Anton Laveyn kirja

Luettu

Luettu on nyt Laveyn Satanismin perusteos lähes kahteen kertaan. Tuliko minusta Satanisti?

6

861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitää

itse päätellä!

• satanistin

myös uskoa kaikki Antonin päästelemät/hänen legendaansa liitetyt valheet? Kuten muka-suhde Mansfieldiin, Mansfieldin kuolemalla hypettäminen ja satujen keksiminen, Antonin oman kuolinpäivän valehtelu...

• albigilla

Oletko sä ihan sekasin. Mitä helkkaria sä menet semmosia lukemaan. On hyvin oleellista että millä sä pääsi täytät.
      Kaiken maailman roskaa lukemalla ja katsomalla pääsi täyttyy samalla paskalla.
      Ja sitähän tulee joka tuutista tänä päivänä muutenkin joten paras painua esim. luontoon ulkoilemaan.
      Nousee kunto ja mieli puhdistuu.

• Herätys

Millä oikeudella SINÄ nimität Anton LaVeyn kirjoja "roskaksi", typerys? LaVey, toisin kuin sinä, oli älykäs ja tarkkanäköinen, ihmisluontoa tunteva ja vahvan OMAN näkemyksen omaava PERSOONA.

Luonnossa ulkoilun ja kunnonkohottamisen jälkeen suosittelen tutustumaan ajatuksia herättäviin, älyllisesti haastaviin kirjoihin jollaisia kaikki viisi Anton LaVeyn kirjaa ovat.

Jos todella haluat viettää koko elämäsi lenkkipolulla kenelläkään ei liene mitään sitä vastaan, mutta pidättäydy silloin kommentoimasta asioita joista sinulla ei ole tietoa.

• Tarja Tattiainen
        Herätys kirjoitti:

Millä oikeudella SINÄ nimität Anton LaVeyn kirjoja "roskaksi", typerys? LaVey, toisin kuin sinä, oli älykäs ja tarkkanäköinen, ihmisluontoa tunteva ja vahvan OMAN näkemyksen omaava PERSOONA.

Luonnossa ulkoilun ja kunnonkohottamisen jälkeen suosittelen tutustumaan ajatuksia herättäviin, älyllisesti haastaviin kirjoihin jollaisia kaikki viisi Anton LaVeyn kirjaa ovat.

Jos todella haluat viettää koko elämäsi lenkkipolulla kenelläkään ei liene mitään sitä vastaan, mutta pidättäydy silloin kommentoimasta asioita joista sinulla ei ole tietoa.

Sinä, hyvä kirjoittaja, olet typerys.

• infernalmaksalaatikko
        Tarja Tattiainen kirjoitti:

Sinä, hyvä kirjoittaja, olet typerys.

ite oot tyhmä tiks lukkoo 100X ja avaimet aurinkoo
        juupas eipäs juupas eipäs rabbit season duck season rabbit season duck season....

http://innerslacker.com/images/argue091204.jpg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2417
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      58
      1402
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1323
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      929
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      818
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      761
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe