Premieren suorituskyky

kysyvä :)

Moi, olen pitkään painiskellut seuraavanlaisten ongelmien kanssa Premieressä.

Useammassa projektissa on tullut sama ongelma vastaan joko heti alku metreillä tai viimeistään työn edetessä. Ohjelma ei tunnu jaksavan näyttää livenä esikatselu ikkunassa animaatioita (siis kun painan Spacea) ja toisissa tapauksissa edes aikajana liikuttelu hiirellä ei ole tuonut kuvaa esikatselu ruutuun. Vaan kuvaa on pitänyt editoida sokkona...

Olen koostanut esityksiä still-kuvista pääasiassa...muutamassa ollut mukana liikkuvaa kuvaa eri lähteistä.

Onko Premiere lähtökohtaisesti väärä työkalu tehdä animaatioita kuviin (liike, valo efektit, basic 3 d jne..) ...vai onko työasemassani jotain rauta vikaa.

koneeni on PC:
Intel Core Quad CPU
Q6600 2,4 GHz
3,25 GB of RAM

Näytönohjain ATI RADEON HD 2900 PRO
PCIExpress
Memory size 512
Core Clock in MHz 507

Ja vielä lisäyksenä että olen tehnyt erikokoisia esityksiä...pääosin DVD kokoa...ja yhden puoli HDn...eli koon ei pitäisi olla syy..vai?

Lisäksi olen ihmeissäni kun olen yrittänyt siirtää valmista projektia yhteen kansioon, siten että KAIKKI projektiin liittyvät tiedostot tulisivat mukana. Mutta joka kerta sama juttu...Ainakin kaikki käyttämäni AFter Effects filet puuttuvat kansioista...ja usein myös joitain kuvia. Eikö Premierestä pysty saamaan kaikkia linkkejä johonkin tiettyyn kansioon????

Jos joku voisi auttaa olisin ikikiitollinen ))

2

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SmithChart

En tietysti tiedä miten sitä animaatiota teet, mutta jos animaatio rakentuu kasasta yksittäisiä bmp/jpg tms. kuvia niin ne kannattaisi ennen editoimista konvertoida videotiedostoksi. Onnistuu esimerkiksi virtualdubilla.

• kysyvä :)

Kitos vastauksestasi...eli esitykseni koostuvat nimenomaan läjästä kuvia...on suht isoo jpgtä... PSDtä...Onko tuo videoksi kääntäminen siis ihan yleinen käytäntö?

:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      61
      3750
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      87
      3138
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      78
      2360
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      14
      1610
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      66
      1344
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      89
      1213
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      35
      1104
    8. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1001
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      995
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      972
    Aihe