Näin tänään kirjastossa ollessani varattujen kirjojen hyllyllä Unennäkijät -kirjan...
Millainen kirjasarja se on?
Onko edes fantasiakirjallisuutta?
Osaako joku kertoa mitä noissa kirjoissa tapahtuu?
Unennäkijät -kirjasarja
3
785
Vastaukset
- Lukenut oon
Luin kirjasarjan monta vuotta sitten. Jos oikein muistan on kyseessä perusfantasiakirja, jossa keskeisimmät henkilöt ovat neljä ihmistä, jotka jumalat kasvattivat. Sarja kuvaa kamppailua hyvien jumalten ( kätyrien) ja pahojen jumalten ( kätyrien) kesken. Tietenkin kyseessä on lähes koko maailman kohtalo.Mielestäni David Eddingsin huonointa tuotantoa, jonka hahmoissa, juonessa ja maailmassa ei ole mitään omaperäistä. Silti ihan viihdyttävä ja luettava kirja jos ei parempaa luettavaa tai tekemistä keksi.
- öoaseiruösdlnfg
Mielestäni myös Eddingsin huonointa tuotantoa-itse luin ensimmäisen osan, toisen jo jätin kesken. Kerronta ei yllä likikään samaan kuin mihin on Eddingsiltä jo ennen uuden sarjan julkaisua oppinut odottamaan eli laadukasta fantasiaa.
- Jonkin asteen eddings fani
Itse yritin lukea ekaa kirjaa kyseisestä sarjasta. Ei vain onnistunut, liian pitkäveteinen. Toivoin tietysti parasta, koska pidän eddingsin muusta tuotannosta.. varsinkin Althalukselle jolle toivoisin jatkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043