Tarkoituksena löytää kokoa 38/40 oleva mieluiten kokopunainen morsiusleninki. Mielellään V-mallinen / halterneck-tyyppinen kaula-aukko, melko lyhyt, laskeutuva helma. Yläosa saisi olla tyköistuva ja ei liiallista prinsessamallia.
Onko kellään kokemusta Tallinnassa myytävistä leningeistä. Ovatko liian prameita vai löytyykö sieltä myös klassisempia malleja?
Punainen morsiuspuku
5
2283
Vastaukset
- Edwardina
Melkein kannattaa teettää puku ompelijalla.
- mars!
Teetä itsellesi puku, se ei tule sen kalliimmaksi kuin ostaenkaan ja kun sinulla on selkeä käsitys, minkälaisen puvun haluat - tulet saamaan juuri sellaisen. Hinnanmuodostukseen voit myös suuresti vaikuttaa kangasvalinnalla tyyliin kokosilkki vs. keinokuitu.
- JO ROUVA
itse löysin oman (värillisen) hääpukun iltapukumallistosta,sitten siihin samassa liikkeessä ommeltiin vain pikku laahus ja vannehameen vuokrasin
kellään vieraista ei edes käynyt mielessä että pukuni ei olisi hääpuku sillä oli sen verran iso se helma/alaosa että alle tuli kunnon vannehame
jolla saatiin hääpukumainen pyöreys - eevaxl
ootko katsonut täältä:
http://www.bridaloutlet.se
Niitten balklänningar-osastossa ainakin oli ihania pitkiä punaisia juhlapukuja.
Puvut on amerikkalaisia uusia, käyttämättömiä outlet-hääpukuja ja juhlapukuja. UPEITA!
Voit kysyä myös sähköpostilla ihan suomeksi, myyjä ja omistaja on suomalainen.
Liike on Siljan terminaalin lähellä, eli risteilyltä ehtii.
(Kun muuttaa kruunut euroiksi (euro on n. 9 kruunua) melkein 10;llä voi jakaa hinnan, hinnat siinä 200 euron ympärillä, kalliimpia ja halvempia.) - mor2507
Käyppä tutustumassa
http://www.nettiliike.com
sieltä tilasin itselleni ja sain muokata pukua jossa alunperin ei ollut olkaimia. tilalle sain halternecin.
Värin sain myös suunnitella itse.
Käytin kahta väriä.
Sain myös samasta kankaasta tettettyä huivin.
Ota sinne asiakaspalveluun sähköpostilla vaikka yhteyttä niin ne kertoo vaihtoehtoja mallille lisää ja muutakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381