Onko muillaikin kokemuksia tälläisestä tilanteesta kuin meilläkin,papukaijoja pystytään pitämään lemmikkinä mutta ei mitään karvaisia otuksia.Vaikka kyllä olen kuullut ja lukenutkin että papukaijojen pitäisi ehkä olla pahiten allergisoivia.Meille tämä tilanne on pelastus kun olisi elämä aika tyhjää ilman minkäänlaista lemmikkiä.Niin ja olen tullut huomaamaan että papukaijat ovat aika helppohoitoisiakin,vaikka huomiotahan ne paljon tarvitsevat mutta mikäpä eläin ei tarvitsisi.Niin kiva olisi kuulla onko muidenkin perheissä näin käynyt.
onko kokemusta
2
264
Vastaukset
- krisse
Kekemuksia..jep,erityyppiä meillä kun ei annettu ottaa muita lemmikkiä kuin kaijoja.Niitä siunaantus 12kpl aikoinaan.Mahtavia otuksia..kyllä nekin allergisoittaa mutta hilse erilaista kuin turkiseläinten.Peippolinnut eniten allergisoivat kaijat ei niin paljon.Allergiat ajamittaan helpotti kun kerrostalon ilmasta pois lähdettiin..pojalla tod.paha atoopikko ei enää kun omakotitaloon päästiin.Nykysin koira,pari kissaa,kaloja..kaijaa kaipaan viel takas.
- Barbie
On se tuo allergia asia niin utopiaa,ei tunnu lääkäritkään aina tietävän vastausta.Meilläkin testeissä jo pienenä kävivät mutta ei millekkään näyttäneet.Nyt kai sitten pitää uudelleen käydä,jos ne nyt näyttäisivät.Tytöllä ainakin jo kokemuksen perusteella koira allergia,kun koskee koiraa ja hetken päästä silmät turpoaa ja kutiaa.Mutta lintumme käsittelystä ei sitten ainakaan vielä mitään.Mutta aikahan sen näyttä mitä tulevan pitää.Meilläkin poika atoopikko,talvisin iho huononpana,mutta ei sillekkään muuten linnut näytä mitään tekevän.Että toivottavasti saamme lintumme aina pitää!!minä ainakin niin paljon kiintynyt ja lapset myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931392
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53584