Joo eli menin tyhmyyksissäni poistamaan koko Microsoft officen tietokoneen kovalevyltä, kun yritin saada lisää muistitilaa, enkä huomannut virhettä ennen kuin oli jo liian myöhäistä... Mömmin siis pahemman kerran. Oon ite 14 vuotias, ja isä tappaa mut, jos se huomaa et sen työohjelmat on poistettu, joten kuinka saan ladattua ohjelman takaisin?!?
Auttakaa ihmeessä!
1
339
Vastaukset
- zxcvbnm
Windows-ohjelmat pitää aina asentaa asennuspaketista/rompulta. Eli etsitään käsiin Officen asennusromppu ja asennetaan siltä uudestaan. Muuten ei onnistu.
Jos poistit Officen oikeaoppisesti niin vain ohjelmisto poistui ja tärkein eli asiakirjat ovat vielä tallella ja käytettävissä kunhan vain toimisto-ohjelmiston asentaa takaisin.
Koneen käyttäjäoikeudet olisi kyllä syytä säätää oikein. Siis jokaiselle käyttäjälle normaalikäyttäjän oikeudet ja sitten pääkäyttäjän (Administrator) tiliä käyttää joku osaava ylläpito ja huoltotöihin. Ja vain siihen.
Sitten vielä ne varmuuskopiot. Varmuuskopioiden teko on tylsää mutta välttämätöntä. Oikein tietoturvan kivijalka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1552667
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152061En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va1861834Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4591699Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1221430En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.971056- 77889
- 9883
Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113839Nyt on elämäni viimeinen viikko
Kysy mitä tahdot niin vastaan jos vastaan! Mitä haluat tietää? Naiselta.163821