Nepalilaiset miehet ja japsitytöt

Hepsantuu

Päivittelin puolentoista vuoden takaa matkapäiväkirjaani uusilla kertomuksilla. Nepalin kohdalla olin kirjannut useamman merkinnän nepalilaisten miesten avioliitoista japanilaisten kanssa. Tapasin lukuisia miehiä, jotka joko olivat naimisissa, menossa naimisiin tai seurustelleet japanilaisen tytön kanssa.

Itse en kuitenkaan nähnyt yhtään tällaista japanilais-nepalilaista paria.

Juttujen toistuvuus sai minut miettimään, että olikohan näissä romansseissa mitään totuuden perää.

Tietääkö kukaan muu aiheesta?

Sellainenkin vielä muistui mieleen, että Kathmandussa hotellini isäntä väitti olevansa naimisissa suomalaisnaisen kanssa, joka on töissä lähetystössä KTDssa. En epäile, etteikö mies naista tuntisi, sen verran tarkkoja tietoja mies luetteli. Mutta kun mainitsin tästä suomalaisvaimosta eräälle miehen tutulle, tämä oli mitähäh! Luulisi, että edes vähän huonommatkin tutut tietäisivät toistensa perheasiat...

Päiväkirjaani voi lueskella täällä:
http://hepsantuu.livejournal.com/

1

2026

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reilumasa

joo,itse olen käynyt n.8 vuotta nyt nepalissa ja se tosiaankin pitää paikkaansa että japsimittit yleensä kattelee ennemmin kyllä nepalipoikia kuin muita.yleensä ne on vain seurustelu suhteita jotka alkavat trekkien yhteydessä vähän niinkuin lomaromassit.jos siitä tulee vakavampaa lopputulos on yleensä pian se eetä mennään naimisiin ja melko pian nepali poika pyrkii muuttamaan japseihin ja hyvän etsintään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      381
      894
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      186
      676
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      625
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    8. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      62
      606
    9. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      35
      604
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      567
    Aihe