Olen syönyt Panacodia issiaskipuuni, ja sun vaikka mitä myrkkyjä että olen voinut nukkua jotenkin, ja nyt - ei mitään kipua misään.
Tästä skeptikosta tuli kerralla kansanparannukseen uskova..
Siunattu kansanparantaja..
29
1333
Vastaukset
- k/k
muistitko? puhuitko?
En löytäny osoitettasi ja pitää nyt näin kuiskaten kysyy.- Pirre*
, ja otti asiakseen, ja luota. :)
- k/k
Pirre* kirjoitti:
, ja otti asiakseen, ja luota. :)
kuten Leino sanoi "kuoleman jalka vain kulkea jaksaa"
- Pirre*
k/k kirjoitti:
kuten Leino sanoi "kuoleman jalka vain kulkea jaksaa"
Sinulle k/k.
- namisuku
,,,uni tulee, niin Nuku!
Aamun työt taas odottavat...=)- pakottaa
niin nupissa on vikaa, taitaa tosin olla muutenkin.
- Pirre*
saa nukuttua...et taida tietää mitä hermosärky on..?
- alima
Pirre* kirjoitti:
parantajalla kävit?
Itsen on pitänyt juuri tilata aika kalevalaiselle, joka on kuulemma hyvä.
Tähän asti olemme koko perhe käyneet vuosikaudet laillistetulla kiropraktikolla, jolta apu on saatu lähes vaivaan, kuin vaivaan, mutta nyt hän on jo jäänyt eläkkeelle.
Tiedän, että korjattavaa on, koska on noita sydämen tykytyksiä, ruokailun jälkeen, kun pallea turpoaa.
Sama vaiva ollut ennenkin ja niksauttaja on parantanut. - Anskuliini
Pirre* kirjoitti:
Mulla oli kaks kuukautta pirunmoinen kipu persposkesta pohkeen ulkosyrjään, kääntyä sängyssä en voinut ja kävellä piti taiten.
Nyt on ollu kipu viikon poissa, mulla se parani ihan itestään, venyttelin ittiäni niin monelle mutkalle kuin vain pääsin, ja yöksi panacod, päivisin buranaa ja grammasta panadolia vuorotellen. - Pirre*
Anskuliini kirjoitti:
Mulla oli kaks kuukautta pirunmoinen kipu persposkesta pohkeen ulkosyrjään, kääntyä sängyssä en voinut ja kävellä piti taiten.
Nyt on ollu kipu viikon poissa, mulla se parani ihan itestään, venyttelin ittiäni niin monelle mutkalle kuin vain pääsin, ja yöksi panacod, päivisin buranaa ja grammasta panadolia vuorotellen.jo jonkun aikaa, ja justiisa samat oireet.
Ei nukkumisesta tietoakaan kun pahimmillaan koinii..mutta nyt se katosi..
Mieki olen jumpalla saanut aiemmin sen häviämään, mutta tätä en enää, ei edes rullaluistelu auttanut..alkoi käydä hermoon - yläpäänkin.:)) - Pirre*
alima kirjoitti:
parantajalla kävit?
Itsen on pitänyt juuri tilata aika kalevalaiselle, joka on kuulemma hyvä.
Tähän asti olemme koko perhe käyneet vuosikaudet laillistetulla kiropraktikolla, jolta apu on saatu lähes vaivaan, kuin vaivaan, mutta nyt hän on jo jäänyt eläkkeelle.
Tiedän, että korjattavaa on, koska on noita sydämen tykytyksiä, ruokailun jälkeen, kun pallea turpoaa.
Sama vaiva ollut ennenkin ja niksauttaja on parantanut.ja laajalti kuulu, - puskaradion kautta tieto taidoistaan vain levinnyt.
- torivahti*
Kerropas tarkemmin. Tahtoo tietää vastaisen varalle. Minä söin puoli vuotta Panacodia, ei auttanut. Sitten maalasin 500 m2 hallin kattoa. Issias hävisi. Mutta keinona hidas ja kivulloinen.
- Pirre*
no onhan tuo melkoinen keino.
Mutta hän vain käsitteli selkänikamani käsin (vaatteitten päältä), lämmitti käsillää välillä lihaksia, ihan tosi - kädet oli kuuman lämpimät. Sitten viimeksi hän nykäisi jaloistani vuorotellen melko kovaa, ja siinä se..
Niskan hän laittoi paikalleen viimeksi, ja ei siihenkään koske enää, - vaikka sitä käsittelyä hieman pelkäsin lehdissä olleitten juttujen takia..mutta kaikki meni hienosti, - en halvaantunut kaulaani myöden :)
Koko käsittely kesti kaksi tuntia; menen hänen tahdostaan sinne vielä kaksi kertaa uudelleen. - sanoi kauppamies
Pirre* kirjoitti:
no onhan tuo melkoinen keino.
Mutta hän vain käsitteli selkänikamani käsin (vaatteitten päältä), lämmitti käsillää välillä lihaksia, ihan tosi - kädet oli kuuman lämpimät. Sitten viimeksi hän nykäisi jaloistani vuorotellen melko kovaa, ja siinä se..
Niskan hän laittoi paikalleen viimeksi, ja ei siihenkään koske enää, - vaikka sitä käsittelyä hieman pelkäsin lehdissä olleitten juttujen takia..mutta kaikki meni hienosti, - en halvaantunut kaulaani myöden :)
Koko käsittely kesti kaksi tuntia; menen hänen tahdostaan sinne vielä kaksi kertaa uudelleen.minä sanon että kipusi palaavat kun uskosi asiaan loppuu, huomenna viimeistään kuitenkin ensi torstaina, tiedän??
- alima
sanoi kauppamies kirjoitti:
minä sanon että kipusi palaavat kun uskosi asiaan loppuu, huomenna viimeistään kuitenkin ensi torstaina, tiedän??
palaa. Niin monet kerrat on apua saatu, niin mulle, kuin miehellekin.
Miehellä kun tuli selkä kipeäksi, niin meni tietty lääkriin, joka tietty määräsi saitsua ja kipulääkettä, eihän ne muuta osaa.
Noh, mies sitten meni aina seuraavaksi kiropraktikolle, joka paransi selän ja kivut pois ja sai sitten nauttia ylimääräisestä lomasta, ihan vain, kun lääketiede on niin typerää ja lääkärit samoin. Mikäs siinä käytetään niiden tyhmyyttä hyväksi.
Ei tarvinnut edes kipulääkkeitä ostaa. - taas?
alima kirjoitti:
palaa. Niin monet kerrat on apua saatu, niin mulle, kuin miehellekin.
Miehellä kun tuli selkä kipeäksi, niin meni tietty lääkriin, joka tietty määräsi saitsua ja kipulääkettä, eihän ne muuta osaa.
Noh, mies sitten meni aina seuraavaksi kiropraktikolle, joka paransi selän ja kivut pois ja sai sitten nauttia ylimääräisestä lomasta, ihan vain, kun lääketiede on niin typerää ja lääkärit samoin. Mikäs siinä käytetään niiden tyhmyyttä hyväksi.
Ei tarvinnut edes kipulääkkeitä ostaa.sinne kiropatikolle? mies kun kipu palaa.
- alima
taas? kirjoitti:
sinne kiropatikolle? mies kun kipu palaa.
niin hullusti kävisi, vaan onpa saanut olla vuosia ihan kivutonna. Ainakin iskiaskivun suhteen.
Niskassa on vamma, johon ei kiropraktikkokaan voi auttaa, mutta kun jäi pois työelämästä, niin niskakaan ei ole niin kipuillut.
Nikamat paukahtelee pois montakin kertaa, kun liikaa rasittaa, tai tekee jotain pahassa asennossa, mutta eipä mitään hätää, kun kivun ilmaannuttua tietää mistä apu löytyy.
Me siis tiedämme, toiset vain kärsivät , ihan vapaaehtoisesti tyhmyyttään.
Sehän on kuitenkin jokaisen oma asia, mitä valitsee ja mistä tykkää. Toisethan ihan nauttivat, kun saavat taas säpiä ja voivat oikein surkutella itseään.
Ei tarvi edes mitään tehdä, kun on niin kipeä. - " ja aina seuraavaksi...
alima kirjoitti:
niin hullusti kävisi, vaan onpa saanut olla vuosia ihan kivutonna. Ainakin iskiaskivun suhteen.
Niskassa on vamma, johon ei kiropraktikkokaan voi auttaa, mutta kun jäi pois työelämästä, niin niskakaan ei ole niin kipuillut.
Nikamat paukahtelee pois montakin kertaa, kun liikaa rasittaa, tai tekee jotain pahassa asennossa, mutta eipä mitään hätää, kun kivun ilmaannuttua tietää mistä apu löytyy.
Me siis tiedämme, toiset vain kärsivät , ihan vapaaehtoisesti tyhmyyttään.
Sehän on kuitenkin jokaisen oma asia, mitä valitsee ja mistä tykkää. Toisethan ihan nauttivat, kun saavat taas säpiä ja voivat oikein surkutella itseään.
Ei tarvi edes mitään tehdä, kun on niin kipeä.Käynyt ja menee sinne praktiikalle, et kuulosta ihan vakuuttavalta, miksi niin montakertaa pitää käydä, aina uudestaan menee? kipu palaa kun usko asiaan loppuu.
- alima
" ja aina seuraavaksi... kirjoitti:
Käynyt ja menee sinne praktiikalle, et kuulosta ihan vakuuttavalta, miksi niin montakertaa pitää käydä, aina uudestaan menee? kipu palaa kun usko asiaan loppuu.
pystyykö lääkärit pillereillänsä parantamaan vastaavat, niin ettei enää uusi.
Aivan tyhmää yrittää tuollaista.
Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi tietää, että kaikenlaiset kivut ja vaivat palaavat, tai tulee joku uusi, kun olet yhdestä eroon päässyt, jos kroppaasi rasitat ja on taipumusta esim. heikkoselkäisyyteen. Niin, että jos pystyt jotain muuta esittämään ja parempaa vaihtoehtoa paranemiselle, niin alahan kertoa. - Lisbet
Käynyt ja menee sinne praktiikalle, et kuulosta ihan vakuuttavalta, miksi niin montakertaa pitää käydä, aina uudestaan menee? kipu palaa kun usko asiaan loppuu.
Höpsis, kai kipu voi palata, eihän he pyrikkään mitään ihme tohtoreita olevan.
Kun on vikaa vaatii jo meitin iässä toistuvia korjauksia, vaan jos edes hetkellinen apu auttaa ollaan oikealla tiellä.
Usko on taas aivan toinen juttu, kokeile epäilijä
, avun minäkin saanut. - alima
yhden esimerkin perhepiiristä ja lääkäreiden hölmöyksistä.
Minun pieni silloin alle kaksi vuotias lapsenlapseni ei ruvennut seisomaan ja selvästi aristi toista jalkaansa, ei astunut sen päälle ollenkaan.
Miniä sitä sitten neuvolassa valitti lääkärille ja lääkäri tietty epäili heti jotain neurologista ja antoi lähetteen neurologin tutkimuksiin ja fysikaaliseen. Miniä ihmetteli, et eikös pitäis jalka tutkia, kun selvästi näyttää aristavan.
Lääkäri vaan sanoi, että aletaan poissulkemaan vakavammasta päästä.
Onneksi miniällä on saman laista kansalaisrohkeutta ja kykyä omaan ajatteluun, kuin mullakin ja yhdessä päätimme viedä lapsen tälle "meidän niksauttajalle".
Hän sitä jalkaa kokeili ja väänteli, otti hellästi nilkasta kiinni ja vetäisi kevyesti. Sanoi, et oli tuntevinaan, et joku siellä liikahti, et kokeilkaapas, josko lapsi astuisi jalan päälle.
Laitettiin lapsi lattialle seisomaan ja välittömästi otti molemmilla jaloilla vastaan ja seisoa tökötti. Lapsen ilme oli todella näkemisen arvoinen, niin hämmästynyt se oli.
Lapsi oli niin pieni, ettei ymmärtänyt mistä oli kysymys, joten uskolla ei ollut mitään tekemistä paranemisen kanssa.
Tyttö on nyt jo 4 vuotias ja jalka pelaa edelleen, eikä ole kipeytynyt sen koommin.
Mieti vähän, miltä kaikelta tutkimuksilta ja turhilta lääkärikäynneiltä, inhimillisistä kärsimyksistä puhumattakaan tällä säästyttiin.
Miten paljon säästyikään myös yhteiskunnan varoja yhden kiropraktikon ansiosta.
Kait nyt tämänkin jotenkin saat epäuskottavaksi väännettyä, mut aivan sama.
Minä haen avun sieltä, mistä se on saatavissa ja ohjaan myös kaikki läheiseni tarpeen mukaan.
Kärsi sinä vähäuskoinen niin paljon kuin kerkiit, omatpahan on kipusi. - mutta totta
Et sitten saa päähäsi mahtumaan sellaista ajatusta, että ihminen saattaa tehdä samaa työtä vuodesta toiseen ja paikat kipeytyy. Minä esim. päätteellä työskentelen ja n. kolmen vuoden välein pitää käydä naprapaatilla "parannuksella".
Osittain omaakin syytä, kun tuo jumppaaminen jää.
Olen toki käynyt oikeallakin lääkärillä. Antoi tabletteja, joista ei ollut mitään apua.
Kiva, että löytyi apu. Kipu on pirullinen kumppani, onneksi sinun ei enää tarvitse sen kanssa elää. Luulin, ettei tuollainen kipu kaltaisiisi reippaisiin ja liikkuviin ihmisiin iskisikään.
Kiitos sinulle aloituksesta. Ketjusta tuli mielenkiintoinen.
On se jännä, miten vankka usko meillä on länsimaiseen koululääketieteeseen ja pillereihin. Tuntuu, että monet lääkäritkin luottavat vain pillereihin, mutta olen kuullut myös joidenkin lääkäreiden jo lähettävän potilaitaan mm. kiropraktikoille.
Uskon, että melkein kuka tahansa rehellinen, asiaan perehtynyt kansanparantaja tietää noista kivuista sekä nivelten, hermoratojen yms. toiminnasta enemmän kuin yleislääkäri.
Kiinnostuin muistakin "käsillähoitamis"-asioista, kun kampaajani opiskeli kauan sitten polaria-terapiaa ja pyysi minua koekaniiniksi harjoituksiinsa. Pidin sitä täysin huuhaana, mutta oli pakko uskoa, kun tunsin itse mielenkiintoisia energiavirtojen aiheuttamia liikkeitä tms. kehoni sisäpuolella. Innostuimme leikkimään niillä asioilla ja huomasin, että sain itsekin käsillä yhtä sun toista aikaan. Olen aina välillä kokeillut hieronnan yhteydessä
kotonakin kuultuani, etten voisi "tempuillani" ketään vahingoittaa.- alima
tullut harrastettua ja itse kokeillut lähes kaikkea.
Mulla oli oikea käsi vuosia tosi kipeä. En voinut juuri mitään tehdä, kun kipeytyi. Kerrankin kolme eri vaivaa perä perää. Kun yksi parani, toinen tuli.
Sairaslomilla jouduin olemaan jatkuvasti ja syömään särkylääkkeitä. Kipu oli mieletön, yön päivän kanssa.
Ei edes särkylääkkeet sitä vieneet pois.
Olin saanut ylimmän kylkiluuni poikki ja se parantuessaan kasvatti solisluuhun kiinni valtavan möntin lisäluuta, joka taas painoi hermoja jne.
Kävin sillä meidän "niksauttajalla" muutamia kertoja, joka laittoi nikamia paikoilleen. Kun tilanne nikamien osalta oli kondiksessa, kehotti hän minua menemään hermoratahierojalle.
Tottelin, ja hieronta olikin sitten niin tehokasta, että kaikki kivut jäivät sinne.
Aivan mielipuolisen tuskallista se käsittely oli. En meinannut siinä pöydällä pysyä, mutta kannatti.
Viimeisestä käynnistä on n. 22 vuotta, eikä käteni ole enää kipeytynyt sen koommin, vaikka olen sitä todella rasittanut, kaikilla kotirempoilla ja siivouksilla ja kantamisilla, ym.
Jos olisin vain lääkäreihin luottanut, niin aivan varmasti olisin invalidisoitunut ton käden kanssa.
Olisin ollut jo vuosia työkyvyttömyyseläkkeellä ja sisuskalut särkylääkkeistä sekaisin.
Onneksi näitä vaihtoehtoja löytyy. pitäisi olla monipuolisempaa, ja niveliä säästävämpää, esim. uinti on jäänyt liian vähälle viimeaikoina, - mutta nyk. työni on este täyspainoiselle liikunta harrastukselle.
Eeen valita en..:)
Mutta on tosiaan mukava tunne kun ei jäydä jalkaa ja niskaa koko aikaa.
Virallinen lääketiede paneutuu vaivan alkuperän selvittämiseen, ja sitten sen poistamiseen "vain" lääkkeillä; oisiko lääketehtailla jotain tekemistä tämänsuuntaisen kehityksen kanssa.- Pirre*
tarkemmin niistä "tempuista", minua kiinostaisi kovasti kuulla tarkemmin millaisia tuntemuksia koit niistä energiavirtojen liikkeistä, ja - kysyn asiaa ihan ilman ilman sarvia ja hampaita. :)
- Pirre*
alima kirjoitti:
tullut harrastettua ja itse kokeillut lähes kaikkea.
Mulla oli oikea käsi vuosia tosi kipeä. En voinut juuri mitään tehdä, kun kipeytyi. Kerrankin kolme eri vaivaa perä perää. Kun yksi parani, toinen tuli.
Sairaslomilla jouduin olemaan jatkuvasti ja syömään särkylääkkeitä. Kipu oli mieletön, yön päivän kanssa.
Ei edes särkylääkkeet sitä vieneet pois.
Olin saanut ylimmän kylkiluuni poikki ja se parantuessaan kasvatti solisluuhun kiinni valtavan möntin lisäluuta, joka taas painoi hermoja jne.
Kävin sillä meidän "niksauttajalla" muutamia kertoja, joka laittoi nikamia paikoilleen. Kun tilanne nikamien osalta oli kondiksessa, kehotti hän minua menemään hermoratahierojalle.
Tottelin, ja hieronta olikin sitten niin tehokasta, että kaikki kivut jäivät sinne.
Aivan mielipuolisen tuskallista se käsittely oli. En meinannut siinä pöydällä pysyä, mutta kannatti.
Viimeisestä käynnistä on n. 22 vuotta, eikä käteni ole enää kipeytynyt sen koommin, vaikka olen sitä todella rasittanut, kaikilla kotirempoilla ja siivouksilla ja kantamisilla, ym.
Jos olisin vain lääkäreihin luottanut, niin aivan varmasti olisin invalidisoitunut ton käden kanssa.
Olisin ollut jo vuosia työkyvyttömyyseläkkeellä ja sisuskalut särkylääkkeistä sekaisin.
Onneksi näitä vaihtoehtoja löytyy.tässä on ihan pakko uskoa hoidon tehoon, kun ei koske mihinkään enää. Ja iahn varmasti kipu oli fyysistä, - turha sitä on psyyken piikkiin kenenkään yrittää laittaa.
Pirre* kirjoitti:
tarkemmin niistä "tempuista", minua kiinostaisi kovasti kuulla tarkemmin millaisia tuntemuksia koit niistä energiavirtojen liikkeistä, ja - kysyn asiaa ihan ilman ilman sarvia ja hampaita. :)
Lupasin raportoida Polaria-terapia hoitoharjoituksen tapahtuu ja tunnen. Osaan rentoutua sekä heittäydyn yleensä melko huolettomasti ja luottavaisesti kaikenlaisiin tilanteisiin. Aluksi kerroin missä ja mitä tunsin, mutta hetken päästä lopetin puhumisen, kun tuntui, että se häiritsi omaa havainnointia ja ehkä esti vähän tuntemuksiakin. Makasin hoitopöydällä rentoutuneena silmät kiinni ja tunsin "energiavirtojen" liikkuvan eri paikoissa sisälläni. Välillä oli pakko avata silmät, kun en tiennyt missä kohtaa hoitavan kampaaja-ystäväni kädet koskettivat minua. Ne tuntemukset ikäänkuin liikkuivat jossain ja hämmästyksekseni huomasin, että hoitajan kädet voivat olla ihan eri paikassa kuin omat tuntemukseni. (Ensimmäinen lymfa-hierontakokemus kylpylämatkalla aiheutti samantapaisia tuntemuksia. Siihen liittyy myös oma hauska tarinansa.)
"Hoidon" jälkeen tunsin lihasjännityksen kadonneen ja hämmästelin kokemusta. Myöhemmin jutellessa ryhdyimme leikkimään ja kokeilemaan yhdessä käsillä, miten pelkästään omia kämmeniä ensin yhteen hieromalla ja sitten niitä toisistaan etäämmälle ja lähemmäksi toisiaan liikuttamalla voi saada aikaan jonkinlaisen lämpimän energiapallon tms. Kokeilimme yhdessä kuinka suuren pallon saamme neljällä kädellä aikaan yms. Käsillä voi myös lämmittää koskettamatta ja saada kaikenlaista yllättävää aikaan, esim. kaikkea mystiikkaa epäilevän tyttäreni koko ylähuulen täyteen pieniä hikipisaroita, kun olin ensin vähän hieronut hänen päätään ja sitten vaan "lämmitin" kädet "suojaavasti" molemmilla puolilla vähän matkan päässä hänen kasvoistaan. Aikoinaan äitiä hellästi hieroessani ja "hoitaessani" tunsin kipeän paikan ikäänkuin kuumottavana tunteena kämmenpohjassa.
Pidän itseäni ja varsinkin tytärtäni täysipäisinä järki-ihmisinä, joten kokemukset olivat yllätys. Silloin muistui myös mieleeni, että pari kertaa joku on tullut kertomaan minulle näkevänsä käsissäni jotain erityistä "parantavaa voimaa", jota minun pitäisi kehittää ja ottaa käyttöön. Joku on puhunut jostain erityisestä säteilevästä aurasta yms. Jos elän vanhaksi, kuka tietää, jos ehdin tutustua sellaisiinkin asioihin. ;)) - Luulen noiden energiavirtajuttujen olevan mahdollisia kenelle tahansa, joka haluaa heittäytyä avoimin mielin leikkimään. Ketään ei kuulemma voi niillä vahingoittaa, varsinkin kun ei tee mitään pahassa tarkoituksessa. Tunnustan vähän epäilleeni ja melkein pelästyneeni vieraita tuntemuksia. Tapahtumasta on noin pari vuosikymmentä aikaa ja se herätti mielessäni uteliaisuutta.- alima
optimisti-orvokki kirjoitti:
Lupasin raportoida Polaria-terapia hoitoharjoituksen tapahtuu ja tunnen. Osaan rentoutua sekä heittäydyn yleensä melko huolettomasti ja luottavaisesti kaikenlaisiin tilanteisiin. Aluksi kerroin missä ja mitä tunsin, mutta hetken päästä lopetin puhumisen, kun tuntui, että se häiritsi omaa havainnointia ja ehkä esti vähän tuntemuksiakin. Makasin hoitopöydällä rentoutuneena silmät kiinni ja tunsin "energiavirtojen" liikkuvan eri paikoissa sisälläni. Välillä oli pakko avata silmät, kun en tiennyt missä kohtaa hoitavan kampaaja-ystäväni kädet koskettivat minua. Ne tuntemukset ikäänkuin liikkuivat jossain ja hämmästyksekseni huomasin, että hoitajan kädet voivat olla ihan eri paikassa kuin omat tuntemukseni. (Ensimmäinen lymfa-hierontakokemus kylpylämatkalla aiheutti samantapaisia tuntemuksia. Siihen liittyy myös oma hauska tarinansa.)
"Hoidon" jälkeen tunsin lihasjännityksen kadonneen ja hämmästelin kokemusta. Myöhemmin jutellessa ryhdyimme leikkimään ja kokeilemaan yhdessä käsillä, miten pelkästään omia kämmeniä ensin yhteen hieromalla ja sitten niitä toisistaan etäämmälle ja lähemmäksi toisiaan liikuttamalla voi saada aikaan jonkinlaisen lämpimän energiapallon tms. Kokeilimme yhdessä kuinka suuren pallon saamme neljällä kädellä aikaan yms. Käsillä voi myös lämmittää koskettamatta ja saada kaikenlaista yllättävää aikaan, esim. kaikkea mystiikkaa epäilevän tyttäreni koko ylähuulen täyteen pieniä hikipisaroita, kun olin ensin vähän hieronut hänen päätään ja sitten vaan "lämmitin" kädet "suojaavasti" molemmilla puolilla vähän matkan päässä hänen kasvoistaan. Aikoinaan äitiä hellästi hieroessani ja "hoitaessani" tunsin kipeän paikan ikäänkuin kuumottavana tunteena kämmenpohjassa.
Pidän itseäni ja varsinkin tytärtäni täysipäisinä järki-ihmisinä, joten kokemukset olivat yllätys. Silloin muistui myös mieleeni, että pari kertaa joku on tullut kertomaan minulle näkevänsä käsissäni jotain erityistä "parantavaa voimaa", jota minun pitäisi kehittää ja ottaa käyttöön. Joku on puhunut jostain erityisestä säteilevästä aurasta yms. Jos elän vanhaksi, kuka tietää, jos ehdin tutustua sellaisiinkin asioihin. ;)) - Luulen noiden energiavirtajuttujen olevan mahdollisia kenelle tahansa, joka haluaa heittäytyä avoimin mielin leikkimään. Ketään ei kuulemma voi niillä vahingoittaa, varsinkin kun ei tee mitään pahassa tarkoituksessa. Tunnustan vähän epäilleeni ja melkein pelästyneeni vieraita tuntemuksia. Tapahtumasta on noin pari vuosikymmentä aikaa ja se herätti mielessäni uteliaisuutta.Polaria-terapia on?
Siitä en olekaan koskaan kuullut.
Reikiä ja muuta henkiparannusta ja energiahoitoa olen kokeillut ja itsekin lähettänyt kaukoparannusta ja käsillä "muka" parantanut.
Itse otan hoitoja hyvin vastaan ja energiahoitojen aikana on ollut vaikka mitä tuntemuksia.
Minua on kieputettu ja väännelty ties miten. Siis henkien taholta.
Uskokoon ken tahtoo, minä uskon, koska itse olen kokenut. Kaikki eivät ole yhtä vastaanottavia. Silti ovat saattaneet saada avun.
Olen käynyt yhdellä henkiparantajalla, joka paransi erään naisen, varmaan monta muutakin, mutta tämä nainen itse mulle kertoi.
Hänet oli määrätty sairaalasta kotiin kuolemaan, kun syöpä oli edennyt jo niin pitkälle, ettei lääketieteen keinoin ollut mitään enää tehtävissä.
Hän sitten jostain löysi tämän parantajan, joka rupesi hommiin.
Tapahtumasta on nyt jo luulisin yli 10 vuotta ja tämä nainen on täysin terve ja todella hyvinvoiva.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849