Moi, olen pitkään painiskellut seuraavanlaisten ongelmien kanssa Premieressä.
Useammassa projektissa on tullut sama ongelma vastaan joko heti alku metreillä tai viimeistään työn edetessä. Ohjelma ei tunnu jaksavan näyttää livenä esikatselu ikkunassa animaatioita (siis kun painan Spacea) ja toisissa tapauksissa edes aikajana liikuttelu hiirellä ei ole tuonut kuvaa esikatselu ruutuun. Vaan kuvaa on pitänyt editoida sokkona...
Olen koostanut esityksiä still-kuvista pääasiassa...muutamassa ollut mukana liikkuvaa kuvaa eri lähteistä.
Onko Premiere lähtökohtaisesti väärä työkalu tehdä animaatioita kuviin (liike, valo efektit, basic 3 d jne..) ...vai onko työasemassani jotain rauta vikaa.
koneeni on PC:
Intel Core Quad CPU
Q6600 2,4 GHz
3,25 GB of RAM
Näytönohjain ATI RADEON HD 2900 PRO
PCIExpress
Memory size 512
Core Clock in MHz 507
Ja vielä lisäyksenä että olen tehnyt erikokoisia esityksiä...pääosin DVD kokoa...ja yhden puoli HDn...eli koon ei pitäisi olla syy..vai?
Lisäksi olen ihmeissäni kun olen yrittänyt siirtää valmista projektia yhteen kansioon, siten että KAIKKI projektiin liittyvät tiedostot tulisivat mukana. Mutta joka kerta sama juttu...Ainakin kaikki käyttämäni AFter Effects filet puuttuvat kansioista...ja usein myös joitain kuvia. Eikö Premierestä pysty saamaan kaikkia linkkejä johonkin tiettyyn kansioon????
Jos joku voisi auttaa olisin ikikiitollinen ))
Premieren suorituskyky
kysyvä :)
2
265
Vastaukset
- SmithChart
En tietysti tiedä miten sitä animaatiota teet, mutta jos animaatio rakentuu kasasta yksittäisiä bmp/jpg tms. kuvia niin ne kannattaisi ennen editoimista konvertoida videotiedostoksi. Onnistuu esimerkiksi virtualdubilla.
- kysyvä :)
Kitos vastauksestasi...eli esitykseni koostuvat nimenomaan läjästä kuvia...on suht isoo jpgtä... PSDtä...Onko tuo videoksi kääntäminen siis ihan yleinen käytäntö?
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869