Asutaan kaksiossa. Poikien 7-v ja 5-v yhteinen huone on makuuhuone ja oma sänkyni on olohuoneessa. Meillä on suljettava ovi myös olkkariin. Tavallaan on siis iso huone ja pieni huone.
Perhetyöntekijä ehdotti, että vaihtaisin poikien huoneen isompaan huoneeseen.
Mitä mieltä olette, kun telkkari on isossa huoneessa?
Joutuisin katsomaan telkkaria heidän huoneessaan ja en voisi katsoa sitä, kun pojat nukkuvat. Sitä telkkaria ei voi pienempään huoneeseen siirtää.
Periaatteessa kuitenkin tuota perhetyöntekijää pitäisi totella. Lupasi tulla auttamaan huonekalujen siirrossa.
Olkkari lapsille
4
1086
Vastaukset
- hih-hih
mulla 4 lasta ja 3h k. mä nukun myös olkkarissa ja makkarit on pieniä, muksut nukkuu niissä niin et pojat (10 ja 9v.) toises ja tytöt (8 ja 2v.) toises. en kyl nää yhtää järkevää syytä miks siirtäisin muksuja olkkarii ja menisin ite makkarii!! meillä myös tv olohuoneessa ja se on kyllä mulle yks tärkeimmistä rentoutumiskeinoista et saan lasten mentyä nukkumaan katsella rauhassa tv:tä ja relata! kyllä se äidin oma aika on myös tärkeää!!!! ja miksi lapset tarvitsevat enemmän tilaa? jos he mahtuvat nukkumaan huoneeseensa niin mielestäni se riittää! heille voi tehdä olohuoneeseen esim pienen leikkinurkkauksen tms, noin niinku kompromissina ehdottaisin.. ei se suurempi tila lapsilla merkkaa kyl mun mielestä mitää! me aineki muksujen kaa vietetää suurin osa ajasta yhdessä "mun huoneessa" eli olkkarissa. samat unet ne lapset saa, nukku ne mis tahansa! kunhan niillä on vaa turvallinen olo!
- ostettua ei ole edes
kallista. Js saathan se olkkarin silti sisustettua niin, ettei se näytä lastenhuoneelta.
Kirjahyllyn taakse lasten sängyt piiloon jne...kerrossänky esim.
Ja kyllä se työntekijä tietää, saatko muutostöihin sosiaalista tuklea!
Varmaan, koska moista ehdotti, kysy!
Jos saisit pienemmän ja paremman telkkarinkin! Litteän! Ah...kysy...rohkeasti! - ihmeessä
jotain perusteluja tuolle asialle!
Mä en ainakaan tajua, että miksi se perhetyöntekijä on tollaista edes ehdottanut. - mapee
Ihan ekana perhetyöntekijän kai pitäisi tukea eikä käskeä joten ei tarvitse totella..
Ideahan on täysin typerä! Nyt iso huone palvele ekahta tarkoitusta j ateillä on makuutilat kaikille sekä olohuone. Jos muutat järjestyksen niin teillä on kaksi makkaria! Vai tarkoittiko että ahtaudut sohvinesi leikkimään olkkaria pieneen huoneeseen? Olohuonehan on koko perheen yhteistä aluetta ja se poistuu kuitenkin jos til aon ahdas eikä siellä viihdytä.
Telkka ei ole ongelma sen voi siirtää jatkoantennilla tms systeemillä.
Kysy nyt ihmeessä mikä visio asiassa oli. Kotihan on teidän kaikkien koti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185043MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1052575- 101984
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5801910Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1151634Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja681240Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s371198Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31038Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641017Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191009