Tuleeko tukien kanssa ok:sti toimeen?
- Eetuwer
KappAhl ei todellakaan pidä työntekijöistä huolta.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Vuosia olen työskennellyt enkä haluaisi lähteä koska tykkään työstä ja työtovereista. Mutta asiakaspalvelu halutaan että on jopa tunkeilevaa. Kaikki pitää olla 100% ja en tiedä muista mutta esimieheni on saanut meidät kaikki itkemään. Erittäin suorastaan kireä, julma ja hankala ilmapiiri ja työskentely tulee lähes kaikille kun hän on töissä. Suosittelen lämpimästi kappahlia mutta en tässä paikkakunnassa missä minä olen. täällä tämä pitäisi olla viimeinen paikka mihin halutaan tulla. Saikuttaakkaan ei kehtaa ja älyttömät paineet jatkuvasti.
- Anonyymi
tilasin kylpytakin ja kun myyjä otti hälytintä pois nii kylpytakki repesi joten myyjä saisi vaihtua😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265153Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123765Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462719Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2811267- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081029