KappAhl

tietoo

Tietäiskö kukaan KappAhlin työtavoista ym. mitää. Millaista työtä ym.

9

4913

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • @ava

Mitä haluat tietää KappAhlista? Olen työskennellyt nyt noin 2 vuotta kyseisessä firmassa...Suht.tyytyväinen ollut...=)

• kissukka

Moi! Itse olisin myös kiinnostunut, radiosta kuulin et voi hakea töihin.. Haluun vaihtaa työpaikkaa! :(

Nii kerros minkälaista työtä se oikeen on? :) Oon ollu joskus vuonna nakki seppälässä TETissä, varmaan aika samanlaista meininkiä.

• @ava
        kissukka kirjoitti:

Moi! Itse olisin myös kiinnostunut, radiosta kuulin et voi hakea töihin.. Haluun vaihtaa työpaikkaa! :(

Nii kerros minkälaista työtä se oikeen on? :) Oon ollu joskus vuonna nakki seppälässä TETissä, varmaan aika samanlaista meininkiä.

No niin elikkäs....Ihan ensimmäiseksi haluan sanoa ne huonot puolet työstä jotka minua eniten kiusaavat:TODELLA pienet tuntisopparit jokaisella,pienimmät 15h/viikko ja maksimi 30h/viikko!Paljon 4 tunnin työpäiviä,ei kiva...=(
        Firmana KappAhl hyvä,etuudet mun mielestä paljon paremmat kuin muualla.Esim.henksa-ale 30%, työterveyspalvelut,liikuntarahat yms...Työnkuvaan kuuluu asiakaspalvelu tietysti, kuorman purkua, esillepanoa...eli tälläsiä jokapäiväisiä vaatekaupan juttuja!
        Mitäs vielä...Sen voin sanoa, että KappAhl tosiaan pitää työntekijöistään huolta,ei turhan ylimainostettua!
        Ihan ok duunipaikkana mut vaihtaisin jos jostain sais lisää työtunteja...=)

• ngaeghröehg

Mitä vaatimuksia töihin pääsyyn? Itse olen merkonomi, mutta olen työskennellyt toimistossa pääosin, toki sielläkin on asiakaspalvelua. Nyt lopen kylläastynyt tietokoneen näpyttelyyn. Miten tulee toimeen noilla tunneilla? Täytyykö hakea jotain tukia lisäksi? Tuleeko tukien kanssa ok:sti toimeen?

• Anonyymi00009
        @ava kirjoitti:

No niin elikkäs....Ihan ensimmäiseksi haluan sanoa ne huonot puolet työstä jotka minua eniten kiusaavat:TODELLA pienet tuntisopparit jokaisella,pienimmät 15h/viikko ja maksimi 30h/viikko!Paljon 4 tunnin työpäiviä,ei kiva...=(
        Firmana KappAhl hyvä,etuudet mun mielestä paljon paremmat kuin muualla.Esim.henksa-ale 30%, työterveyspalvelut,liikuntarahat yms...Työnkuvaan kuuluu asiakaspalvelu tietysti, kuorman purkua, esillepanoa...eli tälläsiä jokapäiväisiä vaatekaupan juttuja!
        Mitäs vielä...Sen voin sanoa, että KappAhl tosiaan pitää työntekijöistään huolta,ei turhan ylimainostettua!
        Ihan ok duunipaikkana mut vaihtaisin jos jostain sais lisää työtunteja...=)

Ei todellakaan pidetä huolta. Työpaikkakiusaaja suojellaan ja kiusatut saa lähteä. Ei auta asioiden vienti korkeammalle tasolle.

• Eetuwer

KappAhl ei todellakaan pidä työntekijöistä huolta.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Vuosia olen työskennellyt enkä haluaisi lähteä koska tykkään työstä ja työtovereista. Mutta asiakaspalvelu halutaan että on jopa tunkeilevaa. Kaikki pitää olla 100% ja en tiedä muista mutta esimieheni on saanut meidät kaikki itkemään. Erittäin suorastaan kireä, julma ja hankala ilmapiiri ja työskentely tulee lähes kaikille kun hän on töissä. Suosittelen lämpimästi kappahlia mutta en tässä paikkakunnassa missä minä olen. täällä tämä pitäisi olla viimeinen paikka mihin halutaan tulla. Saikuttaakkaan ei kehtaa ja älyttömät paineet jatkuvasti.

• Anonyymi00008
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Vuosia olen työskennellyt enkä haluaisi lähteä koska tykkään työstä ja työtovereista. Mutta asiakaspalvelu halutaan että on jopa tunkeilevaa. Kaikki pitää olla 100% ja en tiedä muista mutta esimieheni on saanut meidät kaikki itkemään. Erittäin suorastaan kireä, julma ja hankala ilmapiiri ja työskentely tulee lähes kaikille kun hän on töissä. Suosittelen lämpimästi kappahlia mutta en tässä paikkakunnassa missä minä olen. täällä tämä pitäisi olla viimeinen paikka mihin halutaan tulla. Saikuttaakkaan ei kehtaa ja älyttömät paineet jatkuvasti.

Olenkohan ollut samassa paikassa töissä. Myymäläpäällikkö oli erittäin julma ja kunnon työpaikkakiusaaja vailla vertaansa. Ei minkäänlaista luottoa työyhteisöön. Ihmettelen miten oli päässyt läpi moniosaisista mp työhaastatteluista ja psykologin testeistä. Vieläkin näen tyypistä painajaisia. Aiemmin olin toisessa liikkeessä ja mp mitä ihanin ja työyhteisönä oli huippu tiimi.

• Anonyymi

tilasin kylpytakin ja kun myyjä otti hälytintä pois nii kylpytakki repesi joten myyjä saisi vaihtua😂😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      217
      2890
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      171
      2546
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1182
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      132
      1082
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      68
      1038
    6. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1035
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      994
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      332
      971
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      919
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      778
    Aihe