Kannattaa miettiä kannattaako lasta laittaa okkultismia harjoittavaan noitakouluun. Vanhemmat haluavat tietenkin lapselleen hyvää ja steinerkouluihin tulee lapsia hyvistä perheistä.
Opetus perustuu antroposofiaan, mutta sitä ei kerrota vanhemmille eikä lapsille kerrota syitä miksi heidän täytyy toimia tietyllä tavalla. Sekö on sitä itsenäiseen ajatteluun opastamista?
http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/antroposofia.html
Noitakouluunko?
2
691
Vastaukset
- moilanen
Ei uo helppoa elo skeptikollakaan. On omistannna elämänsä sanan julistamiseen ja kansan valistamiseen, ettei uo noita noitia olemassakaan ja sitten pittää kuitenkin väettää, että steinerkouista niitä tulloo.
Ei siihen joka pojan selkäranka taevu. Luulis olevan selkä kipiä. Kaikkea se mätäkuu teettää, oikein invaasion.- mamax4
jokainen vanhempi kai itse ottaa selvää mihin on lapsensa laittamassa...kun harkitsin ekaa kertaa steinerkoulua omille lapsille niin soitin sinne, kävin tutustumassa j akyselin muilta joilla oli jo kokemusta. Sain hyvinkin avoimia vastsauksia ja sain sitten itse päättä haluanko lapseni sellaiseen kouluun..ja totta maar halusin...viiden vuoden kokemuksen perusteella olen enemmän kuin tyytyväinen..myös kolmas ja neljäs lapsi ovat tulevia steinerkoululaisia:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2694941Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893424- 423328
- 502609
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451827- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971438- 141359
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027