Tuulissa kaipaavissa

runo64

Missä olimme silloin
kun meitä ei vielä ollut.
Haaveilemassa
unelmoimassa
tuulissa toista kaipaavissa.

Mitä olimme silloin
kun oli tässä ja nyt.
Rakastavaisia
yhteisen tulevaisuuden rakentajia.
Oman taivaansa onnen
tavoittelijoita.

Mitä olimme silloin
kaiken kauniin jälkeen
kun onnemme meitä hyvästeli.
Pettyneitä
yksinäisiä
ja taas tuulissa kaipaavissa.

Enemmän muistoja tulvillaan
niistä tärkeimmät sydän arkistoi
ja uuden sivun muistojeni kirjassa
aloittaa...

10

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      kun meitä ei vielä ollut.

      Kaunis, todella kaunis on runosi tänään.
      Haikeaa ja tunteellista.

      • runo64-1

        ...tänä aamuna hilla jängällä
        syntynyttä.
        kun on tilaa ympärillä
        niin ajatus alkaa kulkemaan,
        joskin no jollakin lailla.
        kiitos rakas oppimestari kun poikkesit
        ja toivotan sydämestäni todella
        hyviä viikonloppuja sinulle.


    • padme_amidala

      .."tuulissa toista kaipaavissa". Hienoja sanontoja runossasi, jossa oli tehokas tunnelma. Aihekin tuntuu niin herkulliselta, että sormenpäitä on vaikea pitää uudesta runosta erillään.
      Ja kaiken kruununa hienot muistot, joista sanot kauniisti, vaikka uusi sivukin aukeaa.
      Kiitos hienosta lukuhetkestä : )

      • runo64-1

        ...loppua en saanut sovitettua oikein
        runoon,en sitten millään.
        hilla jängällä tänä aamuna
        syntynyttä.
        kiitos kun poikkesit
        ja todella hyviä viikonloppuja
        sinulle.


    • kaaru

      ovat aivan erilaisia
      kuin ennen
      vai kuvittelenko kaiken?

      Hienoa, että kehittyy:)

      • runo64-1

        ..paljoa erilaisempi ollut
        mutta olen kokeillut vähän "vahvempia"
        kirjottaa
        mutta on tullut kyselyitä mitä oikein
        meinaan-ei saisi poiketa totutusta
        tyylistä.
        kiitos kun vieraillit luonani
        ja hyviä viikonloppuja sinulle.


    • Muuan mies

      Miten koin ja tunsin ennen
      kuin hän tuli elämääni.
      Taivas miten olen etsinyt
      vastausta siihen.

      Miten vähän tiesin,miltä
      tuntuu naisen kuuma iho.
      Miltä maistuu naisen
      suudelma.Maistuu lämmin suu.

      Miten hyvältä hänen
      käsi niskassani.Kun hän
      tulee ja tuoksuu.Katsoo
      minua rakastuneena.

      Nyt tuntuu että tulin
      tyhjästä ja kylmästä.
      Harmaan kiven ja
      kallion sydämestä.

      Jäätyneen kallion
      sisältä hän minut otti ja
      ohjasi itseensä.Ja minä
      löysin itseni.Elämäni.

      Nyt tiedän löytäneeni.
      Toivon että hänkin tietää
      lköytäneensä.Ja että
      arki kohtaa Rakkauden.

      Kiitos runostasi.

      Rakkaus pitää todella olla
      energinen ja etsivä.Tulevaisuuden
      rakentaja,niin kuin kirjoitit.

      Hyvä runo sinulta.

      Urheilurikasta Lauantaita sinulle.

      • runo64-1

        ...asian tuntemus urheilun saralta
        löytyy kotisohvilta,
        valmentajat ei tiedä mitään mistään
        muuta kuin selittelyn taidon.
        no runoni syntyi hilla jänkällä
        puuduttavassa touhussa.
        kiitän vierailustasi
        ja toivotan urheilun iloa myös
        iltaasi kuten hyviä viikonloppuja.


    • Hei runo!

      Missä olimme..
      oi miten herkullinen runon aihe,
      josta voisi jatkaa aika pitkälle,
      minusta ei vain nyt ole vastarunon
      kirjoittajaksi.
      Sanon, että pidin kovasti,
      enkä tässä turhia kehu, tiedä se:))

      • runo64-1

        ..on varmaa että sinusta ilostuu
        kun sinut "näkee".
        hillassa syntynyttä,
        se on hyvä jos mestari pitää siitä
        ja sillä on suuri merkitys minulle
        joka olen epävarma kirjoittamisen
        suhteen.
        no lähetän iloisena kiitoksen vierailustasi
        ja hyvän toivotuksen iltaasi
        kuten myös viikonloppuusi,lämmöllä ja sydämellä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe