Mistäs sitä kannattaisi osia tilailla? Straube-motorsportin löysin jo Saksasta, siellä esim. takarattaat 10,30e vs. 25e Suomessa... Oliko vielä muita tiedossa???
Osia ulkomailta
5
2321
Vastaukset
- ,m,
Huh huh.
Kallita rattaita teilläpäin.
Itse maksan rattaistani 13-15 euroa materiaalista riippuen.
Kannattaisko vaihtaa kauppiasta?- päästä
ite ostelen aikas paljon osia mini kart servicestä.halvimmasta päästä on ainakin mitä oon vertaillut hintoja
- Itse!!
Rupea itse kauppiaaksi ja myy meille tolloille tavaraa halvalla!! Kausihan on joinain vuosina jopa yli neljä kuukautta vuodessa joten kerkiät hyvin tienata rahat etelän lomaan loppuajaksi.
Josko kuitenkin haluat välttämätttä ostaa osia ULKOMAILTA niin helpoiten sen teet www.radne.se. Ja kun vielä meillä kaikilla on tuo kouluruotsi kunnossa niin voimme tarpeen vaatiessa helposti reklamoida soittamalla ko putkaan.
Ainahan meitä rassukoita kuitenkiin huijataan, jos ei hinnassa niin sitten jossain muussa, ja vähintään laadussa!!!- voivat
ostaa osansa mistä haluavat, vaikka sieltä mistä kalleimmalla saa. Koska pitäähän kauppiaan etelänlomat maksaa, kuten tuossa edellä mainittiin.
Tuolta Straubemotosta olen itse tilaillut, postikulut olivat 19e paketin koosta riippumatta, joten ne on äkkiä kuitattu. Saako muuten mistään Suomesta 50mm taka-akselia 62 eurolla? Mun muistaakseni ovat 150 luokkaa... ja laakerit tuolle aksilalle 19e kpl kun täällä n.50e... - halpis
voivat kirjoitti:
ostaa osansa mistä haluavat, vaikka sieltä mistä kalleimmalla saa. Koska pitäähän kauppiaan etelänlomat maksaa, kuten tuossa edellä mainittiin.
Tuolta Straubemotosta olen itse tilaillut, postikulut olivat 19e paketin koosta riippumatta, joten ne on äkkiä kuitattu. Saako muuten mistään Suomesta 50mm taka-akselia 62 eurolla? Mun muistaakseni ovat 150 luokkaa... ja laakerit tuolle aksilalle 19e kpl kun täällä n.50e...joo kannattaa tilata ulkomailta. konekin 250 euroo kalliimpi postikulujen jälkeen kun suomessa. Monissa paikoissa lisätään alv 23 prossaa ja pientilaajalisä plus.
Ja vaihtokin onnistuu helposti ja halvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185171- 472839
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302478Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231819- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231334Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101298- 961197