Anton Laveyn kirja

Luettu

Luettu on nyt Laveyn Satanismin perusteos lähes kahteen kertaan. Tuliko minusta Satanisti?

6

884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitää

      itse päätellä!

      • satanistin

        myös uskoa kaikki Antonin päästelemät/hänen legendaansa liitetyt valheet? Kuten muka-suhde Mansfieldiin, Mansfieldin kuolemalla hypettäminen ja satujen keksiminen, Antonin oman kuolinpäivän valehtelu...


    • albigilla

      Oletko sä ihan sekasin. Mitä helkkaria sä menet semmosia lukemaan. On hyvin oleellista että millä sä pääsi täytät.
      Kaiken maailman roskaa lukemalla ja katsomalla pääsi täyttyy samalla paskalla.
      Ja sitähän tulee joka tuutista tänä päivänä muutenkin joten paras painua esim. luontoon ulkoilemaan.
      Nousee kunto ja mieli puhdistuu.

      • Herätys

        Millä oikeudella SINÄ nimität Anton LaVeyn kirjoja "roskaksi", typerys? LaVey, toisin kuin sinä, oli älykäs ja tarkkanäköinen, ihmisluontoa tunteva ja vahvan OMAN näkemyksen omaava PERSOONA.

        Luonnossa ulkoilun ja kunnonkohottamisen jälkeen suosittelen tutustumaan ajatuksia herättäviin, älyllisesti haastaviin kirjoihin jollaisia kaikki viisi Anton LaVeyn kirjaa ovat.

        Jos todella haluat viettää koko elämäsi lenkkipolulla kenelläkään ei liene mitään sitä vastaan, mutta pidättäydy silloin kommentoimasta asioita joista sinulla ei ole tietoa.


      • Tarja Tattiainen
        Herätys kirjoitti:

        Millä oikeudella SINÄ nimität Anton LaVeyn kirjoja "roskaksi", typerys? LaVey, toisin kuin sinä, oli älykäs ja tarkkanäköinen, ihmisluontoa tunteva ja vahvan OMAN näkemyksen omaava PERSOONA.

        Luonnossa ulkoilun ja kunnonkohottamisen jälkeen suosittelen tutustumaan ajatuksia herättäviin, älyllisesti haastaviin kirjoihin jollaisia kaikki viisi Anton LaVeyn kirjaa ovat.

        Jos todella haluat viettää koko elämäsi lenkkipolulla kenelläkään ei liene mitään sitä vastaan, mutta pidättäydy silloin kommentoimasta asioita joista sinulla ei ole tietoa.

        Sinä, hyvä kirjoittaja, olet typerys.


      • infernalmaksalaatikko
        Tarja Tattiainen kirjoitti:

        Sinä, hyvä kirjoittaja, olet typerys.

        ite oot tyhmä tiks lukkoo 100X ja avaimet aurinkoo
        juupas eipäs juupas eipäs rabbit season duck season rabbit season duck season....

        http://innerslacker.com/images/argue091204.jpg


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      617
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      526
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe