JÄTTÄKÄÄ.....

malik

..naiset rauhaan toisten miehet(arabi).Mieheni oli vaateostoksilla tre koskikeskus... myyjät auliisti auttavat joka on ok mutta se ei ole sopivaa ruveta flirttaileen asiakkaan kanssa kehuen mukavaksi ja kivan näköiseksi ja kysyen mistä kotoisin, oletko vapaaa ja ehdotellen tapaamista.kysytkö sitä jokaiselta mukavan näköiseltä mieheltä samaa? ME olemmme naimisissa ja muslimeja ja mieheni itse kertoi mitä on tapahtunut..ei vain yhdessä liikkeessä.. seuraavalla kerralla katselin taustalta samaa isku tapahtumaa..EI VOI OLLA TOTTA kuinka naiset käyttäytyvät.Olin valmis tehdä asiasta ilmoituksen sopimattomasta käytöksestä joka ei mielestäni ole asiaankuuluvaa.Tällaisia naisia mieheni ei arvosta.Älkää tehkö itseänne naurunalaiseksi naiset työssänne tai muuallakaan.Kyllä ne arabi-miehet tekevät itse aloitteen jos haluavat.

18

3025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salli mun nauraa

      Kyllä kuule ne muslimimiehet on ensimmäisinä juoksemassa joka naisen perässä ja valehtelevat sitten kotona suut ja silmät täyteen.

      Olen minäkin harrastanut kuumaa seksiä naimisissa olevan turkkilaisen kanssa, kun sen oma vaimo (serkku) ei oikein seksistä tiedä mitään. On kelvannut puolin ja toisin..

      • : O

        heh he hehheheh toivottavasti saat joskus tulevaisuudessa maistaa omaa lääkettäs... kyl tähän maailmaan mahtuu uskollisia ja uskottomia ihmisiä.niin naisia kuin miehiä...se että harrastit sexiä turkkilaisen naimisissa olevan miehen kanssa ..heh ei siinä mitään..mies on varmaan kertonut usealle kaverilleen susta ja kehunut tapojasi ja mitä olet.. heidän silmissään et ole arvostettu..sori nyt vaan.


      • salli mun nauraa
        : O kirjoitti:

        heh he hehheheh toivottavasti saat joskus tulevaisuudessa maistaa omaa lääkettäs... kyl tähän maailmaan mahtuu uskollisia ja uskottomia ihmisiä.niin naisia kuin miehiä...se että harrastit sexiä turkkilaisen naimisissa olevan miehen kanssa ..heh ei siinä mitään..mies on varmaan kertonut usealle kaverilleen susta ja kehunut tapojasi ja mitä olet.. heidän silmissään et ole arvostettu..sori nyt vaan.

        Minua ei kuule pätkääkään kiinnosta jonkun turkkilaisen "arvostus", luuletko sinä, että minä ko. tyyppiä arvostan millään tavalla? En tosiaankaan. Hyvää seksiä meille molemmille mutta siinä se sitten onkin.

        Joten turhaan sorittelet.


      • vastaus on ei!
        : O kirjoitti:

        heh he hehheheh toivottavasti saat joskus tulevaisuudessa maistaa omaa lääkettäs... kyl tähän maailmaan mahtuu uskollisia ja uskottomia ihmisiä.niin naisia kuin miehiä...se että harrastit sexiä turkkilaisen naimisissa olevan miehen kanssa ..heh ei siinä mitään..mies on varmaan kertonut usealle kaverilleen susta ja kehunut tapojasi ja mitä olet.. heidän silmissään et ole arvostettu..sori nyt vaan.

        Sillonkun mies menee vieraisiin, vaikka maksullisiin, silloin se kotona kyyhöttävä akkakaan ei merkitse sille ukolle mitään.Jos rakastaa ja välittää, ei petä.Niinettä sori nyt vaan, eipä ole just minkään arvoinen se omaan käyttöön omistettu akkakaan.Ja tiedätkö,jotkut haluaa jonkun naisen niin paljon, että valehtelevat saaneensa,vaikkei olisi tosikaan.


      • pettää yleisesti!
        vastaus on ei! kirjoitti:

        Sillonkun mies menee vieraisiin, vaikka maksullisiin, silloin se kotona kyyhöttävä akkakaan ei merkitse sille ukolle mitään.Jos rakastaa ja välittää, ei petä.Niinettä sori nyt vaan, eipä ole just minkään arvoinen se omaan käyttöön omistettu akkakaan.Ja tiedätkö,jotkut haluaa jonkun naisen niin paljon, että valehtelevat saaneensa,vaikkei olisi tosikaan.

        Sehän nyt on jokaisen tiedossa. Jos on serkkunsa pitänyt naida niin se nyt ei ole minkään valtakunnan rakkausavioliitto. Ja seksi länsimaisten naisten kanssa kiinnostaa tietysti, koska he ovat avoimia kaikelle...omaa muijaa pannaan hätäisesti peiton alla pimeässä. Ja kuinkas muutenkaan, kun serkkuansa pitää rakastella, HYI!


      • sun oma

        ..vaimosi suhtautuu homosteluusi? Buaaahhaah!!


      • paljon..
        salli mun nauraa kirjoitti:

        Minua ei kuule pätkääkään kiinnosta jonkun turkkilaisen "arvostus", luuletko sinä, että minä ko. tyyppiä arvostan millään tavalla? En tosiaankaan. Hyvää seksiä meille molemmille mutta siinä se sitten onkin.

        Joten turhaan sorittelet.

        naisesta joka tekee itsestään huoran ja vielä sanoo ettei vois vähempää kiinnostaa..siinä on itsekunnioitus kohdallaan...


    • älä viitti naurattaa

      Että ihan Mansen Koskikeskuksessa naismyyjät lähentelee... Miehesi on nähnyt unta tai kuvittelee myyjien perusystävällisyyttä joksikin lähentelyksi. Se nyt ei ole mikään ihme arabiluusereille, jotka pukevat naisensa säkkeihin, ettei kukaan vaan huomaa heidän naistaan tai saa väärää käsitystä. En tunne ketään miestä, jota myyjät Koskikeskuksessa olisivat lähennelleet ja minä sekä useimmat kaverini ollaan ihan satavarmasti komeampia ja pidempiä kuin sinun mulkunmittainen, karvainen ja sisäsiittoinen arabiluuseriäijäsi.

    • sentään

      Kiitos hyvästä aloituksesta, sainpahan taas nauraa koko viikon edestä.

      Eikös sulla ole muuta tekemistä päivisin kuin seurata jotain "isku tapahtumaa"?? Typerä lehmä olet. Ja arabisi pettää sinua satavarmaan jokaisen länsimaisen naisen kanssa, joka suostuu ottamaan sen kullin suuhunsa ja takareikään. Näin on näreet.

      • taitaa olla

        On mullakin ollut toyboyna komea turkkilainen, naimisissa oleva mies. Hänellä on aina aika hauskoja haluja, haluaa aina sormeni omaan takareikäänsä kun purkautuu...


    • Oletpa saanut

      asiattomia vastauksia.:( Mutta niinhän se on, että elämä on helpompaa, kun voi elää valmiiden ennakkoluulojen mukaan. Suomalaiset miehet eivät kuitenkaan missään nimessä ole alkoholisoituneita, puhumattomia ym. ym. mutta muslimimiehet ovat kaikki, ja ihan kaikki, koko ajan juoksemassa naisten perässä ja ihan mikä vaan kelpaa. Uskomatonta logiikkaa.
      Mutta olet varmaan ennenkin joutunut ihan kadulla miehesi kanssa liikkuessasi kuulemaan inhottavaa huutelua. Niinpä sanon vain, että suhtaudu näihin kommentteihin samalla tavalla, kuin niihin, jotka huutelevat pusikoista eritteet housuissa ja toiset rinnuksilla. Ihan samantasoisia ovat.

      Minunkin mieheni on ulkomaalainen, ja ilmiö, josta puhut, on tuttu. Olemme naimisissa, muslimeja molemmat ja voin sanoa, että mieheni ei todellakaan ole mikään naisteniskijä! Hänkin on kertonut, miten mm. myyjät useinkin ovat hyvin "avuliaita", vähän liikaakin. Minä tunnen mieheni, ja luotan häneen, ja tiedän, että hän ei sellaiseen käytökseen rohkaise. Jonkun kerran on sattunut, että olen seissyt mieheni VIERESSÄ, kun myyjätyttö on aloittanut sen silmäpelin ja liehittelyn. Uskomatonta käytöstä muutenkin, mutta kun vielä vieressä seisoo miehen raskaana oleva vaimo.
      Sekin on yhdenlaista rasismia, että tummaa miestä pidetään eläimenä, joka on muka valmis mihin vain ja kenen kanssa tahansa.

      • Karista suomut silmiltä

        Mitäs sit jos seisot raskaana olevana ukkos vieressä tölläämässä, iskeekö joku ukolles flirttiä vai ei.Sit kun et oo vahtimassa, palajaa paikalle ja sopii tapaamisen.

        Valitettavasti voin kertoa, että lähes 99% kaikista tuntemistani muslimimiehistä ovat pettäneet vaimojaan julkisesti, jopa wonkuneet itsensä näitten ystävien mukaan!! Oon ihan ollut jopa luulossa, että ko.kulttuuriissa on miehillä jopa lupa huvitella ainakun huvittaa.


    • Hoh hoijaa

      Etkö käsitä miehesi tarkoitusta, hän siinä toisten naisten kustannuksella pönkittelee sinun itsetuntoasi. Eikös ala jo hälyttimet soimaan kun oma miehesi alkaa kertoilla tuollaisia juttuja kuinka naiset iskevät häntä jne...Älä hyvä tyttö usko hänen juttujaan.
      Ja raahaa vielä sinut mukaan katsomaan kuinka huonosti nämä muut naiset käyttäytyvät ????? Tunnetko nyt itsesi paremmaksi?
      Sinun miehesi pettää sinua,siitä voit olla ihan varma, hän vaan on saanut sinut uskomaan,että olet parempi kuin muut jne.
      Taidat olla aika nuori kun lankesit tuohon miestan ikivanhaan konstiin. Se konsti on se,että hän kertoi sinulle juuri sitä mitä sinä haluat kuulla ja hän vielä näyttikin sen mitä sinä haluat nähdä.
      Tajuatko mitä tarkoitan?
      Nyt hän voi rauhassa sikailla koska tietää sinun luottavan häneen (hän kun on kertonut sinulle miten huonoja muut naiset ovat).

      • ...

        Oma mies (siis ex) toimi just noin. En todellakaan ole nuori enkä naiivi, mutta itsekin lankesin tuohon ansaan. Luotin mieheen ja sain sitten kuitenkin selville systemaattista pettämistä (ja tietenkin ilman kumia vielä). Koko liitto olikin olemassa vain minun sydämessä ja miehen himoitsemassa paperissa (oleskelulupa).


      • TE TYPERÄT
        ... kirjoitti:

        Oma mies (siis ex) toimi just noin. En todellakaan ole nuori enkä naiivi, mutta itsekin lankesin tuohon ansaan. Luotin mieheen ja sain sitten kuitenkin selville systemaattista pettämistä (ja tietenkin ilman kumia vielä). Koko liitto olikin olemassa vain minun sydämessä ja miehen himoitsemassa paperissa (oleskelulupa).

        kyllä on lapsellista aikuiset ihmiset ensinnäki KETÄ kiinnostaa se että olitko turkkilasen kanssa ja voit olla varma että sitten ku se on sextaillu sun kaa se menee kotiin ja rakstelee vaimon kaa ja loppujen lopux kummalle hän saa lapsia ja miltä sun tulevaisuus näyttää?? mitä sitä kiinostaa sun tunteet?ite sä vaan sanoit et kuumaa seksiä se käyttää sua hyväx ja sä vaan hyväksyt sen ja sinulle arabi jonka mies melkein "kidnapattiin"siellä kauppa keskuksessa niin jos sun miehellä on minkäänlaista kunniaa niin se olisi sanonut vaik esim. mitä se myyjä ehdottais sen kauniille vaimolle lahjaksi siitä kun on maailaman ihanin vaimo ihan vaan myyjälle vinkiksi HALOOOO naiset kyse ei ole arabi tai ulkomaalaisista miehistä vaan siitä kun te ootte niin blondeja avatkaa jo silmänne te itse opetatte sille mihelle kuinka kohtee teitä !!!!!


      • baby83
        TE TYPERÄT kirjoitti:

        kyllä on lapsellista aikuiset ihmiset ensinnäki KETÄ kiinnostaa se että olitko turkkilasen kanssa ja voit olla varma että sitten ku se on sextaillu sun kaa se menee kotiin ja rakstelee vaimon kaa ja loppujen lopux kummalle hän saa lapsia ja miltä sun tulevaisuus näyttää?? mitä sitä kiinostaa sun tunteet?ite sä vaan sanoit et kuumaa seksiä se käyttää sua hyväx ja sä vaan hyväksyt sen ja sinulle arabi jonka mies melkein "kidnapattiin"siellä kauppa keskuksessa niin jos sun miehellä on minkäänlaista kunniaa niin se olisi sanonut vaik esim. mitä se myyjä ehdottais sen kauniille vaimolle lahjaksi siitä kun on maailaman ihanin vaimo ihan vaan myyjälle vinkiksi HALOOOO naiset kyse ei ole arabi tai ulkomaalaisista miehistä vaan siitä kun te ootte niin blondeja avatkaa jo silmänne te itse opetatte sille mihelle kuinka kohtee teitä !!!!!

        MULLLA ON TURKKILAINEN KAVERI JA MUKAVA SELLAINEN EI YHTÄÄ NI KUSIPÄÄ MITÄ VOIS LUULLA SIITÄ.......!!!!!OLLAN TUNNETTU JO LIKI 10 VUOTTA EI OO VIEL KEHITTYNYT MITÄÄ SUHDETTA MEILLE MUTTA EHKÄ JOSKUS.SE HUOLEHTII MUSTA VÄHÄN LIIKAAKIN SOITTELEE JOKA PÄIVÄ JA KÄYDÄÄ TOISTEMME LUONA AINA KUN MAHOLLISTA JOULUN SE VIETTÄÄ MUN KANSSA OLLAA NIINKU VÄHÄN BESTIKSET TAVALLAAN JOS NÄIN VOIS SANOO SIIS NIINKU TYKKÄÄN MUN KAVERISTA KAVERINA MAHOTTOMAN MUKAVA JA IHANA MULLE AINA.........


      • kirjoitusta
        baby83 kirjoitti:

        MULLLA ON TURKKILAINEN KAVERI JA MUKAVA SELLAINEN EI YHTÄÄ NI KUSIPÄÄ MITÄ VOIS LUULLA SIITÄ.......!!!!!OLLAN TUNNETTU JO LIKI 10 VUOTTA EI OO VIEL KEHITTYNYT MITÄÄ SUHDETTA MEILLE MUTTA EHKÄ JOSKUS.SE HUOLEHTII MUSTA VÄHÄN LIIKAAKIN SOITTELEE JOKA PÄIVÄ JA KÄYDÄÄ TOISTEMME LUONA AINA KUN MAHOLLISTA JOULUN SE VIETTÄÄ MUN KANSSA OLLAA NIINKU VÄHÄN BESTIKSET TAVALLAAN JOS NÄIN VOIS SANOO SIIS NIINKU TYKKÄÄN MUN KAVERISTA KAVERINA MAHOTTOMAN MUKAVA JA IHANA MULLE AINA.........

        osoittavat selvästi, millaisten suominaisten kanssa mullahit seurustelee tai menee naimisiin. Koulutetut ja sivistyneet naiset hommaavat ulkolaiset miehensä kyllä muista maista.

        Eihän noista edellisistä viesteistä saa minkään valtakunnan tolkkua.


    • koko aihe on

      täysin typerä.
      Kun pariskunta rakastaa toisiaan niin elo on rauhallista, ei tarvitse selitellä mitään eikä kumpikaan puoliskoista edes huomaa mitään flirttailuyrityksiä kun oma elämä on niin voimakkaasti ajatuksissa.
      Rakkauden rauhan tuntee sydämmessään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe