Voiko latzi katzi kuivaruoka jossa oli makrillia, tonnikalaa, katkarapuja ja sensemmosta voinu aiheuttaa sen et mun kissalla meni maha löysälle? se ei oo ennen (kai?) syäny tätä safkaa. Se myös joi aika paljon.(ei se enää tänään juonu paljon) eli se halus koko aika vessaan mistä se joi hanasta. jee.
Toiseks, mun luokkakaveri, joka asuu landella (*hi hii* siis maalla), kerto et niitten faija ampuu kaikki kissat jotka rupee pyörimään niitten pihas eikä lähde. niitten oma pelkää niitä. ei siinä muuta mutku vaikka ne asuukin kaukana "sivistyksestä" tai no en tiiä, niin nehän voi ampuu jonkun rakkaan lemmikin!
mä en nyt kaipaa mitää mutku kissat pitää pitää sisällä koska nää asuu maalla!
Vastauksia kaivataan!
Pari probleemaa...
Dilla
1
286
Vastaukset
- Elmo
Kyllä kisulin vatsa menee herkästi sekaisin, kun ruokavaliota muuttaa. Meillä täytyy pitää parin viikon mittainen totuttelujakso aina kun merkkiä vaihdetaan, muuten on löysää sitäsemmoista joka paikassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak744277Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka493202- 372907
- 342028
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5061708- 631624
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode491480- 411380
- 681304
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171276