pokerihuone on vitun paska

kalle16

joku vitun vinkuintiaanien kehtittämä paskaläjä, painuis vittuun täältä suomesta, tarjotkaa sitä paskaa sinne maltalle

11

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdcd

voisko sen paremmin sanoa, ei mun mielestä:)

• Poti

Sen verran juohevasti vitut sinkoilee tekstissäsi.

• paskan tekee?

kerroppas meille?

äläkä vaan sano että ohivedot tai ennakkoon järkätyt kädet..
        taitaa vikaa olla enemmän pelaajassa kuin pelintarjoajassa.

no, jotainhan sitä pitää saada syyttää. heh

• ............
        paskan tekee? kirjoitti:

kerroppas meille?

No kun Kalle16 on sitä mieltä, että kaikkien pitäisi jäädä voitolle. Mutta eikäs 18 ole ikärajakin....odottele vielä muutama vuosi.

• kalle16
        paskan tekee? kirjoitti:

kerroppas meille?

mieti omaa paskaasi mikä siitä tekee paskan ja miksi se muuttuu??? kerropa meille??? äläkä kerro meille että niin paskoo muutkin... mieti vaikka tätä kautta asiaa ehkä avautuu tai sitten ei... kaikki riippuu tietämyksesi ja sivistyksesi tasosta ..........POKERIHUONE ON MUUTEN PASKA eikä muuksi muutu

• kalle16
        ............ kirjoitti:

No kun Kalle16 on sitä mieltä, että kaikkien pitäisi jäädä voitolle. Mutta eikäs 18 ole ikärajakin....odottele vielä muutama vuosi.

No kun Kalle16 on sitä mieltä, että kaikkien pitäisi jäädä voitolle. Mutta eikäs 18 ole ikärajakin....odottele vielä muutama vuosi. KALLE ON SITÄMIELTÄ ETTÄ KUN POKERIHUONE JÄÄ VOITOLLE ON SE HEILLE YLIVOIMAISESTI TÄRKEIN ASIA ja miten jäädä parhaiten voitolle? tarjomalla riittävän hyvää kättä jokaiselle pelaajalle mahdollisimman usein saadaan potin kokoa kasvetuttua ja näin omaa voitto-osuutta lisättyä MIKÄLI EI TÄMÄ AJATUS EI OLE KÄYNYT JÄRJESTÄJÄN PÄÄSSÄ ON SE IDIOOTTIAKIN TYHMEMPI sinusta puhumattakaan

• runoilijan vapaapäivä
        kalle16 kirjoitti:

mieti omaa paskaasi mikä siitä tekee paskan ja miksi se muuttuu??? kerropa meille??? äläkä kerro meille että niin paskoo muutkin... mieti vaikka tätä kautta asiaa ehkä avautuu tai sitten ei... kaikki riippuu tietämyksesi ja sivistyksesi tasosta ..........POKERIHUONE ON MUUTEN PASKA eikä muuksi muutu

ekalla, ei tarvittu edes värillistä rautalankaa :D kokemus oli paras käsi mulle, vastakitinöitä vankalle mielipiteellesi sait kuuluu asiaan, joku kaunis päivä niilläkin voi välähtää, ja sit ne saattaa älähtää

• it75

kysyn minä ja nauran vedet silmissä, nii onkii buahaaaaaa siihe mitää perusteluja tarvii ku pelaa sen huomaa, laho mikä laho

• opettele pelaa!

paras pikkukallevitsi minkä oon kuullu.

olen kaiketi nyhtänyt pikkukallen viimeisetkin karkkirahat pokerihuoneella. kiitos!

• kalle16
        opettele pelaa! kirjoitti:

paras pikkukallevitsi minkä oon kuullu.

olen kaiketi nyhtänyt pikkukallen viimeisetkin karkkirahat pokerihuoneella. kiitos!

....kun sut lykkäs

• iso seppo
        kalle16 kirjoitti:

....kun sut lykkäs

ei taida pokeri olla pikkukallen laji.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3710
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1944
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1598
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      82
      1243
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1057
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      998
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe