KappAhl

tietoo

Tietäiskö kukaan KappAhlin työtavoista ym. mitää. Millaista työtä ym.

9

4807

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • @ava

Mitä haluat tietää KappAhlista? Olen työskennellyt nyt noin 2 vuotta kyseisessä firmassa...Suht.tyytyväinen ollut...=)

• kissukka

Moi! Itse olisin myös kiinnostunut, radiosta kuulin et voi hakea töihin.. Haluun vaihtaa työpaikkaa! :(

Nii kerros minkälaista työtä se oikeen on? :) Oon ollu joskus vuonna nakki seppälässä TETissä, varmaan aika samanlaista meininkiä.

• @ava
        kissukka kirjoitti:

Moi! Itse olisin myös kiinnostunut, radiosta kuulin et voi hakea töihin.. Haluun vaihtaa työpaikkaa! :(

Nii kerros minkälaista työtä se oikeen on? :) Oon ollu joskus vuonna nakki seppälässä TETissä, varmaan aika samanlaista meininkiä.

No niin elikkäs....Ihan ensimmäiseksi haluan sanoa ne huonot puolet työstä jotka minua eniten kiusaavat:TODELLA pienet tuntisopparit jokaisella,pienimmät 15h/viikko ja maksimi 30h/viikko!Paljon 4 tunnin työpäiviä,ei kiva...=(
        Firmana KappAhl hyvä,etuudet mun mielestä paljon paremmat kuin muualla.Esim.henksa-ale 30%, työterveyspalvelut,liikuntarahat yms...Työnkuvaan kuuluu asiakaspalvelu tietysti, kuorman purkua, esillepanoa...eli tälläsiä jokapäiväisiä vaatekaupan juttuja!
        Mitäs vielä...Sen voin sanoa, että KappAhl tosiaan pitää työntekijöistään huolta,ei turhan ylimainostettua!
        Ihan ok duunipaikkana mut vaihtaisin jos jostain sais lisää työtunteja...=)

• ngaeghröehg

Mitä vaatimuksia töihin pääsyyn? Itse olen merkonomi, mutta olen työskennellyt toimistossa pääosin, toki sielläkin on asiakaspalvelua. Nyt lopen kylläastynyt tietokoneen näpyttelyyn. Miten tulee toimeen noilla tunneilla? Täytyykö hakea jotain tukia lisäksi? Tuleeko tukien kanssa ok:sti toimeen?

• Anonyymi00009
        @ava kirjoitti:

No niin elikkäs....Ihan ensimmäiseksi haluan sanoa ne huonot puolet työstä jotka minua eniten kiusaavat:TODELLA pienet tuntisopparit jokaisella,pienimmät 15h/viikko ja maksimi 30h/viikko!Paljon 4 tunnin työpäiviä,ei kiva...=(
        Firmana KappAhl hyvä,etuudet mun mielestä paljon paremmat kuin muualla.Esim.henksa-ale 30%, työterveyspalvelut,liikuntarahat yms...Työnkuvaan kuuluu asiakaspalvelu tietysti, kuorman purkua, esillepanoa...eli tälläsiä jokapäiväisiä vaatekaupan juttuja!
        Mitäs vielä...Sen voin sanoa, että KappAhl tosiaan pitää työntekijöistään huolta,ei turhan ylimainostettua!
        Ihan ok duunipaikkana mut vaihtaisin jos jostain sais lisää työtunteja...=)

Ei todellakaan pidetä huolta. Työpaikkakiusaaja suojellaan ja kiusatut saa lähteä. Ei auta asioiden vienti korkeammalle tasolle.

• Eetuwer

KappAhl ei todellakaan pidä työntekijöistä huolta.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Vuosia olen työskennellyt enkä haluaisi lähteä koska tykkään työstä ja työtovereista. Mutta asiakaspalvelu halutaan että on jopa tunkeilevaa. Kaikki pitää olla 100% ja en tiedä muista mutta esimieheni on saanut meidät kaikki itkemään. Erittäin suorastaan kireä, julma ja hankala ilmapiiri ja työskentely tulee lähes kaikille kun hän on töissä. Suosittelen lämpimästi kappahlia mutta en tässä paikkakunnassa missä minä olen. täällä tämä pitäisi olla viimeinen paikka mihin halutaan tulla. Saikuttaakkaan ei kehtaa ja älyttömät paineet jatkuvasti.

• Anonyymi00008
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Vuosia olen työskennellyt enkä haluaisi lähteä koska tykkään työstä ja työtovereista. Mutta asiakaspalvelu halutaan että on jopa tunkeilevaa. Kaikki pitää olla 100% ja en tiedä muista mutta esimieheni on saanut meidät kaikki itkemään. Erittäin suorastaan kireä, julma ja hankala ilmapiiri ja työskentely tulee lähes kaikille kun hän on töissä. Suosittelen lämpimästi kappahlia mutta en tässä paikkakunnassa missä minä olen. täällä tämä pitäisi olla viimeinen paikka mihin halutaan tulla. Saikuttaakkaan ei kehtaa ja älyttömät paineet jatkuvasti.

Olenkohan ollut samassa paikassa töissä. Myymäläpäällikkö oli erittäin julma ja kunnon työpaikkakiusaaja vailla vertaansa. Ei minkäänlaista luottoa työyhteisöön. Ihmettelen miten oli päässyt läpi moniosaisista mp työhaastatteluista ja psykologin testeistä. Vieläkin näen tyypistä painajaisia. Aiemmin olin toisessa liikkeessä ja mp mitä ihanin ja työyhteisönä oli huippu tiimi.

• Anonyymi

tilasin kylpytakin ja kun myyjä otti hälytintä pois nii kylpytakki repesi joten myyjä saisi vaihtua😂😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      58
      2187
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      8
      1417
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      80
      1408
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1133
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      69
      1000
    Aihe