Olen ehdottomasti samalla kannalla kuin Haulikkomies.
KISSAIHMISET !!!!!!
Pitäkää kissanne kytkettyinä niin kuin me koiraihmisetkin pidämme !!!
Ja 10 pistettä myös Kissatädille Tampereelle.
Olkaa avoimia ja tunnustakaa valloillaan rehoittava kissaongelma. Haulikkomies rules ok !
Puolesta vai vastaan ??
24
1408
Vastaukset 24
- Jokakeväinen puheenaihe
...kissat eivät pasko jalkakäytäville.
- Rekku
mihin kissat sitten ulkona paskovat ?
- hermot tiukalla
Rekku kirjoitti:
...naapureiden kukkapenkkeihin!
- sam
hermot tiukalla kirjoitti:
...naapureiden kukkapenkkeihin!
eipahan tarttee erikseen lannottaa.
- Kanankakka kyllä kelpaa!
sam kirjoitti:
eipahan tarttee erikseen lannottaa.
On se kumma,että multa kelpaa kukkapenkkiin,mutta muutama kakkakikkare ei. Moni ihminen ei ilmeisesti tiedä,mistä se multakin alunperin on saatu...
- Ja höpö, höpö !!
Kanankakka kyllä kelpaa! kirjoitti:
On se kumma,että multa kelpaa kukkapenkkiin,mutta muutama kakkakikkare ei. Moni ihminen ei ilmeisesti tiedä,mistä se multakin alunperin on saatu...
Sinäpä sen sanoit !!
Puliukotkin ryyppyreissultaan vois tulla paskomaan sun kukkapenkkiin...ei muutama kakkakikkare voi nyt pahitteeksi olla. - Se sama
Ja höpö, höpö !! kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit !!
Puliukotkin ryyppyreissultaan vois tulla paskomaan sun kukkapenkkiin...ei muutama kakkakikkare voi nyt pahitteeksi olla.Puliukon kasa on hieman eri asia,koska kissat ei varastele paskannusreissullaan ohimennen autosta stereoita,fillarin ja mopon ja myös kasan koossa ja laadussa lienee eroja..Kissahan ei elä pelkällä viinalla. On se vaan kumma,että meidän hiekkalaatikossa tai kukkapenkillä ei koko 12vuoden asumiseni aikana ole kissat aiheuttaneet minkäänlaista häiriötä,vaikka niitä on täällä todella paljon ja haistaessaan meidän kissamme puutarha-häkissään koko tienoon kollit kerääntyvät juuri meidän pihaamme. Sensijaan meiltä on edellä mainitsemieni lisäksi ihmiset varastelleet myös kukkasia,ilmeisesti silkasta ilkivallasta. Miksei huudeta jäniksillekin papanoista,tai ihanista linnunpaskoista ikkunoissa ja puutarhakalusteissa? Ai mutta sehän olisi tylsää,kun ei olisi ketään ihmistä jota pääsisi sättimään..
- kissa ihminen
Rekku kirjoitti:
... että kissat on vähän siistempiä kuin rakit!!!!
kissa piilottaa kakkinsa eikä tee niitä keskelle katua!
eikä vapaat kissat tee ihmiselle pahaa ku taas monet koirat...
- räyh
Aihe tuntuu olevan ihan kestosuosikki. Tuntuu niitä koiriakin liikkuvan silloin tällöin vapaana, lapsista puhumattakaan, ja jotkut aikuisetkin aiheuttavat kaikenlaista vaivaa. Silti kannattaa yrittää toimia Suomen lakien mukaan, tai muuttaa jonnekin, missä laki enemmän miellyttää.
- kisse
Mitä ihmettä sä horiset ???
Eli lapset ja aikuiset pidettävä kiinni ja kissat saa vaeltaa vapaina ??
Miten tämä sinun mielipide pitäisi ymmärtää ?
Sinullehan avautuisi upea polittinen ura jossain puolueessa. - rouh
Aihe taitaa säilyäkin kestosuosikkina. Syyllisiä ovat kovakalloiset kissanomistajat.
On luultavasti olemassa myös fiksuja kissanomistajia, jotka huolehtivat lemmikeistään, mutta meillä päin näyttävät kovakallot olevan enemmistönä. Sen verran paljon irtokissoja nurkissa pyörii.
Koiranomistajat ovat joko valistuneempia tai muuten huomaavaisempia, koska irti juoksevia koiria harvoin näkee. Ja voihan se lemmikki joskus karatakin, mutta että useita kertoja päivässä.
Missä on lemmikkieläinten tasa-arvo? - räyh
kisse kirjoitti:
Mitä ihmettä sä horiset ???
Eli lapset ja aikuiset pidettävä kiinni ja kissat saa vaeltaa vapaina ??
Miten tämä sinun mielipide pitäisi ymmärtää ?
Sinullehan avautuisi upea polittinen ura jossain puolueessa.Sanoinko muka jotain kissojen kiini pitämisestä? Naapureille ei tahallaan saa aiheuttaa vahinkoa sen enempää kissat kuin lapsetkaan. Niin kauan, kuin ihmisellä on naapureita, niin pitää olla sen verran suvaitsevainen, ettei haulikkoa tarvita. Kyllä ihmiset ovat alaikäisten lastensa tekemisistä vastuussa siinä missä kissankin.
- Kisse
räyh kirjoitti:
Sanoinko muka jotain kissojen kiini pitämisestä? Naapureille ei tahallaan saa aiheuttaa vahinkoa sen enempää kissat kuin lapsetkaan. Niin kauan, kuin ihmisellä on naapureita, niin pitää olla sen verran suvaitsevainen, ettei haulikkoa tarvita. Kyllä ihmiset ovat alaikäisten lastensa tekemisistä vastuussa siinä missä kissankin.
...samaa erittäin epäselkeätä linjaansa.
Joko on tai ei ole mutta koita jo päättää !!!! - räyh
Kisse kirjoitti:
...samaa erittäin epäselkeätä linjaansa.
Joko on tai ei ole mutta koita jo päättää !!!!No mitä et ymmärtänyt?
- Rauha
räyh kirjoitti:
No mitä et ymmärtänyt?
Ollut varmaan ainoa joka ei oikein päässyt perille mitä nyt ajat takaa.
Ole hyvä ja pyri pitämään vähän selkeämpää linjaa...sinun ajatuksen lento on ehkä hiukan liian nopea tempoista !
Hiljaa hyvä tulee. - kissan kanssa kävelyllä
rouh kirjoitti:
Aihe taitaa säilyäkin kestosuosikkina. Syyllisiä ovat kovakalloiset kissanomistajat.
On luultavasti olemassa myös fiksuja kissanomistajia, jotka huolehtivat lemmikeistään, mutta meillä päin näyttävät kovakallot olevan enemmistönä. Sen verran paljon irtokissoja nurkissa pyörii.
Koiranomistajat ovat joko valistuneempia tai muuten huomaavaisempia, koska irti juoksevia koiria harvoin näkee. Ja voihan se lemmikki joskus karatakin, mutta että useita kertoja päivässä.
Missä on lemmikkieläinten tasa-arvo?heh salli minun nauraa että koira ihmiset olisivat valistuneempia EI pidä paikkaansa ainakaan täälläpäin. Koirat juoksee irrallaan ja isäntiä tai emäntiä ei näy missään!!!!!! Kävelytä siinä sitten kissaa!!!!! Jos vaaditaan että kissat pidetään kytkettynä sen pitäisi koskea koiriakin. (Asun kaupunki alueella, jossa myös koirien olisi oltava kiinni ja koiratarhaan on matkaa muutama sata metriä.) Siitä puhuessa koiran omistajien kanssa perustelu on usein ettei koira tee mitään, mutta mistä sen tietää kun kun koira juoksee kohti ja "taluttajaa" ei näy missään. Koira on ihan samanlainen peto kuin kissa irrallaan juostessaan ja osaa myös tappaa.
- Kisse
kissan kanssa kävelyllä kirjoitti:
heh salli minun nauraa että koira ihmiset olisivat valistuneempia EI pidä paikkaansa ainakaan täälläpäin. Koirat juoksee irrallaan ja isäntiä tai emäntiä ei näy missään!!!!!! Kävelytä siinä sitten kissaa!!!!! Jos vaaditaan että kissat pidetään kytkettynä sen pitäisi koskea koiriakin. (Asun kaupunki alueella, jossa myös koirien olisi oltava kiinni ja koiratarhaan on matkaa muutama sata metriä.) Siitä puhuessa koiran omistajien kanssa perustelu on usein ettei koira tee mitään, mutta mistä sen tietää kun kun koira juoksee kohti ja "taluttajaa" ei näy missään. Koira on ihan samanlainen peto kuin kissa irrallaan juostessaan ja osaa myös tappaa.
Siinä on hiukan eroa jos valtakunnan kissoista 90% kulkee vapaina.
On se vaan sitten kummallinen kaupunki/pitäjä jos sielä kaikki koirat vapaana pidetään !??
Etköhän nyt vähän liiottele ? - Meissä kaikissa asuu pieni i..
heh salli minun nauraa että koira ihmiset olisivat valistuneempia EI pidä paikkaansa ainakaan täälläpäin. Koirat juoksee irrallaan ja isäntiä tai emäntiä ei näy missään!!!!!! Kävelytä siinä sitten kissaa!!!!! Jos vaaditaan että kissat pidetään kytkettynä sen pitäisi koskea koiriakin. (Asun kaupunki alueella, jossa myös koirien olisi oltava kiinni ja koiratarhaan on matkaa muutama sata metriä.) Siitä puhuessa koiran omistajien kanssa perustelu on usein ettei koira tee mitään, mutta mistä sen tietää kun kun koira juoksee kohti ja "taluttajaa" ei näy missään. Koira on ihan samanlainen peto kuin kissa irrallaan juostessaan ja osaa myös tappaa.
joka saakelin palstalla: minkä eläimen tai alan harrastaja on mitenkin paljon viisaampi tai tyhmempi kuin jonkun muun. Kyllä aikuisten ihmisten pitäisi jo se tietää,että idiootteja on kaikkialla, KAIKKIALLA!!!Jos asennoituu niin että koiraihmiset ovat ääliöitä,niin ne myös ovat sinulle ääliöitä,koska olet asennoitunut näkemään heistä vain huonot puolet. Sama koskee kaikkia muita harrasteita ja yksilöitä,joten jos alamme väitellä näistä asioista,se väittely ei ikinä lopu ja mitään lopputulosta tai totuutta ei ole olemassakaan,koska ainoa totuus on: idiootteja on kaikkialla.
- Kummastuttaa
Kisse kirjoitti:
On se vaan sitten kummallinen kaupunki/pitäjä jos sielä kaikki koirat vapaana pidetään !??
Etköhän nyt vähän liiottele ?jos siellä noin paljon koiria juoksee,niitä varmasti jää päivittäin myös autojen ja junien alle,sillä koira ei mitään osaa varoa. Hiukka liioiteltua kyllä..
- kissan kanssa kävelyllä
Kisse kirjoitti:
Etköhän nyt vähän liiottele ?Mistä olet tuon luvun 90% saanut?
- kissan kanssa kävelyllä
Kummastuttaa kirjoitti:
jos siellä noin paljon koiria juoksee,niitä varmasti jää päivittäin myös autojen ja junien alle,sillä koira ei mitään osaa varoa. Hiukka liioiteltua kyllä..
Varmaan jäisikin jos olisi vilkkaampi liikenne. Vaan on metsä ja pelto lähistöllä.
Sitä mä vaan ihmettelen etteivät koirien omistajat vie koiriaan koirapuistoon juokemaan kun se on kuitenkin ihan lähellä (n.200-300m). Ja mulla ei todellakaan ollut aikomusta ärsyttää ketään. Vaan niinhän sitä sanotaan että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Itselläni on ollut myös koira siis en vihaa koiria päinvastoin mulla vaan ei ole mahdollisuutta ottaa koiraa tällä hetkellä, enkä mä suinkaan tarkoittanut että KAIKKI koirat on irrallaan vaan aika moni.
Mulle vaan on tullut tunne etten mä voi mennä kissani kanssa kävelylle, kun ei tiedä mistä yhtäkkiä koira pullahtaa esiin ja sitten sitä mennään kotiin verissä päin 2 kertaa näin on käynyt. Eikä koirien omistajia näkynyt missään. - Kisse
Mistä olet tuon luvun 90% saanut?
Ton prosentin pitäis olla 95.
Se saa ihan helposti kun kulkee ulkona ja pitää silmät auki !!
Koita joskus. - matte
Kisse kirjoitti:
Ton prosentin pitäis olla 95.
Se saa ihan helposti kun kulkee ulkona ja pitää silmät auki !!
Koita joskus.Kun minä kuljen ja katselen ympärilleni omalla asuinalueellani (keskikokoinen kaupunki), näen irrallisia kissoja satunnaisesti. Kuuden korttelin muodostamalla lähialueellani on irrallaan kaksi kissaa, minulla on itselläni neljä kissaa, joista yksikään ei KOSKAAN ole ollut ulkona irrallaan ja tiedän parissa muussakin naapurissa olevan aina sisällä eläviä kissoja viisi sekä muutamalla muulla naapurilla valjaissa ulkoilevia kissoja kolme. Ainakaan tästä yhtälöstä ei saa 95 %:a irrallaan liikkuvia kissoja, vaan jotain vähän alle 15 % on irti.
- essi
vapaana juoksevat koirat kanssa teloittaa haulikolla tai rotanmyrkyllä?
Vapaana juoksevia koiria riittää ainakin Tampereella, erityisesti Kaupin metsässä. Itse pelkään koiria ja vihaan sitä, että niiden omistajat antaa niiden tulla haisteleen ja hyppiin, aivan niinkuin kaikki rakastaisivat koiria. Koira on kuitenkin iso eläin joka rakastaa kiusata erityisesti niitä pelkääviä ihmisiä. En mä koiria kuitenkaan vihaa, enkä halua niille mitään pahaa.
Mä en ainakaan ole nähnyt vapaana juoksevia kissoja Tampereella montaa, vaikka olen asunut koko ikäni täällä. Jos sun mielestä täällä Tampereella vallitsee kissaongelma, niin kerroppa tarkemmin missäpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013258Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721043- 41938
- 70825
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit72676- 88651
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi48638Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k29555- 44538
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.90534