Olen pidemmän aikaa miettinyt mitä tarkoittaa kun tulee: "Valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä" prepaid-liittymään siis soitin, tarkoittaako se että puhelin on suljettu, kortti otettu pois vai liittymä "suljettu"/lakkautettu kokonaan?
Jos on kokonaan suljettu ja otettu kortti pois, eikö silloin pitäisi tulla: "numero ei ole käytössä" vai tuleeko tämä vain liittymistä eikä prepaid-liittymistä?
kiitos kaikille jotka tietää!
Numeroon ei yhteyttä?
3
8559
Vastaukset
- ei saada yhteyttä
"Valitsemaanne numeroon ei saada yhteyttä" tarkoitaa, että liittymä on olemassa, mutta puhelin ei ole verkossa (sammutettu, katvealueella, kortti ei ole puhelimessa).
"Numero ei ole käytössä" tarkoittaa ettei numeroa ole liitetty mihinkään korttiin/lankalinjaan, liittymä on irtisanottu/lakkautettu. Periaatteessa voit hankkia uuden liittymään ko. numerolla.
Prepaidin voimassaolo päättyy tyypillisesti 6 kuukauden käyttämättömyyden jälkeen, muuten turistien ostamat prepaidit täyttäisivät turistimaiden numeroavaruudet.- joku
Niin tiedätkö että mitä tarkoittaa kun ei hälytä ollenkaan ja kuuluu vain että tähän numeroon ei oteta puheluita vastaan? kokeilin useasta eri numerosta. Tarkoittaako myös että viestit ei mene perille?
- ................
kiitos kiitos itekin tarviin just apua tuohon kun yritin soittaa mun kaverille niin pelästyin että se on vaihtanut numeroo kun nyt on jo toinen päivä kun en saa siihen yhteyttä O_o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159