Ehdottakaa narttu koiran nimiä!

kisuli

Aion hankkia uuden koiran luultavasti saksanpaimenkoiran 3-vuotiaan narttu koirani lisäksi..En millään keksi mikä sen nimeksi tulisi joten tarvitsen teidän siihen apuanne!nykyisen koirani nimi on Ninni ,te voitte ehkä pitää sitä tyhmänä nimenä mutta itse pidän siitä.Tulevan saksan paimenkoirani nimen ei tarvitse sopia yhteen Ninnin nimen kanssa..mutta jo nyt kiitos nimien ehdotuksista!=)

6

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haumau

      Tässä muutamia, joista itse ainakin pidän. Ei ehkä niin koirien nimiä, mutta mitä väliä... :)

      Oona, Amanda, Emma, Ilona, Alis, Sonja, Chira, Viivi, Veera, Vanja, Aurora.

      • kisuli

        Oona ja Shira kuulostivat sopiviltä nimiltä tulevan saksanpaimen koirani nimeksi.en itse vielä ole päättänyt kumman näistä ottaisn mutta koira on itse hirveän leikkisä ja kummatkin sopisivat hänelle.tietenkin otan vastaan lisää ehdotuksia ja haluaisin tietää myös pentujen hinnoista.tämä saksanpaimen koira on 700e mutta tiedän että halvempiakin saisi.valitsin tämän koiran koska sen vanhemmat ovat hyväsukuisia ja paperit on kunnossa ja että tämä on myös eläinlääkärin tarkistama..


      • Haumau
        kisuli kirjoitti:

        Oona ja Shira kuulostivat sopiviltä nimiltä tulevan saksanpaimen koirani nimeksi.en itse vielä ole päättänyt kumman näistä ottaisn mutta koira on itse hirveän leikkisä ja kummatkin sopisivat hänelle.tietenkin otan vastaan lisää ehdotuksia ja haluaisin tietää myös pentujen hinnoista.tämä saksanpaimen koira on 700e mutta tiedän että halvempiakin saisi.valitsin tämän koiran koska sen vanhemmat ovat hyväsukuisia ja paperit on kunnossa ja että tämä on myös eläinlääkärin tarkistama..

        Shira tai Chira, samapa tuo.. :) Kaipa 700e maksettava (ehkä hieman korkea) hinta sakemannista... Mutta jos paperit on kunnossa ja koira hyvistä vanhemmista, niin mikäs siinä. Jos koiran todella haluaa, on valmis maksamaan siitä tuon hinnan. :) Onnea tulevan koirasi kanssa!


      • kisuli
        Haumau kirjoitti:

        Shira tai Chira, samapa tuo.. :) Kaipa 700e maksettava (ehkä hieman korkea) hinta sakemannista... Mutta jos paperit on kunnossa ja koira hyvistä vanhemmista, niin mikäs siinä. Jos koiran todella haluaa, on valmis maksamaan siitä tuon hinnan. :) Onnea tulevan koirasi kanssa!

        kyllä 700 on aika korkea hinta....kun eilen illalla katselin lehdestä muiden saksanpaimen koiran hintoja ne olivat 300-800e.itse alussa luin ilmoituksen jossa sakemanni maksoi 300 mutta sillä ei ollut papereita kunnossa ja ei ollut eläinlääkärin tarkastama.tietenkin houkutus saada halvemmalla tulee ensin kaikkien mieleen,mutta jos haluaa näyttely-,tai vaikka kunnon hyväluonteisen lemmikin ei hinnasta kannata pihistää.itse koulutan sen lemmikiksi joka on ystävällinen ja tottunut matkailuun autossa.(meidän perhe ottaa aina koiran mukaan lomille..)


      • Lolli
        kisuli kirjoitti:

        kyllä 700 on aika korkea hinta....kun eilen illalla katselin lehdestä muiden saksanpaimen koiran hintoja ne olivat 300-800e.itse alussa luin ilmoituksen jossa sakemanni maksoi 300 mutta sillä ei ollut papereita kunnossa ja ei ollut eläinlääkärin tarkastama.tietenkin houkutus saada halvemmalla tulee ensin kaikkien mieleen,mutta jos haluaa näyttely-,tai vaikka kunnon hyväluonteisen lemmikin ei hinnasta kannata pihistää.itse koulutan sen lemmikiksi joka on ystävällinen ja tottunut matkailuun autossa.(meidän perhe ottaa aina koiran mukaan lomille..)

        tässä muutamia nimiehdotuksia...

        Miro, Tessa, Viivi, Nalle, Ronja...

        Hinnat tosiaan vaihtelee tosi paljon.
        Me ostettiin meidän hyväsukuinen (tosin värivirheitä) collie uros 2500 mk.
        Vanhempia koiria voi saada papereineen jopa ilmaiseksi!
        Eroja tosiaan on...!

        Onnea koiriesi kanssa=)


    • Anonyymi

      Fanny?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe