No se rakkaus

tomppa2006

Ei yhdessä yössä
puhkea näkyviin
koivun vihreät lehdet

Ei pysty päivässä
sitä sanomaan
onko rakkaus oikeaa

Kesän koivut vihertää
syksyn tullen ehtyykö
rakkaus tää

Ei kannata vihreiden
lehtien perään kyynelehtiä
No se rakkaus kestää

jos on tunteet kohdallaan

12

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..todellisia kestävän rakkauden tarinoita olemassa. Joten uskottava se on, että sitä oikeaa ja kaiken kestävää rakkautta on todellakin olemassa. Ihmeellisyyksistä voisin mainita lähisukulaisen vaimon, joka löytyi keltaisesta pörssistä. Yhtä erikoinen tarina, kuin eräs vielä lähempää seuraamani rakkausjuttu. Joo, jos joskus jätän runoilun kirjoitan kirjan molemmista.

      Sinun runosi oli selkeä ja miellyttävä lukea. Niinkuin huomasitkin se synnytti paljon ajatuksia, joita jään pohtimaan : )

      Kiitos hyvästä lukuhetkestä kuivan työn keskellä : )

      • tomppa2006

        ...jos pystyin runoni myötä saamaan paljon ajatuksia sinulle...

        Olen hyvin onnellinen ja lämpimästi kiitän palutteesta.

        Kaunista päivää sinne, työpäiväsi on taittunut jo yli puolen, voiton puolella olet.

        *hymyilee*


    • Minänoita

      tervehdin sinua täältä
      kaukaa..ja yhdyn tämän
      runosi sanomaan!

      • tomppa2006

        ...minut ja minä lähetän terveiset sinulle ja poroille...

        Tuntuu mukavalta, kun joku yhtyy sanoihini.

        Yksi toive vielä. Tuu pian takaisin, eihän siellä voi runoja kirjoittaa, kun täytyy läiskiä hyttysiä koko ajan. Niin mielelläni lukisin tuotantoasi.


    • pakkausrakkaus

      Onko rakkaus tunne?

      • tomppa2006

        ...rakkaus on tunne...


    • *MURUKULTA*

      Kelpaako kommentti,,No, Murun tietenkin...oma..;)

      "Ei pysty päivässä
      sitä sanomaan
      onko rakkaus oikeaa"

      Olet oikeassa,,,Siihen menee sekunti! :))

      Hip hei....*puff* ,,,ja Murun päivä vei! ;)

      • tomppa2006

        ...murukulta piristää ja kommentti kelpaa aina...

        Aika tulista ja nopeastisyttyvää sorttia olet, jos silmän räpäyksessä rakastut...toisaalta...mitenkäs ne savolaiset sanovat: voipi se olla noin, mutta voipi olla toisinkin?

        *hymyilee*


    • tosi kuin vesi ja pitää kuin seula, näin se menee! :)

      Lyhyt ja ytimekäs hyvä runo, yhdyn viimeiseen lauseeseen:
      "jos on tunteet kohdallaan" silloin rakkaus kestää hamaan tulevaan!

      • tomppa2006

        ...ja kerroit tuntemuksia runostani...

        Rakkaus ei koskaan häviä, jos on tunteet kohdallaan.


    • Kaikki ottaa aikansa,
      vie aikansa
      ja jotkut asiat jäävät
      toiset poistuvat....
      näin elämä kulkee,
      ja runossasi
      pohdit asiaa upeasti.

      • tomppa2006

        ...hyvin löysit runossani olleen viestin, vaikka yritin kauniiden sanojen taakse sitä kätkeä, heh...

        Elämä kulkee ja me siinä mukana. Kiitos marin sanoistasi.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe