Olen lähdössä pian New Yorkiin ja minulla ei ole luottokorttia koska luottotiedoissani on merkintä ja pankki ei minulle korttia siksi myönnä joten kysymykseni kuuluukin onko New Yorkista ( manhattan ) mahdollista saada hotellihuonetta niin että maksaa sen käteisellä paikan päällä taikka suomessa matkatoimistoon? Onko luottokortti pakollinen kun tekee check-in:nin hotelliin? Jos on olemassa hotelleja joihin luottokorttia ei tarvitse niin laittakaa tänne nimiä ja osoitteita.
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.
Luottokorttipakko.
8
1509
Vastaukset
- takuu juttu
hotellia ilman korttia vaikka olisi repullinen rahaa. JOs ostat matkan matkatoimiston kautta niin sitten onnistuu mutta paikanpäällä ei.
yleensä ihmiset luulevat jotka eivät tiedä asioita!kyllä jenkeistä löytyy hotelleita/motelleita satoja jopa tuhansia johon ei luottokorttia tarvita taso on tietysti eri kuin hilttonissa mutta eipä kysyjä kysynytkään mitään viiden tähden hotellia.
- kiinnostaa...
arvo-poika kirjoitti:
yleensä ihmiset luulevat jotka eivät tiedä asioita!kyllä jenkeistä löytyy hotelleita/motelleita satoja jopa tuhansia johon ei luottokorttia tarvita taso on tietysti eri kuin hilttonissa mutta eipä kysyjä kysynytkään mitään viiden tähden hotellia.
Kerrothan meille muillekin, mitä hotelleja/hostelleja New Yorkista voi täältä Suomesta käsin varata ilman luottokorttia. Korttitietojahan kysytään jo varausvaihessa ns. now shown varralta, jollei saavukaan hotelliin, eikä ole perunut huonetta, hotelli veloittaa yleensä yhden yön hinnan. Luottokorttia vaatimattomat majoitusvaihtoedot kiinnostavat varmaan varsinkin nuoria matkailijoita.
Paikan päälle ei kannata lähteä iman varausta ja koettaa etsiä majapaikkaa vsta perillä. New Yorkissa on nykyisin niin paljon matkailijoita halvan dollarin houkuttelemina, että parhaat/edullimimmat majoitusvaihtoehdot varataan kuukausia aiemmin.
Hiltonit ovat muuten pääsääntöisesti neljän tähden hotelleja. New Yorkissa esim. The Ritz ja Four Seasons ovat viiden tähden hotelleja, mutta niihin tarvitaankin luottokorttia.
- matkailija-x
Lienee parasta, että menet johonkin matkatoimistoon, joka välittää huoneita New Yorkista (Area, Matkapörssi jne.), varaat ja maksat huoneen siellä. Saat voucherin, joka on osoitus maksustasi ja varauksestasi, näytät sen hotellissa.
Kysy matkatoimistosta kuitenkin ensin, miten toimia ko. hotellissa, kun sinulla ei ole antaa luottokorttia sisäänkirjautuessa. Voinevat ottaa selvää, käykö hotellille esim. joku takuumaksu, jonka saat takaisin uloskirjautuessasi vai vaativatko hotellit aina luottokorttia sisäänkirjautuessa mahdollisten lisäkulujen katteeksi (puhelut, netin käyttö, hävikki, rikkoutumiset jne.), vaikka olisitkin maksanut hotellin etukäteen.
Itse olen jo useamman vuoden varannut hotellit Hotwiresta tai Pricelinesta = maksanut etukäteen hotellin. Silti joka kerta olen joutunut esittämään luottokortin hotelliin kirjautuessa. Lähtiessä olen tarkistanut vastaanottotiskillä, että majoituksen aikainen saldo on nolla, kun yleensä en käytä hotellin lisäpalveluja. - Griffinette
Ja tämä keskustelu luottokorteista sen kun jatkuu. No, kertaus on opintojenkin äiti!
- jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Eipä näitä keskustelupalstoja ole ennen tullut luettua joten siinä syy miksi kysellään
- Babe in the city
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj kirjoitti:
Eipä näitä keskustelupalstoja ole ennen tullut luettua joten siinä syy miksi kysellään
Ennen kuin kysyy itse jotain , kannattaa ehkä selata vanhoja viestiketjuja. Samoja aiheita käsitellään toistuvasti. Voi olla, että juuri sinun kysymykseesi on vastattu pari viestiketjua alempana. Näitä vakioteemoja New Yorkin ja USA:n muutenkin osalta ovat just luottokortit, hotellin varaus, outlet-myymälät, kulkuajat ja -välineet matkalla lentokentältä hotelliin, viisumit jne.
- matkailija-x
Babe in the city kirjoitti:
Ennen kuin kysyy itse jotain , kannattaa ehkä selata vanhoja viestiketjuja. Samoja aiheita käsitellään toistuvasti. Voi olla, että juuri sinun kysymykseesi on vastattu pari viestiketjua alempana. Näitä vakioteemoja New Yorkin ja USA:n muutenkin osalta ovat just luottokortit, hotellin varaus, outlet-myymälät, kulkuajat ja -välineet matkalla lentokentältä hotelliin, viisumit jne.
Kannattaa myös käyttää tuota hakulaatikkoa keskustelupalstan yläreunassa. Kirjoita etsimäsi hakusanat esim. Yhdysvallat viisumi, jfk manhattan, outletit new york ja pääset suoraan ksekusteluihin. Osumat voi vielä lajitella päivämäärän mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 952993
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 201684
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111630Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61468Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381364