Tuulissa kaipaavissa

runo64

Missä olimme silloin
kun meitä ei vielä ollut.
Haaveilemassa
unelmoimassa
tuulissa toista kaipaavissa.

Mitä olimme silloin
kun oli tässä ja nyt.
Rakastavaisia
yhteisen tulevaisuuden rakentajia.
Oman taivaansa onnen
tavoittelijoita.

Mitä olimme silloin
kaiken kauniin jälkeen
kun onnemme meitä hyvästeli.
Pettyneitä
yksinäisiä
ja taas tuulissa kaipaavissa.

Enemmän muistoja tulvillaan
niistä tärkeimmät sydän arkistoi
ja uuden sivun muistojeni kirjassa
aloittaa...

10

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      kun meitä ei vielä ollut.

      Kaunis, todella kaunis on runosi tänään.
      Haikeaa ja tunteellista.

      • runo64-1

        ...tänä aamuna hilla jängällä
        syntynyttä.
        kun on tilaa ympärillä
        niin ajatus alkaa kulkemaan,
        joskin no jollakin lailla.
        kiitos rakas oppimestari kun poikkesit
        ja toivotan sydämestäni todella
        hyviä viikonloppuja sinulle.


    • padme_amidala

      .."tuulissa toista kaipaavissa". Hienoja sanontoja runossasi, jossa oli tehokas tunnelma. Aihekin tuntuu niin herkulliselta, että sormenpäitä on vaikea pitää uudesta runosta erillään.
      Ja kaiken kruununa hienot muistot, joista sanot kauniisti, vaikka uusi sivukin aukeaa.
      Kiitos hienosta lukuhetkestä : )

      • runo64-1

        ...loppua en saanut sovitettua oikein
        runoon,en sitten millään.
        hilla jängällä tänä aamuna
        syntynyttä.
        kiitos kun poikkesit
        ja todella hyviä viikonloppuja
        sinulle.


    • kaaru

      ovat aivan erilaisia
      kuin ennen
      vai kuvittelenko kaiken?

      Hienoa, että kehittyy:)

      • runo64-1

        ..paljoa erilaisempi ollut
        mutta olen kokeillut vähän "vahvempia"
        kirjottaa
        mutta on tullut kyselyitä mitä oikein
        meinaan-ei saisi poiketa totutusta
        tyylistä.
        kiitos kun vieraillit luonani
        ja hyviä viikonloppuja sinulle.


    • Muuan mies

      Miten koin ja tunsin ennen
      kuin hän tuli elämääni.
      Taivas miten olen etsinyt
      vastausta siihen.

      Miten vähän tiesin,miltä
      tuntuu naisen kuuma iho.
      Miltä maistuu naisen
      suudelma.Maistuu lämmin suu.

      Miten hyvältä hänen
      käsi niskassani.Kun hän
      tulee ja tuoksuu.Katsoo
      minua rakastuneena.

      Nyt tuntuu että tulin
      tyhjästä ja kylmästä.
      Harmaan kiven ja
      kallion sydämestä.

      Jäätyneen kallion
      sisältä hän minut otti ja
      ohjasi itseensä.Ja minä
      löysin itseni.Elämäni.

      Nyt tiedän löytäneeni.
      Toivon että hänkin tietää
      lköytäneensä.Ja että
      arki kohtaa Rakkauden.

      Kiitos runostasi.

      Rakkaus pitää todella olla
      energinen ja etsivä.Tulevaisuuden
      rakentaja,niin kuin kirjoitit.

      Hyvä runo sinulta.

      Urheilurikasta Lauantaita sinulle.

      • runo64-1

        ...asian tuntemus urheilun saralta
        löytyy kotisohvilta,
        valmentajat ei tiedä mitään mistään
        muuta kuin selittelyn taidon.
        no runoni syntyi hilla jänkällä
        puuduttavassa touhussa.
        kiitän vierailustasi
        ja toivotan urheilun iloa myös
        iltaasi kuten hyviä viikonloppuja.


    • Hei runo!

      Missä olimme..
      oi miten herkullinen runon aihe,
      josta voisi jatkaa aika pitkälle,
      minusta ei vain nyt ole vastarunon
      kirjoittajaksi.
      Sanon, että pidin kovasti,
      enkä tässä turhia kehu, tiedä se:))

      • runo64-1

        ..on varmaa että sinusta ilostuu
        kun sinut "näkee".
        hillassa syntynyttä,
        se on hyvä jos mestari pitää siitä
        ja sillä on suuri merkitys minulle
        joka olen epävarma kirjoittamisen
        suhteen.
        no lähetän iloisena kiitoksen vierailustasi
        ja hyvän toivotuksen iltaasi
        kuten myös viikonloppuusi,lämmöllä ja sydämellä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe