Moni'ko

Filia Ferus FLFFS

teistä popsii makkaraa? Siis lenkkimakkaraa?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200808078064891_uu.shtml

Itse aikoinaan söin, kunnes alkoi tulla etova olo ja kitalaki tuntui kuin olisi täynnä vaseliinia, kun kylmänä söin. Pitkiin pitkiin aikoihin ei ole Nitraattiset lenkkimakkarat houkutelleet syömään. Vielä vähemmän tuon tapauksen jälkeen.

Olen usein (epäluuloisena kokemusten vuoksi) epäillyt, että tuollainen on tahallista ja sitä tekee joku potkut töistä saanut henkilö. Tuli mieleen, että entä jos jollakin potkut saaneesta työntekijöistä on esim. koira tai kissa, jolla on matoja (suolinkaisia tai lapamatoja) ja tahallaan "kostaa" potkut. (Tai vaikka itse suutuspäissään olis irtisanoutunut). Tulee vaan mieleen.

14

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hex...

      Makkara on jokaisen tosimiehen perusruokaa, varsinkin sellainen lenkkimakkara mistä rasva tirisee grillattaessa. Päälle paljon makeaa sinappia niin voe mahoton että ossaa olla hyvvää! Lurps!

      • Filia Ferus...

        jalostamaton liha on parempaa kuin makkara!
        Tänään söin grillattua possunkylkeä. Mikään makkara ei vedä läheskään vertoja mun maustamalleni grillilihalle.
        ;)


    • cybo-ceronimo-cabriel-61

      //tuollainen on tahallista ja sitä tekee joku potkut töistä saanut henkilö//



      - Tuota en tiedä pitäisikö kertoa, mutta kerronpa sen, että aikoinaan lähi-ystävä-piirissä on nähty krapulaisen oksentavan tehtaan makkara-seokseen, että hyvää ruoka-halua vain.

      • FiliaFerusFabulosus

        makkaraa, joten mulle sillä ei oo merkitystä.


      • cybo-ceronimo-cabriel-61
        FiliaFerusFabulosus kirjoitti:

        makkaraa, joten mulle sillä ei oo merkitystä.

        Okei, tarkoitus ei ollut makkaran ystäviäkään kauhistuttaa, näin vain on.

        Olen itse mehu-purkista löytänyt [ennen nieluani] ampiaisen, onneksi jo kuolleen ja loogisenkin, olihan kyse omena-mehusta.

        Muuten, kala-puikkoihin laitetaan kaikki se sälä mitä kalasta jää jäljelle kun se perataan, eli sisälmykset ja kakki soossi mitä ei kunnon staffiin voida laittaa ja hyvää on, ainakin lapsistani.


      • FiliaFerusFabulosus
        cybo-ceronimo-cabriel-61 kirjoitti:

        Okei, tarkoitus ei ollut makkaran ystäviäkään kauhistuttaa, näin vain on.

        Olen itse mehu-purkista löytänyt [ennen nieluani] ampiaisen, onneksi jo kuolleen ja loogisenkin, olihan kyse omena-mehusta.

        Muuten, kala-puikkoihin laitetaan kaikki se sälä mitä kalasta jää jäljelle kun se perataan, eli sisälmykset ja kakki soossi mitä ei kunnon staffiin voida laittaa ja hyvää on, ainakin lapsistani.

        muovisesta salaattipurkista ohuen prikan-palasen tai vastaavan, joka oli teräväreunainen ja se halkaisi huuleni. Pengottuani salaattia, löysin sieltä vielä 2 terävää palasta, jotka olisin voinut vahingossa nielaista.


      • cybo-ceronimo-cabriel-61
        FiliaFerusFabulosus kirjoitti:

        muovisesta salaattipurkista ohuen prikan-palasen tai vastaavan, joka oli teräväreunainen ja se halkaisi huuleni. Pengottuani salaattia, löysin sieltä vielä 2 terävää palasta, jotka olisin voinut vahingossa nielaista.

