Olen pidemmän aikaa miettinyt mitä tarkoittaa kun tulee: "Valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä" prepaid-liittymään siis soitin, tarkoittaako se että puhelin on suljettu, kortti otettu pois vai liittymä "suljettu"/lakkautettu kokonaan?
Jos on kokonaan suljettu ja otettu kortti pois, eikö silloin pitäisi tulla: "numero ei ole käytössä" vai tuleeko tämä vain liittymistä eikä prepaid-liittymistä?
kiitos kaikille jotka tietää!
Numeroon ei yhteyttä?
3
7685
Vastaukset
- ei saada yhteyttä
"Valitsemaanne numeroon ei saada yhteyttä" tarkoitaa, että liittymä on olemassa, mutta puhelin ei ole verkossa (sammutettu, katvealueella, kortti ei ole puhelimessa).
"Numero ei ole käytössä" tarkoittaa ettei numeroa ole liitetty mihinkään korttiin/lankalinjaan, liittymä on irtisanottu/lakkautettu. Periaatteessa voit hankkia uuden liittymään ko. numerolla.
Prepaidin voimassaolo päättyy tyypillisesti 6 kuukauden käyttämättömyyden jälkeen, muuten turistien ostamat prepaidit täyttäisivät turistimaiden numeroavaruudet.- joku
Niin tiedätkö että mitä tarkoittaa kun ei hälytä ollenkaan ja kuuluu vain että tähän numeroon ei oteta puheluita vastaan? kokeilin useasta eri numerosta. Tarkoittaako myös että viestit ei mene perille?
- ................
kiitos kiitos itekin tarviin just apua tuohon kun yritin soittaa mun kaverille niin pelästyin että se on vaihtanut numeroo kun nyt on jo toinen päivä kun en saa siihen yhteyttä O_o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039