Moi, olen pitkään painiskellut seuraavanlaisten ongelmien kanssa Premieressä.
Useammassa projektissa on tullut sama ongelma vastaan joko heti alku metreillä tai viimeistään työn edetessä. Ohjelma ei tunnu jaksavan näyttää livenä esikatselu ikkunassa animaatioita (siis kun painan Spacea) ja toisissa tapauksissa edes aikajana liikuttelu hiirellä ei ole tuonut kuvaa esikatselu ruutuun. Vaan kuvaa on pitänyt editoida sokkona...
Olen koostanut esityksiä still-kuvista pääasiassa...muutamassa ollut mukana liikkuvaa kuvaa eri lähteistä.
Onko Premiere lähtökohtaisesti väärä työkalu tehdä animaatioita kuviin (liike, valo efektit, basic 3 d jne..) ...vai onko työasemassani jotain rauta vikaa.
koneeni on PC:
Intel Core Quad CPU
Q6600 2,4 GHz
3,25 GB of RAM
Näytönohjain ATI RADEON HD 2900 PRO
PCIExpress
Memory size 512
Core Clock in MHz 507
Ja vielä lisäyksenä että olen tehnyt erikokoisia esityksiä...pääosin DVD kokoa...ja yhden puoli HDn...eli koon ei pitäisi olla syy..vai?
Lisäksi olen ihmeissäni kun olen yrittänyt siirtää valmista projektia yhteen kansioon, siten että KAIKKI projektiin liittyvät tiedostot tulisivat mukana. Mutta joka kerta sama juttu...Ainakin kaikki käyttämäni AFter Effects filet puuttuvat kansioista...ja usein myös joitain kuvia. Eikö Premierestä pysty saamaan kaikkia linkkejä johonkin tiettyyn kansioon????
Jos joku voisi auttaa olisin ikikiitollinen ))
Premieren suorituskyky
kysyvä :)
2
312
Vastaukset
- SmithChart
En tietysti tiedä miten sitä animaatiota teet, mutta jos animaatio rakentuu kasasta yksittäisiä bmp/jpg tms. kuvia niin ne kannattaisi ennen editoimista konvertoida videotiedostoksi. Onnistuu esimerkiksi virtualdubilla.
- kysyvä :)
Kitos vastauksestasi...eli esitykseni koostuvat nimenomaan läjästä kuvia...on suht isoo jpgtä... PSDtä...Onko tuo videoksi kääntäminen siis ihan yleinen käytäntö?
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.613750Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j873138Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin782360Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141610Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m661344- 891213
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä351104Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11001Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55995- 47972