varastetun kännykän sulkeminen

kiinnostunut_

multa varastettiin kytkykännykkä tein rikosilmotuksen ja lähetin sen liittymälle faxina (imei koodi mukana)onko puhelin nytten siis kokonaan suljtettu siis tarkoitan ihan pimeänä vai päällä mutta käyttökelvoton?

10

2921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ehtinyt

      imein avulla operaattori sen sulkee, siis liittymän ja puhelimen. Kyllä siinä virta pysyy mutta ei siitä ole iloa kellekään.

      • kiinnostunut_

        kiitos vastauksesta..kyselin vaan sen takia kun kännykässä tietoja joita en halua näyttellä/levitellä.


    • werewrtrgtgrbs

      olis vaan kannattanu ostaa 50€ perusluuri käteisel ja siihen perusliittymä ni ei ois tommostakaan tarvinnu murehtii..

      • Laiha lohtu vakuutuksesta

        Minä olen aina pitänyt itseäni järkevänä kännykänkäyttäjänä enkä ole koskaan edes lapsilleni suositellut mitään saldorajoja tai vastaavia. Asiaan liittyy sekin, että minulla on Soneran vakuutus, joka korvaa paitsi vaurioituneen myös kadonneen kännykän tietyin edellytyksin. Kännykkähän voi vaurioitua mitä kummallisimmissa tilanteissa kuten esim. moottorikelkkailussa.

        Kauheaa tuhoa saa näpistelijä kuitenkin aikaiseksi myös puhelinlaskun osalta, eikä sitä ainakaan tämä kyseinen vakuutus korvaa. Itselleni kertyi nukkuessani laskua kuutisen sataa euroa yhtenä juhannuksen yönseutuna. Juurikaan ei lohduta se, että sain vakuutuksesta parinsadan kännykän. Olin kuitenkin joutunut hankkimaan uuden (joskin halvemman) jo tilalle.

        Aika paljon saan painaa töitä tämän rahan eteen, joka on mennyt kankkulankaivoon. V...ttaa suorastaan, ellei näpistelijä nyt joudu jollekin taholle korvaamaan myös kännykkää, koska hänellehän se on ollut "ylimääräinen etu". Minulle, poliisille ja vakuutusihmisille tämä tietää vain ylimääräistä työtä myös paperisodan merkeissä.


      • asgsdgdgasgd
        Laiha lohtu vakuutuksesta kirjoitti:

        Minä olen aina pitänyt itseäni järkevänä kännykänkäyttäjänä enkä ole koskaan edes lapsilleni suositellut mitään saldorajoja tai vastaavia. Asiaan liittyy sekin, että minulla on Soneran vakuutus, joka korvaa paitsi vaurioituneen myös kadonneen kännykän tietyin edellytyksin. Kännykkähän voi vaurioitua mitä kummallisimmissa tilanteissa kuten esim. moottorikelkkailussa.

        Kauheaa tuhoa saa näpistelijä kuitenkin aikaiseksi myös puhelinlaskun osalta, eikä sitä ainakaan tämä kyseinen vakuutus korvaa. Itselleni kertyi nukkuessani laskua kuutisen sataa euroa yhtenä juhannuksen yönseutuna. Juurikaan ei lohduta se, että sain vakuutuksesta parinsadan kännykän. Olin kuitenkin joutunut hankkimaan uuden (joskin halvemman) jo tilalle.

        Aika paljon saan painaa töitä tämän rahan eteen, joka on mennyt kankkulankaivoon. V...ttaa suorastaan, ellei näpistelijä nyt joudu jollekin taholle korvaamaan myös kännykkää, koska hänellehän se on ollut "ylimääräinen etu". Minulle, poliisille ja vakuutusihmisille tämä tietää vain ylimääräistä työtä myös paperisodan merkeissä.

        prepaid ois kyl kova sana kun nykyään on niin pal tollasii joitain idioottei ku varastelee kännykköitä ni sit ku siin ois se 20€ ladattuna ja joku varastaa ja oot puhunu kympin ni ei se pysty enää sit soittaa sun laskuun ku sil toisel kympil eikä niin et tonnin lasku pauhkataa luukust ja turhaa murehtimista tulee vaan..


      • Laiha lohtu vakuutuksesta
        asgsdgdgasgd kirjoitti:

        prepaid ois kyl kova sana kun nykyään on niin pal tollasii joitain idioottei ku varastelee kännykköitä ni sit ku siin ois se 20€ ladattuna ja joku varastaa ja oot puhunu kympin ni ei se pysty enää sit soittaa sun laskuun ku sil toisel kympil eikä niin et tonnin lasku pauhkataa luukust ja turhaa murehtimista tulee vaan..

        Miten niin nykyään on niin paljon tuollaisia? Mä asuin yli kakskytvuotta huonomaineisella radanvarsipaikkakunnalla Etelä-Suomessa eikä koskaan soiteltu tällaisia laskuja. Kerran meinattiin mut raiskata, missä tohinassa känny jäi. Silloin otin rahan puutteessa tämän euron kytkykännykän.

        Lapsukaiset ovat lukuisia kertoja menettäneet kännykkänsä jonkinlaisen huolimattomuuden seurauksena. On ollut aivan upeaa, kun esim. Keravalta on soitettu äidille (salapoliisityön jälkeen) ja kerrottu, että kännykkä on noudettavissa sieltä ja sieltä.

        Männäviikolla juniori kertoi, että oltuaan Orchidean diskossa hän totta kai sai kännykkänsä takaisin. Pääsymaksu takaa turvamiehet.

        Eli mä oon nyt täällä tosi pahasti amfetamiinin riivaamassa periferiassa. Uh, uh, we're in trouble ...


      • dfgsfgsdfgds
        Laiha lohtu vakuutuksesta kirjoitti:

        Miten niin nykyään on niin paljon tuollaisia? Mä asuin yli kakskytvuotta huonomaineisella radanvarsipaikkakunnalla Etelä-Suomessa eikä koskaan soiteltu tällaisia laskuja. Kerran meinattiin mut raiskata, missä tohinassa känny jäi. Silloin otin rahan puutteessa tämän euron kytkykännykän.

        Lapsukaiset ovat lukuisia kertoja menettäneet kännykkänsä jonkinlaisen huolimattomuuden seurauksena. On ollut aivan upeaa, kun esim. Keravalta on soitettu äidille (salapoliisityön jälkeen) ja kerrottu, että kännykkä on noudettavissa sieltä ja sieltä.

        Männäviikolla juniori kertoi, että oltuaan Orchidean diskossa hän totta kai sai kännykkänsä takaisin. Pääsymaksu takaa turvamiehet.

        Eli mä oon nyt täällä tosi pahasti amfetamiinin riivaamassa periferiassa. Uh, uh, we're in trouble ...

        "voisitko täsmentää" xD siis toi nyt oli vaan tollanen heitto ku monelt minunki kaverilt on pöllitty kameroit kännyköit jne.. en mä sen tarkemmin pysty täsmentää xD xD siis pointti oli se kuinka julma tää maailma nykyään muuten on kaikil tavoil ni sen takia sanoin tuollaisia kaiken maailman juttuja käy ihmisille toisille vakavampia ja toisil tollasii lievempiä.. ni sen takia yrittää kaikist helpommin päästä nää kännykkä jututki.. kato ku kyl näit murheit elämäs riittää ihan tarpeeks ni ei niit kannata lähtee haalii tuolt mistään.. :D sen mäkin oon oppinu..


      • ... ne kiinni
        dfgsfgsdfgds kirjoitti:

        "voisitko täsmentää" xD siis toi nyt oli vaan tollanen heitto ku monelt minunki kaverilt on pöllitty kameroit kännyköit jne.. en mä sen tarkemmin pysty täsmentää xD xD siis pointti oli se kuinka julma tää maailma nykyään muuten on kaikil tavoil ni sen takia sanoin tuollaisia kaiken maailman juttuja käy ihmisille toisille vakavampia ja toisil tollasii lievempiä.. ni sen takia yrittää kaikist helpommin päästä nää kännykkä jututki.. kato ku kyl näit murheit elämäs riittää ihan tarpeeks ni ei niit kannata lähtee haalii tuolt mistään.. :D sen mäkin oon oppinu..

        Eli poliisin viivojen välistä voi lukea, että oli puhelimitse haettu lakiapua. Kukahan sitä tartteis? Ei ainakaan torioikeuden tuomitsemat.

        Jesus Christ, olet oikeassa!


      • gfsdggsdg
        ... ne kiinni kirjoitti:

        Eli poliisin viivojen välistä voi lukea, että oli puhelimitse haettu lakiapua. Kukahan sitä tartteis? Ei ainakaan torioikeuden tuomitsemat.

        Jesus Christ, olet oikeassa!

        ouuuujeeeeeee !


      • Jarkko78*
        gfsdggsdg kirjoitti:

        ouuuujeeeeeee !

        Multa varastettiin puhelin Intiassa viime viikolla. Onko mitään järkeä tehdä esim sähköinen rikosilmoitus ja faxata se operaattorille? Puhelin ei ollut ostettu Soneralta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe