Tiedättekö??

minna

Mä saattaisin saada Kakadun, ku mun äitille saattaa ehkä käydä. Riittäiskö sen häkin kooks jos sen leveys olis n. 14-16cm ja pituus olis suunnilleen 28-30cm, korkeus vois olla suunnilleen 36cm. Jos otettais yks Kakadu, oisko tollanen häkki sopiva? Ku meil ois suunnilleen sen kokonen pöytä sille, minkä päällä se häkki olis. Jos nä mitat on liian pienet, nii kertokaa, et mitkä ois sitte sopivammat... kiitos :)

4

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minna

Sori, mut mä kirjotin väärin, en tarvikkaa enää apuu... :P

• minnu

tuon kokoinen häkki on aivan liian pieni,vaikka kakadua lennätettäisiin vaikka kerran päivässäkin!!!!toki se tuon kokoisessakin elää,mutta ei tuo mikään järin suuri ole,ja kakadun elämä noin pienessä ei todellakaan ole mielekästä!

• Marjo

Moi!
        Pikkuinenhan tuollainen on, oikea koppi. Mutta siinä tapauksessa että lintu saa olla koko ajan vapaana ja lennellä (kokemusta on, että oppii myös olemaan menemättä ovesta ulos, jos sitä nyt ei varsinaisesti pidetä auki houkuttamassa), niin siinä tapauksessa ruokailuun ja yöpymiseen se riittää. Ei meilläkään ollut kovin isoa häkkiä, mutta lintu olikin jatkuvasti vapaana ja tyttö kun oli, ihastui pesimään astiakaapin ylähyllylle =) Tosin sillä ei ollut miestä, mutta munia tuli. Lisäksi vaikka sanotaan, että kakadu on lähes äänetön lemmikki, sitä se ei ole! Linnun oppivat erilaisia vihellyksiä, mutta äänekkäitä ne osaavat kyllä olla! Mutta onnea linnun hankintaan!

• no ei hyvänen aika

mitä sä oikein kuvittelet?ei tuollaseen häkkiin oteta yhtään kakadua tuo tuntuu jo liian pieneltä undullekkin (ajattelee).....mulla on häkkki:122x79x53 se on jo liian pieni kakadulle sopiva neitokakadulle!!!!!häpeä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      8989
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2689
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2481
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      56
      2469
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1865
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1743
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1285
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1197
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1146
    Aihe