joku vitun vinkuintiaanien kehtittämä paskaläjä, painuis vittuun täältä suomesta, tarjotkaa sitä paskaa sinne maltalle
pokerihuone on vitun paska
11
626
Vastaukset
- fdcd
voisko sen paremmin sanoa, ei mun mielestä:)
- Poti
Sen verran juohevasti vitut sinkoilee tekstissäsi.
- paskan tekee?
kerroppas meille?
äläkä vaan sano että ohivedot tai ennakkoon järkätyt kädet..
taitaa vikaa olla enemmän pelaajassa kuin pelintarjoajassa.
no, jotainhan sitä pitää saada syyttää. heh - ............
paskan tekee? kirjoitti:
kerroppas meille?
no, jotainhan sitä pitää saada syyttää. hehNo kun Kalle16 on sitä mieltä, että kaikkien pitäisi jäädä voitolle. Mutta eikäs 18 ole ikärajakin....odottele vielä muutama vuosi.
- kalle16
paskan tekee? kirjoitti:
kerroppas meille?
no, jotainhan sitä pitää saada syyttää. hehmieti omaa paskaasi mikä siitä tekee paskan ja miksi se muuttuu??? kerropa meille??? äläkä kerro meille että niin paskoo muutkin... mieti vaikka tätä kautta asiaa ehkä avautuu tai sitten ei... kaikki riippuu tietämyksesi ja sivistyksesi tasosta ..........POKERIHUONE ON MUUTEN PASKA eikä muuksi muutu
- kalle16
............ kirjoitti:
No kun Kalle16 on sitä mieltä, että kaikkien pitäisi jäädä voitolle. Mutta eikäs 18 ole ikärajakin....odottele vielä muutama vuosi.
No kun Kalle16 on sitä mieltä, että kaikkien pitäisi jäädä voitolle. Mutta eikäs 18 ole ikärajakin....odottele vielä muutama vuosi. KALLE ON SITÄMIELTÄ ETTÄ KUN POKERIHUONE JÄÄ VOITOLLE ON SE HEILLE YLIVOIMAISESTI TÄRKEIN ASIA ja miten jäädä parhaiten voitolle? tarjomalla riittävän hyvää kättä jokaiselle pelaajalle mahdollisimman usein saadaan potin kokoa kasvetuttua ja näin omaa voitto-osuutta lisättyä MIKÄLI EI TÄMÄ AJATUS EI OLE KÄYNYT JÄRJESTÄJÄN PÄÄSSÄ ON SE IDIOOTTIAKIN TYHMEMPI sinusta puhumattakaan
- runoilijan vapaapäivä
kalle16 kirjoitti:
mieti omaa paskaasi mikä siitä tekee paskan ja miksi se muuttuu??? kerropa meille??? äläkä kerro meille että niin paskoo muutkin... mieti vaikka tätä kautta asiaa ehkä avautuu tai sitten ei... kaikki riippuu tietämyksesi ja sivistyksesi tasosta ..........POKERIHUONE ON MUUTEN PASKA eikä muuksi muutu
ekalla, ei tarvittu edes värillistä rautalankaa :D kokemus oli paras käsi mulle, vastakitinöitä vankalle mielipiteellesi sait kuuluu asiaan, joku kaunis päivä niilläkin voi välähtää, ja sit ne saattaa älähtää
- it75
kysyn minä ja nauran vedet silmissä, nii onkii buahaaaaaa siihe mitää perusteluja tarvii ku pelaa sen huomaa, laho mikä laho
- opettele pelaa!
paras pikkukallevitsi minkä oon kuullu.
olen kaiketi nyhtänyt pikkukallen viimeisetkin karkkirahat pokerihuoneella. kiitos! - kalle16
opettele pelaa! kirjoitti:
paras pikkukallevitsi minkä oon kuullu.
olen kaiketi nyhtänyt pikkukallen viimeisetkin karkkirahat pokerihuoneella. kiitos!....kun sut lykkäs
- iso seppo
kalle16 kirjoitti:
....kun sut lykkäs
ei taida pokeri olla pikkukallen laji.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1548546- 664744
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1484448Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233972Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353513Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423500Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383388- 483143
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422901- 492654