Tarkoituksena löytää kokoa 38/40 oleva mieluiten kokopunainen morsiusleninki. Mielellään V-mallinen / halterneck-tyyppinen kaula-aukko, melko lyhyt, laskeutuva helma. Yläosa saisi olla tyköistuva ja ei liiallista prinsessamallia.
Onko kellään kokemusta Tallinnassa myytävistä leningeistä. Ovatko liian prameita vai löytyykö sieltä myös klassisempia malleja?
Punainen morsiuspuku
5
2147
Vastaukset
- Edwardina
Melkein kannattaa teettää puku ompelijalla.
- mars!
Teetä itsellesi puku, se ei tule sen kalliimmaksi kuin ostaenkaan ja kun sinulla on selkeä käsitys, minkälaisen puvun haluat - tulet saamaan juuri sellaisen. Hinnanmuodostukseen voit myös suuresti vaikuttaa kangasvalinnalla tyyliin kokosilkki vs. keinokuitu.
- JO ROUVA
itse löysin oman (värillisen) hääpukun iltapukumallistosta,sitten siihin samassa liikkeessä ommeltiin vain pikku laahus ja vannehameen vuokrasin
kellään vieraista ei edes käynyt mielessä että pukuni ei olisi hääpuku sillä oli sen verran iso se helma/alaosa että alle tuli kunnon vannehame
jolla saatiin hääpukumainen pyöreys - eevaxl
ootko katsonut täältä:
http://www.bridaloutlet.se
Niitten balklänningar-osastossa ainakin oli ihania pitkiä punaisia juhlapukuja.
Puvut on amerikkalaisia uusia, käyttämättömiä outlet-hääpukuja ja juhlapukuja. UPEITA!
Voit kysyä myös sähköpostilla ihan suomeksi, myyjä ja omistaja on suomalainen.
Liike on Siljan terminaalin lähellä, eli risteilyltä ehtii.
(Kun muuttaa kruunut euroiksi (euro on n. 9 kruunua) melkein 10;llä voi jakaa hinnan, hinnat siinä 200 euron ympärillä, kalliimpia ja halvempia.) - mor2507
Käyppä tutustumassa
http://www.nettiliike.com
sieltä tilasin itselleni ja sain muokata pukua jossa alunperin ei ollut olkaimia. tilalle sain halternecin.
Värin sain myös suunnitella itse.
Käytin kahta väriä.
Sain myös samasta kankaasta tettettyä huivin.
Ota sinne asiakaspalveluun sähköpostilla vaikka yhteyttä niin ne kertoo vaihtoehtoja mallille lisää ja muutakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819