Voimistelutreenit

Tytöt

Harrastin kaverini kanssa voimistelua jo kuudetta vuotta ja olimme matkustelleet kisoissa ulkomaillakin. Olimme hyvä pari. Jonnalla ja mulla on kiinteät vartalot, mutta isohkot tissit. Onneksi voikkapuvut on tiukkoja mikä mahdollistaa meidänkin isotissisten harrastuksen.

Ollaan vaaleita nuoria näyttäviä tyttöjä, vaikka pituutta kummallakaan ei ole siunaantunut.

Koulun jälkeen oli illalla treenit normaaliin tapaan. Valmentaja piti kovat harjoitukset ja koko sakki oli aivan poikki, meitä tyttöjä on joku kymmenkunta.

Koko porukka valui pukuhuoneeseen ja suihkuun. Tyttöjen vaatteita oli joka puolella, kaikkien kiirehtiessä ekana suihkuun.

Riisun tiukan asuni ja istahdan tuolille odottelemaan pyyhe sylissäni. Saara, yksi ryhmästäni vilkuilee mua penkiltään ja hymyilee.
Näen hänet peilin kautta ja huomaan Saaran vilkuilevan mun vartaloani.

Jonna kävelee suihkua kohti ja lähden perään. Meitä on enää neljä paikalla. Neljäs tyttö toivottelee viikonloput ja lähtee pukuhuoneesta.
Jonna pyytää mua pesemään selkänsä ja tottakai autan.
Jonna lähtee suihkusta ja sanoo hakevansa limun aulasta.

Saara pyytää mua auttamaan myös selänpesussa ja astelen toiselle puolelle. Saaralla on tumma hipiä ja huomaan tumman karvakolmion jalkojenvälissä. Hän kääntyy selin muhun ja aloitan pesemään. Saara pudottaa vahingossa shamppoonsa ja kumartuu nostamaan sitä.

Saaran peppu koskettaa mun vatsaa ja pimpsan seutua. Peppu kiiltää saippuasta.

"Voin pestä sut jos haluat", Saara sanoo hiljaa.

Menen seinän viereen ja tunnen hänen kätensä selälläni. Kädet saippuoivat olkapäitä, selkää, pakaroita ja kylkiäni.
Värähdän kun Saaran sormenpäät koskettavat pienesti tissiäni.

Sormet liukuvat pakaroilleni, saippuoivat pakaroiden välistäkin. Saaran kosketus tuntuu hyvältä, alan kiihottua ja kostua.

Sormi ohittaa peppureiän hitaasti ja tunnen pienen painalluksen liukkaassa reiässäni.

Huohotan hiljaa Saaran hyväillessä nyt reisiäni liukkailla käsillään. Kädet nousee vatsalleni ja ylemmäs tisseilleni.

Tunnen Saaran lantion liukkaalla pepullani käsien saippuoidessa tissejäni.

"Sulla on kaunis ja tiukka vartalo, Nelli."
En tiedä mitä sanoa ja olen hiljaa. Saara pesee saippuan pois lämpimällä vedellä ja oloni on taivaallinen.

Saara pudottaa taas shampoonsa ja pyytää mua nostamaan sen. Kumarrun shampoota kohti peppu pitkällä kun tunnen lämpimän kielen pillullani.

Parahdan kosketuksesta...kieli nuolee ahnaasti pimpsaani...sormi painuu hitaasti pilluuni.

Pyöritän sormeani klitoriksellani Saaran nuollessa mua.

Nojaan käsilläni maahan Saaran nuollessa mua pitkin vedoin.

"Sulla on ihana pylly, se maistuu niin hyvälle!"

Saara istuu suihkun penkille avaten jalkansa ilmaan. Tumma pillu avautuu kosteana eteeni.
"Nuole mun pilluani...nuole Nelli!"

Maistoin ekaa kertaa naisen pillua ja aloitin varovasti.
Saaran sormet avasivat häpyhuulia ja mä nuolin klitorista pyörivin liikkein.

Ovi kolahti ja askeleet lähestyivät .Tuskin ehdimme seisomaan kun Jonna oli suihkun ovensuulla.

"Ootko pian Nelli valmis? Mennään meille."

"Joo- o.. oon."

"Kiitos sulle", Saara kuiskasi.


Jonnan koti on kaunis ja moderni. Hänen huoneensa on yläkerrassa, pikkuveljensä huoneen vieressä.
Vanhemmat nukkuu alakerrassa.

Puimme yövaatteet ylle ja astelimme alakertaan kaakaolle. Jonnan pikkuveli katsoi pitkään mua ja Jonna torui veljeään tuijottamisesta. Niko on 17- vuotias komea poika.

Niko lähti keittiöstä melko pian ja syykin selvisi. Pojalla pullotti melko iso kalu housuissa. Kukaan muu ei kai huomannut asiaa.

Jonnan huoneessa myöhään illalla aloitimme normaalin venyttelyn. Jonna riisui myös pitkiksensä pois, jäljelle vain nallekuvioiset pikkarit. T- paidan alla ei ollut rintsikkoja.

Mulla oli myös pieni toppi ilman rintsikoita ja siniset pikkarit. Toppi juuri ja juuri pysäytti tissini pursuamasta paidasta.

Muistelin Saaran makua ja aloin katselemaan Jonnan vartaloa sillä silmällä. Hän oli muhun selin, nojasi seinään toinen jalka pään vieressä ylhäällä käden varassa.

Minun oli pakko liu'uttaa sormet pikkarien alta pimpsalleni. Tunsin sormenpäissäni paljaan, liukkaan ja märän pilluni.

Sanoin käyväni vessassa ja kaapasin toiset pikkarit mukaani. Hiivin pimeässä käytävässä ja huomasin valon Nikon huoneen oven alta.

Niko kuitenkin tuli vessasta mua vastaan ainoastaan boxerit yllään. Kaunis ja lihaksikas kroppa.

"Taidat säkin urheilla melko lailla?", sanoin Nikolle.
"Jotain joo..."

Niko ei voinut pitää silmiään irti mun pienestä topista ja isoista tisseistäni.

"Jos noin kovasti pidät niin odotatko mua tunnin verran, että Jonna nukahtaa?"
Kumarruin alas ja kaivoin puolikovan kalun suuhuni. Otin koko komeuden suuhuni ja puristelin kiveksiä.
Suoristauduin ja ohjasin Nikon käden pikkareihini.
Nikon karhea sormi upposi sisääni liukkaaseen pilluuni. Kastoin sormeni pimpsassani ja laitoin sen Nikon suuhun.

"Jaksatko odottaa?"



Jonna nukahti yhden maissa ja mä hiivin pojan ovelle. Laitoin päälleni vain pitkän t- paidan.

Avasin oven ja hiivin sisään. Huone oli pimeä ja sänky näkyi nurkassa. Kävellessäni huoneen läpi löin jalkani käsipainoihin jotka lojuivat maassa.
Yritin pidätellä huutoa ja kumarruin pitelemään jalkaani.

Niko "hyökkäsi" takaapäin muhun kiinni ja nosti ilmaan voimakkailla käsillään. Tunsin kovan kalun pepullani.
Jonnan pikkubroidi laski mut sängylleen selälleni
ja otti nilkastani kiinni. Hän puhalsi ja suukotti jalkaani hellästi.

Niko on voimakasrakenteinen ja pitempi kuin Jonna.
Olin pieni Nikon alla.
Löysin kalun käteeni hänen hoitaessa kipeää jalkaani.

Käännyin sängyllä ympäri Nikon alla ja me oltiin pian kuusysissä.
Nikon kanki oli suuri ja suonikas. Lantio liikutti kalua pienessä suussani edestakaisin.

"Sä oot niin iso, Niko."

Nostin jalkani pääni viereeni hänen nuollessaan
pilluani.
"Ootko ollu ennen naisen kanssa?"
"E- en", Niko sanoi ja jatkoi himokasta nuolemistaan.

Kieli eksyi anaalilleni käsien levittäessä pakaroitani erilleen.

Vaikeroin ja kiemurtelin Nikon alla. En vain voinut enää liikkua paljolti nilkkojeni ollessa pääni vieressä, pojan lukitessa mut alleen.

"Oooootko varma, ettet ole maannut naisen kanssaahhhh!"

Tunsin kosteuden pyllyvaossani. Nikon kädet levitti pakaroitani ja sormi painui hiljalleen anaaliini.

"Armoa, mies! Nai mua kalullasi!"

Jonnan broidi nosti mut kontalleni ja etsi kortsun käsiinsä. Katsoin kalua hänen rullatessaan
kortsua, mahtava näky. Sykkivä kulli.

Levitin jalkani spagaatiin miehen työntyessä muhun koko varrellaan.



Jatkuu...

1

9849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinostunu

      Missäs päin noin kiimasii muijii asuu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe