olen pelaillut suunnilleen 5v nettipokeria(pikkupanoksin)ja suurimmat kotiutukset tullut FT:ltä(usa) ja nyt sitten verottaja haluaa 4220euroa ,jostain VITTU 5vuotta sitten voitetúista turnaus"voitoista".
ja maksuaikaa ruhtinaalliset 2kk!!!!!!
SAIN MÄTKYJÄ!!!!!!!
7
890
Vastaukset
- totta?
Tosi juttu?
Kyllähän siitä oli puhetta, mutta jo näin pikaisesti...- mullakin.
mätkyjä 11056,22€ 2kk:n maksuajalla.
- hexa
mullakin. kirjoitti:
mätkyjä 11056,22€ 2kk:n maksuajalla.
35887,51 euroa tuli mätkyjä, mistä ne noita repii..
- ::::
hexa kirjoitti:
35887,51 euroa tuli mätkyjä, mistä ne noita repii..
Kyllä on jännää mitä sieltä verottajalta voi tulla.Itse pelannut jo vuosia.Rupeaakohan se verottaja lähettämään tyhjiä pulloja palauttaneita verottamaan.
- FTP player
:::: kirjoitti:
Kyllä on jännää mitä sieltä verottajalta voi tulla.Itse pelannut jo vuosia.Rupeaakohan se verottaja lähettämään tyhjiä pulloja palauttaneita verottamaan.
en oikein usko tuohon hommaan... koska itse pelailen
kanssa siellä ja voittoja on tullut jo yli 100kilon niin ei mulle vain verottaja ole vittuillut. ja jos olisi jättää vain maksamatta nekin. ei ne voi niitä teiltä mitenkään saada tai vastuuseen laittaa. tuskin teillä oma nimi nickkinä on uskoisin hahahahahahahahahaha PÖLJÄT - tuplatappio
FTP player kirjoitti:
en oikein usko tuohon hommaan... koska itse pelailen
kanssa siellä ja voittoja on tullut jo yli 100kilon niin ei mulle vain verottaja ole vittuillut. ja jos olisi jättää vain maksamatta nekin. ei ne voi niitä teiltä mitenkään saada tai vastuuseen laittaa. tuskin teillä oma nimi nickkinä on uskoisin hahahahahahahahahaha PÖLJÄTP...le, ko mie olen omalla nimellä hävinnyt 300 000 €, niin verottaja vaatii vielä siitäkin osaansa. Että miten on voinut olla noin paljon pelimerkkejä, kun ilmoitetut tulot on vai 15 000 €/v. Sinne meni kaikki. ...Ja mätkyjä jäi vielä 68 371,69 €. On se vain hurjaa...
- .Kampela2
tuplatappio kirjoitti:
P...le, ko mie olen omalla nimellä hävinnyt 300 000 €, niin verottaja vaatii vielä siitäkin osaansa. Että miten on voinut olla noin paljon pelimerkkejä, kun ilmoitetut tulot on vai 15 000 €/v. Sinne meni kaikki. ...Ja mätkyjä jäi vielä 68 371,69 €. On se vain hurjaa...
Jos tulot on 15000/vuosi, niin millähän tavalla se 285000 on saatu. Verottajalle tulee varmasti moniakin verotettavia tapoja, joilla ko. summa on saatettu hankkia. Ja vähän on niitä tapoja, joilla ko. summa olisi voitu hankkia laillisesti ja silti verottomasti. Verottomasti on mahdollista tuollainen summa toki mahdollista hankkia. Tällöin poliisia alkaa kiinnostamaan, koskapa osa noista verottomista hankintamuodoista liittyy ilmaiseksi hankitun omaisuuden myynnistä saatuihin luovutusvoittoihin tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1548546- 664744
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1484448Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233972Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353513Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423500Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383388- 483143
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422901- 492654