        Jepu, tuo on jo vaarallista ja hyvin inhottavaa, olen itsekin saanut suuhuni valmis-salaatista jonkun terävän muovin palasen, ei hyvä!


      • FiliaFerusFabulosus
        cybo-ceronimo-cabriel-61 kirjoitti:

        Jepu, tuo on jo vaarallista ja hyvin inhottavaa, olen itsekin saanut suuhuni valmis-salaatista jonkun terävän muovin palasen, ei hyvä!

        olivat metallia! Ohuita kuin partakoneen terät ja teräviä. Niitä oli 3, mutta ne kuuluivat yhteen osaseen kaikki palast.


      • cybo-ceronimo-cabriel-61
        FiliaFerusFabulosus kirjoitti:

        olivat metallia! Ohuita kuin partakoneen terät ja teräviä. Niitä oli 3, mutta ne kuuluivat yhteen osaseen kaikki palast.

        Oisko ne voineet olla jonkun hajonneen "silppurin" terän osia?

        Ei sen puoleen, tahallisuutta oli ainakin siinä, kun maito-purkista löytyi kondomi[käytetty?].


      • FiliaFerusFabulosus
        cybo-ceronimo-cabriel-61 kirjoitti:

        Oisko ne voineet olla jonkun hajonneen "silppurin" terän osia?

        Ei sen puoleen, tahallisuutta oli ainakin siinä, kun maito-purkista löytyi kondomi[käytetty?].

        ananaspurkista löytyi sormenpalanen!

        Nyt mä meen vähäks aikaa asioille. Palaan pian!


      • Qad

        Asettuu uuteen valoon...

        Muuan tuttuni siivosi erästä ruokatehdasta ja näki siellä toisen siivoajan hankaavan samalla rätillä ensin vessaa ja sitten ruoka-ainesten sekoitusastian.

        Meidän äiti tekee teidän lapsien ruokamyrkytyksen...


      • cybo-ceronimo-cabriel-61
        Qad kirjoitti:

        Asettuu uuteen valoon...

        Muuan tuttuni siivosi erästä ruokatehdasta ja näki siellä toisen siivoajan hankaavan samalla rätillä ensin vessaa ja sitten ruoka-ainesten sekoitusastian.

        Meidän äiti tekee teidän lapsien ruokamyrkytyksen...

        Yleisesti se on sitä itteensä ja tykkään juuri siitä itsestään-->suomalaisesta ruuasta, lanttua[joka ei kelpaa muualla kuin aaseille, siis oikeille aaseille]kaalia,hirveä,å'possua,perunaa[grimiltä],naurista puhumattakaan kalasta, ahvena,varsinkin kuha ja siika[ei hauki se on "puuta"], no toisilla osastoilla mennään mm. viinojen osalla taas vodkan ja kossun että muiden vähemmän maustamattomien puoleen ja kulttuurin suhteen mennään ihan "vikaan", eli aaameriikkaan bluesin siivin :D.


      • FiliaFerusFabulosus
        Qad kirjoitti:

        Asettuu uuteen valoon...

        Muuan tuttuni siivosi erästä ruokatehdasta ja näki siellä toisen siivoajan hankaavan samalla rätillä ensin vessaa ja sitten ruoka-ainesten sekoitusastian.

        Meidän äiti tekee teidän lapsien ruokamyrkytyksen...

        eineksiä vaan mielummin teen ihan raaka-aineista lähtien itse. Niin tulee myös parempaa sapuskaakin.


    • Filia Ferus...

      mieleen, että kerran (aikaa sitten) löysin metvurstista (hevosenliha-, poronliha-, sianliha-) haulinpalasia tai jotain vastaavia metallinpalasia. Makkara oli viipaloitua.

      Emme tiedäkään mitä olemme syöneet. Aina ei kaikkea huomaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      662
      4906
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3529
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      155
      3268
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      169
      2518
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2339
    6. 257
      1923
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1477
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1373
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1359
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe