multa varastettiin kytkykännykkä tein rikosilmotuksen ja lähetin sen liittymälle faxina (imei koodi mukana)onko puhelin nytten siis kokonaan suljtettu siis tarkoitan ihan pimeänä vai päällä mutta käyttökelvoton?
varastetun kännykän sulkeminen
10
2960
Vastaukset
- on ehtinyt
imein avulla operaattori sen sulkee, siis liittymän ja puhelimen. Kyllä siinä virta pysyy mutta ei siitä ole iloa kellekään.
- kiinnostunut_
kiitos vastauksesta..kyselin vaan sen takia kun kännykässä tietoja joita en halua näyttellä/levitellä.
- werewrtrgtgrbs
olis vaan kannattanu ostaa 50€ perusluuri käteisel ja siihen perusliittymä ni ei ois tommostakaan tarvinnu murehtii..
- Laiha lohtu vakuutuksesta
Minä olen aina pitänyt itseäni järkevänä kännykänkäyttäjänä enkä ole koskaan edes lapsilleni suositellut mitään saldorajoja tai vastaavia. Asiaan liittyy sekin, että minulla on Soneran vakuutus, joka korvaa paitsi vaurioituneen myös kadonneen kännykän tietyin edellytyksin. Kännykkähän voi vaurioitua mitä kummallisimmissa tilanteissa kuten esim. moottorikelkkailussa.
Kauheaa tuhoa saa näpistelijä kuitenkin aikaiseksi myös puhelinlaskun osalta, eikä sitä ainakaan tämä kyseinen vakuutus korvaa. Itselleni kertyi nukkuessani laskua kuutisen sataa euroa yhtenä juhannuksen yönseutuna. Juurikaan ei lohduta se, että sain vakuutuksesta parinsadan kännykän. Olin kuitenkin joutunut hankkimaan uuden (joskin halvemman) jo tilalle.
Aika paljon saan painaa töitä tämän rahan eteen, joka on mennyt kankkulankaivoon. V...ttaa suorastaan, ellei näpistelijä nyt joudu jollekin taholle korvaamaan myös kännykkää, koska hänellehän se on ollut "ylimääräinen etu". Minulle, poliisille ja vakuutusihmisille tämä tietää vain ylimääräistä työtä myös paperisodan merkeissä. - asgsdgdgasgd
Laiha lohtu vakuutuksesta kirjoitti:
Minä olen aina pitänyt itseäni järkevänä kännykänkäyttäjänä enkä ole koskaan edes lapsilleni suositellut mitään saldorajoja tai vastaavia. Asiaan liittyy sekin, että minulla on Soneran vakuutus, joka korvaa paitsi vaurioituneen myös kadonneen kännykän tietyin edellytyksin. Kännykkähän voi vaurioitua mitä kummallisimmissa tilanteissa kuten esim. moottorikelkkailussa.
Kauheaa tuhoa saa näpistelijä kuitenkin aikaiseksi myös puhelinlaskun osalta, eikä sitä ainakaan tämä kyseinen vakuutus korvaa. Itselleni kertyi nukkuessani laskua kuutisen sataa euroa yhtenä juhannuksen yönseutuna. Juurikaan ei lohduta se, että sain vakuutuksesta parinsadan kännykän. Olin kuitenkin joutunut hankkimaan uuden (joskin halvemman) jo tilalle.
Aika paljon saan painaa töitä tämän rahan eteen, joka on mennyt kankkulankaivoon. V...ttaa suorastaan, ellei näpistelijä nyt joudu jollekin taholle korvaamaan myös kännykkää, koska hänellehän se on ollut "ylimääräinen etu". Minulle, poliisille ja vakuutusihmisille tämä tietää vain ylimääräistä työtä myös paperisodan merkeissä.prepaid ois kyl kova sana kun nykyään on niin pal tollasii joitain idioottei ku varastelee kännykköitä ni sit ku siin ois se 20€ ladattuna ja joku varastaa ja oot puhunu kympin ni ei se pysty enää sit soittaa sun laskuun ku sil toisel kympil eikä niin et tonnin lasku pauhkataa luukust ja turhaa murehtimista tulee vaan..
- Laiha lohtu vakuutuksesta
asgsdgdgasgd kirjoitti:
prepaid ois kyl kova sana kun nykyään on niin pal tollasii joitain idioottei ku varastelee kännykköitä ni sit ku siin ois se 20€ ladattuna ja joku varastaa ja oot puhunu kympin ni ei se pysty enää sit soittaa sun laskuun ku sil toisel kympil eikä niin et tonnin lasku pauhkataa luukust ja turhaa murehtimista tulee vaan..
Miten niin nykyään on niin paljon tuollaisia? Mä asuin yli kakskytvuotta huonomaineisella radanvarsipaikkakunnalla Etelä-Suomessa eikä koskaan soiteltu tällaisia laskuja. Kerran meinattiin mut raiskata, missä tohinassa känny jäi. Silloin otin rahan puutteessa tämän euron kytkykännykän.
Lapsukaiset ovat lukuisia kertoja menettäneet kännykkänsä jonkinlaisen huolimattomuuden seurauksena. On ollut aivan upeaa, kun esim. Keravalta on soitettu äidille (salapoliisityön jälkeen) ja kerrottu, että kännykkä on noudettavissa sieltä ja sieltä.
Männäviikolla juniori kertoi, että oltuaan Orchidean diskossa hän totta kai sai kännykkänsä takaisin. Pääsymaksu takaa turvamiehet.
Eli mä oon nyt täällä tosi pahasti amfetamiinin riivaamassa periferiassa. Uh, uh, we're in trouble ... - dfgsfgsdfgds
Laiha lohtu vakuutuksesta kirjoitti:
Miten niin nykyään on niin paljon tuollaisia? Mä asuin yli kakskytvuotta huonomaineisella radanvarsipaikkakunnalla Etelä-Suomessa eikä koskaan soiteltu tällaisia laskuja. Kerran meinattiin mut raiskata, missä tohinassa känny jäi. Silloin otin rahan puutteessa tämän euron kytkykännykän.
Lapsukaiset ovat lukuisia kertoja menettäneet kännykkänsä jonkinlaisen huolimattomuuden seurauksena. On ollut aivan upeaa, kun esim. Keravalta on soitettu äidille (salapoliisityön jälkeen) ja kerrottu, että kännykkä on noudettavissa sieltä ja sieltä.
Männäviikolla juniori kertoi, että oltuaan Orchidean diskossa hän totta kai sai kännykkänsä takaisin. Pääsymaksu takaa turvamiehet.
Eli mä oon nyt täällä tosi pahasti amfetamiinin riivaamassa periferiassa. Uh, uh, we're in trouble ..."voisitko täsmentää" xD siis toi nyt oli vaan tollanen heitto ku monelt minunki kaverilt on pöllitty kameroit kännyköit jne.. en mä sen tarkemmin pysty täsmentää xD xD siis pointti oli se kuinka julma tää maailma nykyään muuten on kaikil tavoil ni sen takia sanoin tuollaisia kaiken maailman juttuja käy ihmisille toisille vakavampia ja toisil tollasii lievempiä.. ni sen takia yrittää kaikist helpommin päästä nää kännykkä jututki.. kato ku kyl näit murheit elämäs riittää ihan tarpeeks ni ei niit kannata lähtee haalii tuolt mistään.. :D sen mäkin oon oppinu..
- ... ne kiinni
dfgsfgsdfgds kirjoitti:
"voisitko täsmentää" xD siis toi nyt oli vaan tollanen heitto ku monelt minunki kaverilt on pöllitty kameroit kännyköit jne.. en mä sen tarkemmin pysty täsmentää xD xD siis pointti oli se kuinka julma tää maailma nykyään muuten on kaikil tavoil ni sen takia sanoin tuollaisia kaiken maailman juttuja käy ihmisille toisille vakavampia ja toisil tollasii lievempiä.. ni sen takia yrittää kaikist helpommin päästä nää kännykkä jututki.. kato ku kyl näit murheit elämäs riittää ihan tarpeeks ni ei niit kannata lähtee haalii tuolt mistään.. :D sen mäkin oon oppinu..
Eli poliisin viivojen välistä voi lukea, että oli puhelimitse haettu lakiapua. Kukahan sitä tartteis? Ei ainakaan torioikeuden tuomitsemat.
Jesus Christ, olet oikeassa! - gfsdggsdg
... ne kiinni kirjoitti:
Eli poliisin viivojen välistä voi lukea, että oli puhelimitse haettu lakiapua. Kukahan sitä tartteis? Ei ainakaan torioikeuden tuomitsemat.
Jesus Christ, olet oikeassa!ouuuujeeeeeee !
- Jarkko78*
gfsdggsdg kirjoitti:
ouuuujeeeeeee !
Multa varastettiin puhelin Intiassa viime viikolla. Onko mitään järkeä tehdä esim sähköinen rikosilmoitus ja faxata se operaattorille? Puhelin ei ollut ostettu Soneralta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364156Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481506Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1841276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ841036Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 23906