Missä olimme silloin
kun meitä ei vielä ollut.
Haaveilemassa
unelmoimassa
tuulissa toista kaipaavissa.
Mitä olimme silloin
kun oli tässä ja nyt.
Rakastavaisia
yhteisen tulevaisuuden rakentajia.
Oman taivaansa onnen
tavoittelijoita.
Mitä olimme silloin
kaiken kauniin jälkeen
kun onnemme meitä hyvästeli.
Pettyneitä
yksinäisiä
ja taas tuulissa kaipaavissa.
Enemmän muistoja tulvillaan
niistä tärkeimmät sydän arkistoi
ja uuden sivun muistojeni kirjassa
aloittaa...
Tuulissa kaipaavissa
10
291
Vastaukset
- lindalinda1
kun meitä ei vielä ollut.
Kaunis, todella kaunis on runosi tänään.
Haikeaa ja tunteellista.- runo64-1
...tänä aamuna hilla jängällä
syntynyttä.
kun on tilaa ympärillä
niin ajatus alkaa kulkemaan,
joskin no jollakin lailla.
kiitos rakas oppimestari kun poikkesit
ja toivotan sydämestäni todella
hyviä viikonloppuja sinulle.
- padme_amidala
.."tuulissa toista kaipaavissa". Hienoja sanontoja runossasi, jossa oli tehokas tunnelma. Aihekin tuntuu niin herkulliselta, että sormenpäitä on vaikea pitää uudesta runosta erillään.
Ja kaiken kruununa hienot muistot, joista sanot kauniisti, vaikka uusi sivukin aukeaa.
Kiitos hienosta lukuhetkestä : )- runo64-1
...loppua en saanut sovitettua oikein
runoon,en sitten millään.
hilla jängällä tänä aamuna
syntynyttä.
kiitos kun poikkesit
ja todella hyviä viikonloppuja
sinulle.
- kaaru
ovat aivan erilaisia
kuin ennen
vai kuvittelenko kaiken?
Hienoa, että kehittyy:)- runo64-1
..paljoa erilaisempi ollut
mutta olen kokeillut vähän "vahvempia"
kirjottaa
mutta on tullut kyselyitä mitä oikein
meinaan-ei saisi poiketa totutusta
tyylistä.
kiitos kun vieraillit luonani
ja hyviä viikonloppuja sinulle.
- Muuan mies
Miten koin ja tunsin ennen
kuin hän tuli elämääni.
Taivas miten olen etsinyt
vastausta siihen.
Miten vähän tiesin,miltä
tuntuu naisen kuuma iho.
Miltä maistuu naisen
suudelma.Maistuu lämmin suu.
Miten hyvältä hänen
käsi niskassani.Kun hän
tulee ja tuoksuu.Katsoo
minua rakastuneena.
Nyt tuntuu että tulin
tyhjästä ja kylmästä.
Harmaan kiven ja
kallion sydämestä.
Jäätyneen kallion
sisältä hän minut otti ja
ohjasi itseensä.Ja minä
löysin itseni.Elämäni.
Nyt tiedän löytäneeni.
Toivon että hänkin tietää
lköytäneensä.Ja että
arki kohtaa Rakkauden.
Kiitos runostasi.
Rakkaus pitää todella olla
energinen ja etsivä.Tulevaisuuden
rakentaja,niin kuin kirjoitit.
Hyvä runo sinulta.
Urheilurikasta Lauantaita sinulle.- runo64-1
...asian tuntemus urheilun saralta
löytyy kotisohvilta,
valmentajat ei tiedä mitään mistään
muuta kuin selittelyn taidon.
no runoni syntyi hilla jänkällä
puuduttavassa touhussa.
kiitän vierailustasi
ja toivotan urheilun iloa myös
iltaasi kuten hyviä viikonloppuja.
Hei runo!
Missä olimme..
oi miten herkullinen runon aihe,
josta voisi jatkaa aika pitkälle,
minusta ei vain nyt ole vastarunon
kirjoittajaksi.
Sanon, että pidin kovasti,
enkä tässä turhia kehu, tiedä se:))- runo64-1
..on varmaa että sinusta ilostuu
kun sinut "näkee".
hillassa syntynyttä,
se on hyvä jos mestari pitää siitä
ja sillä on suuri merkitys minulle
joka olen epävarma kirjoittamisen
suhteen.
no lähetän iloisena kiitoksen vierailustasi
ja hyvän toivotuksen iltaasi
kuten myös viikonloppuusi,lämmöllä ja sydämellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634