Remonttimiehet

Kiinalaistyttö

Meillä tehtiin kotona remonttia ja tekijöinä oli pari vanhempaa miestä, iältään jotain 40- vuotiaita.

Itse olen 19- vuotias, hoikka kiinalaissyntyinen naisen alku.

Eräänä aamuna heräsin vasaran paukkeeseen seitsemän maissa. Otin omaa lomaa koulusta, mutta nukkua ei ainakaan saanut, joten venyttelin itseni hereille.

Kuulin askeleiden lähenevän huonettani. Vedin peiton äkkiä päälleni, koska nukun aina alasti.

Kuulin oven avautuvan.

"Taitaa tyttö nukkua." Miesääni sanoi.
"Mennään pois, antaa tytön nukkua."
"Älä nyt, tuollainen pakkaus. Näithän sä sen kesän kuvat albumissa. Sitä paitsi, montako kertaa näet kiinalaisen nuoren tytön alasti?"

Olin aivan kauhuissani. Mitä miehet aikoivat?

Tunsin peiton nousevan jalkojeni päältä. Peitto nousi pepun päältä, selän päältä. Olin pian ilman peittoa.

"Kato nyt mikä kroppa", mies kuiskaa toiselle.
"Antaisin mitä vain jos tommosta sais painaa."
"Mennään pois."

Ovi pistettiin hiljaa kiinni ja mä ponnahdin sängystä ylös. En tiennyt mitä tehdä. Laitoin t- paidan päälle ja hiivin yläkerran vessaa kohti puhelin kädessä.

Alakerrasta kuului tekemisen ääntä. Vessan ovi oli raollaan ja pelästyin kun näin toisen miehistä siellä.

Katselin oven raosta, kun mies runkkasi isoa kaluaan. Hän mumisi jotain ja näytti niinkuin hän kuvittelisi naivan jotakuta.

Miehellä oli iso käsi kalunsa ympärillä ja näin punaisen terskan kiiltävänä. Miehellä oli vatsaakin jonkin verran, mutta vahvat kädet.

Kiihotuin tahtomattani katsellessani miehen isoa kullia. Tiesin miesten haluavan naida mun kanssani varmasti. Eivätkä he mitään pahaa mulle tehneet.

Kosketin sormellani pimpsaani, sormi kostui nesteistäni. Pienten tissieni nännit sojottivat paidan läpi ja käteni hyväili pilluani.

"Katos katos. Kukas se täällä?", kuului takaani.
Alakerran mies oli tullut ylös.

Käännyin nopeasti seinää vasten ja peräännyin huonettani kohti.

Vessasta tuli toinen mies kalu pystyssä mua kohti.

"Tyttö sormeili täällä itseään sua katsellen."

Juoksin huoneeseeni ja sain melkein oven kiinni kun mies nosti mut ilmaan. Kalu tuntui pilluani vasten kun mies vei mua sängylleni.
Kulli hinkkasi mun pilluuni miehen kävellessä. Kulli kiilteli mun nesteistäni. Mies heitti mut selälleni ja tuli kontalleen jalkoihini.

"Älä pelkää, ei me pahaa tehdä. Ethän ole neitsyt?"

Puristin päätäni.

Kalu sojotti haarovälissäni taivasta kohti, terska oli valtava ja punainen.

Miehen kalu upposi sisääni vaivalloisesti. Mies levitti jalkojani sivuille ja sai taas vähän syvemmälle kulliaan.

"Olet iso mies, olla varovainen! Minä tiukkaaaah sinulle!"

jatkuu....

1

8198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • markus

      Jatkathan pian tarinaasi, täällä jo ihan kankeana odotellaan lisää tapahtumia! :) Onko juttusi totta vai tarua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe